Strona 2 z 2

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

: 12 sty 2018, o 15:44
autor: Basia_Plus
olasz14,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.

Usługa wyłączona, opłaty wciąż naliczane

: 26 lip 2018, o 00:54
autor: dariuss1
Witam! W maju tego roku zmieniłem umowy dla swoich numerów - plan PlusDuet 85 aktywowany od 21 maja, dostałem odpowiednie pisma itd. 6 czerwca zabrałem się za wyłącznie niepotrzebnych usług włączonych przy zmianie umowy. Rezygnacja przy pomocy SMSów. Wszystko przebiegło pomyślnie, otrzymałem smsy zwrotne z potwierdzeniami wyłączeń. Jednak na kolejnych fakturach mam ciągle pozycję "Ochrona internetu 2 licencje - 6zł". Nie mam takiej usługi na liście w Plus Online więc nie mogę sprawdzić statusu, w telefonie mam swój sms z 6-go czerwca wysłany na numer 80088 "USUN OCHRONA14" i zwrotny "Usługa jest już nieaktywna". Na 2601 ciężko się dodzwonić. Jak wyłączyć niechcianą ochronę?

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

: 26 lip 2018, o 10:23
autor: Marta_Plus
Witaj dariuss1,
dariuss1 pisze:Na 2601 ciężko się dodzwonić. Jak wyłączyć niechcianą ochronę?
Wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL/NIP). Pracownik posiadający wgląd do konta, zweryfikuje dostępność usługi i postara się rozwiązać problem. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

: 26 lip 2018, o 14:19
autor: dariuss1
Dziękuję za odpowiedź, zgłoszenie wysłane. Numer [#188619]

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

: 26 lip 2018, o 15:35
autor: Ewa_Plus
dariuss1,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam już interwencję z prośbą o pilną weryfikację tej sprawy.

Wyłączenie usługi Ochrona internetu - 4 licencje

: 30 paź 2019, o 08:49
autor: radwas
Witam!
Posiadam abonament rodzinny z czterema numerami a w nim 4 licencje na usługę ochrona internetu. Chciałbym tą usługę wyłączyć jednakże w instrukcjach na stronie oraz w regulaminie tej usługi opisane jest jak ją dezaktywować za pomocą SMS w przypadku jednej bądź trzech licencji. (żaden z tych sposobów nie działa w moim przypadku). Jak mam to zrobić dla 4 licencji???
POZDRAWIAM!!!!

Re: Ochrona internetu

: 30 paź 2019, o 11:13
autor: Joanna_Plus
Witaj radwas,

prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.

Re: Ochrona internetu

: 9 lip 2020, o 19:18
autor: korniszon
Witam.
Jest druga faktura (pierwsza "pełna" za cały miesiąc). Powinna być darmowa. A tu jest kwoat 3 zł.
Sprawdzam w szczegóły, a to opłata za "Ochronę Internetu"!? :evil:
A pamiętam, że były jakieś SMS-y czy e-maile z treścą typu "aktywuj usługę Ochrona Internetu" i specjalnie nie była aktywowana. To skąd nagle ta opłata?

Re: Ochrona internetu

: 10 lip 2020, o 10:18
autor: Joanna_Plus
Witaj korniszon,

opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.

Re: Ochrona internetu

: 16 lip 2020, o 16:51
autor: korniszon
Zwykły pracownik nie potrafił wyjaśnić które zdanie i dlaczego zapisane w umowie, mówi o tym, że usługa zostanie aktywowana automatycznie, aż się poddał i skierował mnie na ścieżkę reklamacji.
A ja chciałem się dowiedzieć gdzie jest to "stwierdzenie" w tekście tej promocji, które przegapiłem, który wraźnie i jednoznacznie stwierdza, że dana usługa zostanie aktywowana automatycznie z momentem podpisania.

Ci z reklamacji TEŻ nie wskazali konkretnego cytatu, punktu itd. tylko spławili mówieniem jakiegoś "masła maślanego" o niczym.

Więc może tutaj ktoś jest na tyle obeznany z rozumieniem tekstów prawniczych, bo może nie wystarczy tu znajomość języka polskiego i jego logiki znaczeń, tylko trzeba znać jakieś znaczenia alternatywne dla języka prawniczego?

Tekst to: Regulamin Promocji "PLUS. III (SKLEP INTERNETOWY)" ("Regulamin Promocji")
Pierwszą wzmiankę o "Ochronie Internetu" znajduję w:
§ 2 PAKIETY TARYFOWE I INNE UPRAWNIENIA ABONENTA
pkt 6. Usługi dodatkowe aktywowane na zlecenie Abonenta opisuje poniższa tabela:

I tu jest tabela, w której wymienione jest kilka usług dodatkowych, wśród nich "Ochrona Internetu".

Który wyraz w tym punkcie 6 mówi, że te usługi z tabeli zostają automatycznie aktywowane? Przecież tam jest napisane "na zlecenie Abonenta", a nie "Aktywowane w momencie przystąpienia do promocji", "aktywowane automatycznie po podpisaniu umowy", itp. Ja nic nie zlecałem.
Chyba, że jest gdzieś napisane bezpośrednio, że w momencie przystąpienia do Promocji.. w imieniu Abonenta... zostaje automatycznie zlecona aktywacja usługi?

Czyli trzeba by doczytać jakiś inny punkt, to który?

Bo jest jeszcze:
§ 11 USŁUGA "OCHRONA INTERNETU
pkt 1. Abonent w ramach Promocji zleca aktywację usługi "Ochrona Internetu" [..]

I znowu, zwrot "Abonent w ramach Promocji zleca", nie znaczy to samo co, np. "W momencie przystąpienia do promocji zostaje automatycznie aktywowana". Wyrażenie "w ramach" przecież w języku polskim nie określa czasu? POWINNI napisać: w momencie, z chwilą, zaraz po itd.!

To są jeszcze jakieś inne "cytaty", które muszę przeczytać dokładniej czy te dwa wystarczą, a błąd wynika nieprecyzyjnych i niejednoznacznych zapisów i jakiegoś alternatywnego/prawniczego rozmienia słów języka polskiego?

Re: Ochrona internetu

: 16 lip 2020, o 17:52
autor: amaryl556
Mnie też to dziwi, że przy każdym przedłużeniu umowy mam ciągle ochronę Internetu choć zawsze z niej rezygnuję, bo mam swój pakiet. Zawsze na początku muszę wszystkie dodatkowe usługi, które sa płatne dezaktywować.

Re: Ochrona internetu

: 16 lip 2020, o 20:32
autor: korniszon
Mnie nie tyle dziwi tylko wkurza ta... niedbałość i olewatorstwo. Nie przykładanie wagi do znaczenia słów. Przecież była jakiś czas temu 'tendencja' (wśród rządzących), że prawnicze teksty dla przeciętnych klientów powinny być jasne, przejrzyste i jednoznaczne.

A ci tutaj, zamiast napisać coś wprost, pisza na okrętkę i to jeszcze po swojemu interpretując znaczenie słów języka polskiego.

Może trzeba to zgłosić gdzieś do Urzędu Ochrony Konsumenta czy czegoś takiego, żeby się przyznał czy to nie jest wprowadzanie w błąd albo nieprecyzyjne określanie warunków umów?