Basia_Plus
Dziękuję, ale chyba będę musiał zapłacić bo w fakturze jest rata za telefon. Zaraz będę w domu to złożę reklamację i podam jej numer. Pozdrawiam. SK.
Marta_Plus
Złożyłem reklamacje przez plusonline. Został przyjęta ale do tej chwili nie otrzymałem smsa potwierdzającego jej przyjęcie. Jaki jest czas potwierdzenia przyjęcia reklamacji? Czy może zrobić to raz jeszcze? Jeszcze jedno pytanie. Czy ratę za telefon można przelać na konto operatora? Jaki opis w przelewie (płacę internetowo)?
Pozdrawiam. SK.
slaveq,
dziękuję za wiadomość. Prześlij mi zatem numer telefonu, którego sprawa dotyczy przez ten formularz.
slaveq pisze: Jaki jest czas potwierdzenia przyjęcia reklamacji?
To 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
slaveq pisze:
Czy ratę za telefon można przelać na konto operatora? Jaki opis w przelewie (płacę internetowo)?
Tak - jest to ten sam numer konta. Harmonogram spłaty rat uwzględnia wysokość opłat oraz termin ich płatności. W opisie przelewu możesz zaznaczyć, że jest to spłata raty za dany okres. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wszystko spoko, ale pewnych rzeczy mi brakuje, bądź się nie są dopracowane
1) Aplikacja na kompa, a w zasadzie jej brak.. w przeglądarce utwory naprawdę długo się buforują (sprawdzane na klilku komputerach). Czy planujecie wdrożenie apki na kompa?
2) Na smartfonie apka też nie działa rewelacyjnie, również jak powyżej pisane długie 10-15 sekundowe buforwanie utworu, czasem 'zrywy' internetu.
W zasadzie to tyle. Poza tym dość bogata liczba utworów i darmowa transmisja danych. Na święta wkurza obrazem dwóch glonojadów.
Witam, nie dawno przedłużałem umowę i jak zwykle zostałem obdarowany darmowymi usługami. Dopiero faktura na 20 zł więcej, przypomniała mi, że te usługi są darmowe, ale tylko miesiąc. Wiec jak to wyłączyć? zarejestrowałem się na plusmusic.pl ,ale nigdzie nie widzę tej opcji. Pomożecie?
Ostatnio zmieniony 8 cze 2018, o 17:24 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Przeniosłam do istniejącego wątku.
Witaj aje07,
- domyślam się, że chodzi o usługę PLUS Music News za 19,99 zł. Możesz to wyłączyć:
• przez Plus online lub mobilną wersję tej aplikacji (zerknij tutaj).
• przez kontakt z Działem Obsługi Klienta (mailowy lub telefoniczny).
• komendą SMS, ale tutaj żeby podać Ci odpowiednią komendę, potrzebowałabym nazwę promocji, w której podpisałeś umowę (może też być kod promocji). Zazwyczaj jednak jest to SMS na darmowy nr 2601 o treści DEAKT PLUSMUSIC1 lub DEAKT PLUSMUSIC2.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Mam aplikację Plus Music na telefonie z androidem. Wszystko fajnie działalo i nagle przestało. Pojawia się komunikat: Wystąpił błąd. Brak sieci. Sieć jest, wszystko działa tylko nie ta aplikacja. Przeinstalowałam aplikację ale nie pomogło. Ktoś mi pomoże? Plizzzzz.....
Witaj elwi4,
- spróbuj rozłączyć transmisję danych w telefonie na kilka sekund, albo całkiem wyłączyć telefon.
Czy po tej czynności dalej jest problem z aplikacją?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ