HD Voice w jedną stronę
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
HD Voice w jedną stronę
Z racji tego, że wątek o HD Voice został zamknięty w 2015 otwieram nowy wątek.
Czy ktoś zauważył brak HD Voice dzwoniąc z Plusa do Orange? Natomiast z Orange do Plusa HD Voice jest. Telefony nie zmieniają lokalizacji. Czy to jakaś awaria, czy raczej Plus coś kombinuje?
Czy ktoś zauważył brak HD Voice dzwoniąc z Plusa do Orange? Natomiast z Orange do Plusa HD Voice jest. Telefony nie zmieniają lokalizacji. Czy to jakaś awaria, czy raczej Plus coś kombinuje?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: HD Voice w jedną stronę
Tomasz_z_Wawy,
podaj poproszę przykłady takich połączeń: data, godzina, numer z którego/na który dzwoniono poprzez ten formularz.
podaj poproszę przykłady takich połączeń: data, godzina, numer z którego/na który dzwoniono poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: HD Voice w jedną stronę
Dziękuję. Cudownie się odetkało i przed kilkoma minutami miałem połączenie z Plus do Orange w HD Voice. Będę bacznie obserwował, bo dla mnie jakość połączeń ma znaczenie ze względu na zrozumienie rozmówców.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: HD Voice w jedną stronę
Tomasz_z_Wawy,
to bardzo dobra wiadomość .Tomasz_z_Wawy pisze:Cudownie się odetkało
Daj znać potem, czy wszystko jest OK.Tomasz_z_Wawy pisze:Będę bacznie obserwował, bo dla mnie jakość połączeń ma znaczenie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: HD Voice w jedną stronę
Niestety ja nadal nie posiadam HD Voice na linii Plus -> Orange. W odwrotną stronę jest. Zniknelo dosłownie z dnia na dzień. Przekładanie karty SIM do innego telefonu nie pomogło. Problem występuje od początku października. Dział techniczny odpowiada na reklamacje, że wszystko jest w porządku. Ja już rozkładam ręce, ponieważ jakość rozmowy bez HD Voice jest tragiczna.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: HD Voice w jedną stronę
adrian93,
czy posiadasz numer zgłoszenia do działu technicznego?
czy posiadasz numer zgłoszenia do działu technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: HD Voice w jedną stronę
Posiadam tylko numer pierwszej reklamacji - była zgłaszana pisemnie. Później telefonicznie wykonywałem dwa zgłoszenia "ponaglające".
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: HD Voice w jedną stronę
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: HD Voice w jedną stronę
Dzisiaj tj. 12.04.2018 miałem dwa połączenia bez HD Voice z Plusa (Plush Abo) do Orange. Przerywałem połączenia, po czym oddzwaniałem z Orange na Plusa i HD Voice się pojawiał, wniosek z tego, że Plus ma coś skopane po swojej stronie. Problem zgłosiłem do BOK Plusa, ale chciałbym wiedzieć na ile częste jest to zjawisko u innych albo czy w ogóle występuje. Czy ktoś zauważył u siebie podobne zjawisko?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: HD Voice w jedną stronę
Tomasz_z_Wawy,
Czy dysponujesz numerem tego zgłoszenia?Tomasz_z_Wawy pisze:Problem zgłosiłem do BOK Plusa, ale chciałbym wiedzieć na ile częste jest to zjawisko u innych albo czy w ogóle występuje.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: HD Voice w jedną stronę
Zagadnienie: 180412-002053
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: HD Voice w jedną stronę
Tomasz_z_Wawy,
dziękuję za numer zgłoszenia. Sprawdź pocztę.
dziękuję za numer zgłoszenia. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: HD Voice w jedną stronę
Kupiłem dziś Plusha na kartę do testów i zauważyłem u mnie identyczny problem, gdy ja dzwonię do T-mobile nie mam HD Voice a gdy T-Mobile dzwoni do mnie to mam HD Voice.
Bez hd voice jakość głosu jest tragiczna.
Aktualizacja z 07.06.2018 :
Dzwoniłem na biuro obsługi klienta próbując zgłosić problem i dwukrotnie mnie rozłączyło...
Za pierwszym razem zdążyłem tylko przedstawić problem i od razu mnie rozłączyło, za drugim razem zdążyłem przedstawić problem, następnie Pani próbowała mi wmówić, że winny jest NA PEWNO mój smartfon po czym w trakcie jej wypowiedzi ponownie mnie rozłączyło.
Po kilku latach chciałem zmienić sieć, ale chyba zostanę w swojej obecnej skoro u Was takie cyrki są.
Dodam od siebie, że mam dual sima i włożoną w tej samej chwili kartę Plusha i innego operatora i jak dzwonię z innego operatora to zawsze mam HD Voice a jak dzwonię z tej Plush-owej to nigdy nie mam hd voice.
Bez hd voice jakość głosu jest tragiczna.
Aktualizacja z 07.06.2018 :
Dzwoniłem na biuro obsługi klienta próbując zgłosić problem i dwukrotnie mnie rozłączyło...
Za pierwszym razem zdążyłem tylko przedstawić problem i od razu mnie rozłączyło, za drugim razem zdążyłem przedstawić problem, następnie Pani próbowała mi wmówić, że winny jest NA PEWNO mój smartfon po czym w trakcie jej wypowiedzi ponownie mnie rozłączyło.
Po kilku latach chciałem zmienić sieć, ale chyba zostanę w swojej obecnej skoro u Was takie cyrki są.
Dodam od siebie, że mam dual sima i włożoną w tej samej chwili kartę Plusha i innego operatora i jak dzwonię z innego operatora to zawsze mam HD Voice a jak dzwonię z tej Plush-owej to nigdy nie mam hd voice.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: HD Voice w jedną stronę
Mitar,
A jak wygląda sytuacja z połączeniami na inne numery i do innych sieci?
czy problem dotyczy tylko jednego numeru?Mitar pisze:gdy ja dzwonię do T-mobile nie mam HD Voice a gdy T-Mobile dzwoni do mnie to mam HD Voice.
A jak wygląda sytuacja z połączeniami na inne numery i do innych sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: HD Voice w jedną stronę
Gdy dzwoniłem do Play to miałem ten sam problem.Basia_Plus pisze:Mitar,
czy problem dotyczy tylko jednego numeru?Mitar pisze:gdy ja dzwonię do T-mobile nie mam HD Voice a gdy T-Mobile dzwoni do mnie to mam HD Voice.
A jak wygląda sytuacja z połączeniami na inne numery i do innych sieci?
I co najważniejsze, DLACZEGO rozłącza mnie w połowie zdania podczas rozmowy z biurem obsługi ? ( 601 102 601 )