Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Dzezik
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2017, o 23:09

Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: Dzezik »

Witam!
Dziwna sytuacja. Na głównej stronie plus.pl jest wielka reklama "Kup w przedsprzedaży Samsung Galaxy Note 8" a w sklepie go wcale niema, sprawdzam od trzech dni, pisze dzwonie i nikt nie potrafi pomoc na infolinii. Czy wycofaliście się ze sprzedaży tego telefonu, boicie się ze skończy się tak jak z Note 7? nie rozumiem. wszyscy inni mają go nadal w ofercie. Skontaktowałem się z Samsung Polska i wiem że żadnych limitów sprzedaży niema. Nie rozumiem stanowiska waszej firmy w temacie Samsunga, czy obrazilicie się na Samsunga czy na swoich klientów i chcecie aby przeszli do konkurencji. Już najśmieszniejssze jest ze na infolini konsultanci mówią że nie ma go w magazynie dlatego nie ma na stronie. To ja już teraz nie rozumiem co to jest przedsprzedaż z datą wysyłki po 15 Września.
Czy moze tu na forrum ktoś mi wytłumaczy co się stało z Note 8. Rok temu miałem u was to samo, chciałem Kupic Note 7 i nie chcieliście mi go sprzedać, do dziś Mam Note 2 i musze go wymienic bo juz mi powoli szwankuje.
MAcie najlpeszą stronę i najlepsze ceny i usługi ale to co robicie z dostepnością telefonów jak pojawiają się i znikaja na stronie to jakiś absurd. Logistyka u was strasznie szwankuje. Przez te 3 dni spro osób odeszło z kwitkiem i poszli kupić u konkurencji. Skoro jaa na chacie na strronie i na infolinii nie mam zadnej informacji to znaczy ze nikt tam u was sie nie zorientowal ze na stronie sklepu nagle zniknal telefon ktory jest agreywnie reklamowany na głownej stronie.
Cos wygląda na to ze to wina romansu z Polsatem, to oni zawsze reklamują u siebie programy które juz dawno się zakończyły, albo n.p. w ostatnim bloku reklamowym w czasie filmu zapraszają do obejzenia tego filmu ktory sie wlasnie kończy. to strasznie śmieszne. Ale tym razem mi nie do śmiechu, tylko mi smutno, bo koniecznie chciałem kupić u Was :(.
amaimoon
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2017, o 09:16

Re: Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: amaimoon »

witam
przypinam się do tematu
rozmawiałem z konsultantką o przedłużenie numeru i że właśnie chcę zakupić w przedsprzedaży nota 8
z racji wieloletniej współpracy i dokupienie dodatkowych usług poprosiłem o indywidualny rabat ;)
miała Pani odzwonic, a tu Note już niedostępny
proszę o wyjaśnienie i mam nadzieję, że mój egzemplarz jest dla mnie zarezerwowany ;)
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dzezik, amaimoon,

z uzyskanych informacji wynika, że pula sprzętu przewidziana na przedsprzedaż wyczerpała się.
Próbujemy wznowić przedsprzedaż, ale nie mamy potwierdzonej dostępności zestawów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaimoon
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2017, o 09:16

Re: Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: amaimoon »

dziękuje P. Basiu za odpowiedz
kwestia taka, ze przedsprzedaż trwa do końca tygodnia i zapewne więcej osób chciałoby skorzystać z promocji jaką daje producent...
a co odnośnie słów kolegi powyżej:
"Skontaktowałem się z Samsung Polska i wiem że żadnych limitów sprzedaży niema. "
czekam na pozytywny zwrot sytuacji ;)
amaimoon
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2017, o 09:16

Re: Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: amaimoon »

Basia_Plus pisze:Witaj Dzezik, amaimoon,

z uzyskanych informacji wynika, że pula sprzętu przewidziana na przedsprzedaż wyczerpała się.
Próbujemy wznowić przedsprzedaż, ale nie mamy potwierdzonej dostępności zestawów.

witam ponownie
dziś przed godziną 10 był przez chwile dostępny z informacją, że ostatnie sztuki
dodałem go do koszyka i było wszystko ok
ale chciałem jeszcze ponegocjowac cenę, ponieważ konkurencyjny T-Mobile oferuje mi bardziej korzystny abonament
niestety konsultant wogóle nie mógł ze mną rozmawiać, ponieważ jak twierdzi nie mają tego modelu zostaje tylko przez czat
wchodzę na stronę plus.pl zaczynam rozmowę przez czat i słyszę to samo, że nie ma tego modelu??
dlaczego nie można wysłać zapytania do konkretnego działu czy i kiedy będzie dostępny ten model???
przecież ktoś musi nad tym czuwać???
normalnie rozczarowanie na całej lini :-(
zostaje mi czekać na telefon od konsultanta T-mobile :(:(:(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: Marta_Plus »

Witaj amaimoon,
amaimoon pisze:dlaczego nie można wysłać zapytania do konkretnego działu czy i kiedy będzie dostępny ten model???przecież ktoś musi nad tym czuwać???
Aktualnie nic nie zmieniło się w tej kwestii. Oczywiście mając na uwadze duże zainteresowanie danym telefonem, próbujemy wznowić sprzedaż. Sprawdzaj proszę na bieżąco informacje o dostępności tego sprzętu na naszej stronie, a jeśli będziesz zainteresowany kontaktem z DUK, podeślij proszę do mnie swój numer przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
amaimoon
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2017, o 09:16

Re: Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: amaimoon »

z informacji jaką dostałem od państwa konsultanta
telefon będzie dostępny w przyszłym tygodniu
czyli nie skorzystamy już z bonusów przed sprzedażowych :(
amaimoon
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 11 wrz 2017, o 09:16

Re: Dlaczego wycofaliscie sie z przedsprzedazy Note 8?

Post autor: amaimoon »

no i całkowicie znikła opcja przedsprzedaży ze stacją dex
został sam telefon
pewnie tak jak konsultant powiedział pojawi sie od poniedziałku bez stacji :(:(:(
ODPOWIEDZ