Teraz jest 22 lis 2017, o 00:00

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

r29

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 7 lip 2017, o 10:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush abo

Re: Plush Abonament

Post13 lis 2017, o 15:30

Dzień dobry
Chciałbym przenieść numer z PLUSH ABO (umowa na czas nieokreślony), do Plush na kartę (oferta za 25 zł z 10 GB internetu)
Proszę o następujące informacje:
1. Co musze zrobić, żeby dokonać takiej migracji? W Plush Abo na czas nieokreślony, obowiązuje chyba miesięczny okres wypowiedzenia?
2. Czy będzie to związane z wymianą karty?
3. Czy jeśli przeniesienie nastąpi w połowie miesiąca, to abonament zostanie naliczony w całości, czy pomniejszony o niewykorzystaną część?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Plush Abonament

Post13 lis 2017, o 16:27

Witaj r29,
- ad. 1.
Aby przejść do Plush na kartę powinieneś wykonać następujące czynności:
    a) Złożyć wypowiedzenie umowy, informacje na ten temat znajdziesz tutaj. Okres wypowiedzenia trwa 30 dni, które liczymy od pierwszego dnia okresu rozliczeniowego, jaki wypada po wpłynięciu do nas wniosku.
    b) Zanim nastąpi dezaktywacja numeru wyślij bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107.
    Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory.
    c) Po dezaktywacji numeru w ofercie abonamentowej, Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę (a konkretnie do taryfy Ja + na Kartę 1). Ważne, aby w ciągu pierwszych 30 dni od tego momentu dokonać zasilenia.
    d) Będziesz w taryfie Ja + na Kartę 1, zatem żeby przejść do taryfy Nowy Plush należy użyć kodu: *147*23# (koszt: 5 zł).
    e) Teraz wystarczy aktywować promocję "Internet, rozmowy, SMS, MMS bez limitu" kodem: *136*11*07# (koszt 25 zł)

ad. 2.
Nie wymaga to wymiany karty SIM.

ad.3.
Abonament zawsze wyliczany jest proporcjonalnie. Czyli zapłacisz tyle, ile dni z danego okresu rozliczeniowego korzystałeś jeszcze z numeru w abonamencie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4943
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 255 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Plush Abonament

Post15 lis 2017, o 00:08

Proszę o rozwianie wątpliwości:
1. Promocja „Plush ABO – Tylko SIM (SKLEP INTERNETOWY) 2” („Promocja”) jest organizowana przez Polkomtel sp. z o.o.1 („Polkomtel”) i skierowana jest do:
a. osób fizycznych będących konsumentami oraz przedsiębiorców i innych klientów posiadających REGON („Nowy Klient”),
b. Abonentów Simplus2 / Abonentów Na Kartę3 zachowujących dotychczas używany numer (niedokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z ofert na kartę”),
c. Klientów korzystających z możliwości przeniesienia przydzielonego numeru w ruchomej publicznej sieci telefonicznej („numer docelowy”) z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych do sieci Plus („MNP”),
d. Klientów korzystających z możliwości przeniesienia przydzielonego numeru w ruchomej publicznej sieci telefonicznej („numer docelowy”) z sieci innego dostawcy usług telekomunikacyjnych, na którym są świadczone usługi telekomunikacyjne na podstawie umowy zawartej w formie pisemnej (usługi typu mix i abonament) do sieci Plus („MNP z ofert abonamentowych”),
e. Abonentów MIXPLUS4 , Abonentów Plus Mix5 , Abonentów Mix6 zachowujących dotychczas używany numer (niedokonujących aktywacji nowej Karty SIM) („Konwertujący z oferty MIX”), którzy w czasie trwania Promocji zawrą z Polkomtel na piśmie umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych („Umowa”) na czas nieoznaczony, stając się Abonentami7.

Link: https://www.plushbezlimitu.pl/documents ... 87c1cbfed1

Czy ten zapis oznacza że klient firmowy ma tylko możliwość zakupu nowej aktywacji a nie ma możliwości przeniesienia numeru?

Za ten post autor patryk7588 otrzymał podziękowanie od
Ron(15 lis 2017, o 18:40)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Plush Abonament

Post15 lis 2017, o 12:41

patryk7588,

zarówno osoba fizyczna jak i klient biznesowy mają możliwość skorzystania z nowej aktywacji jak i przeniesienia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowania - 2
patryk7588(15 lis 2017, o 12:53), Ron(15 lis 2017, o 18:39)
Offline
Avatar użytkownika

Fraivee

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 15 lis 2017, o 14:56
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post15 lis 2017, o 15:06

Witam,

Chciałbym podpisać umowę plush abo w duecie w celu uzyskania dodatkowego rabatu

Chciałbym się dowiedzieć czy jestem go w stanie uzyskać jeśli:
- Jestem właścicielem jednego nr w taryfie na karte w plusie
- włascicielem drugiego nr jest inna osoba też w taryfie na karte w plusie

Czy jestem w stanie zawrzeć umowy na te numery, nawet jesli nie jestem właścicielem drugiego numeru, i czy wtedy będzie przysługiwać mi rabat?

Osoba w punkcie powiedziała, że nie powinno być z tym problemu jednak wolałbym jeszcze zasięgnąć opinii na forum.

Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4337
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 423 razy

Re: Plush Abonament

Post15 lis 2017, o 15:28

Witaj Fraivee,
- aby Duet w Plush ABO zadziałał, obie umowy muszą być zawarte na ten sam nr PESEL.
Zatem najlepiej będzie jeśli przed dokonaniem konwersji przerejestrujesz ten drugi numer na swoje dane.
Informacje, jak to zrobić znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

AlfredoUssr

PlusManiak

  • Posty: 120
  • Dołączył(a): 26 paź 2015, o 23:27
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 29 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: Plus

Re: Plush Abonament

Post16 lis 2017, o 09:51

W salonach stacjonarnych Plusha można przenieść numer z innej sieci?
Miła Pani w Relay twierdzi że u niej można kupić tylko nową aktywację.
Offline
Avatar użytkownika

merck

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 12:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Re: Plush Abonament

Post16 lis 2017, o 10:49

Nie istnieją stacjonarne salony Plusha. Pani w Relay ma rację. Zostaje tylko kurier.
W salonach Plus można przenieść numer do Plusha z innej sieci niż Plus, ale tylko w ofercie na kartę.
Offline
Avatar użytkownika

AlfredoUssr

PlusManiak

  • Posty: 120
  • Dołączył(a): 26 paź 2015, o 23:27
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 29 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: Plus

Re: Plush Abonament

Post16 lis 2017, o 11:10

Na mapie salonów: https://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow prócz salonów inmedio, Relay oraz 1 minute od jakiegoś czasu pojawiły się salony Plush Abo.
Według tej odpowiedzi: viewtopic.php?f=98&t=23551&p=226128&hilit=Relay#p226139
W salonach jest możliwe przeniesienie numeru.
Offline
Avatar użytkownika

merck

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 18
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 12:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Re: Plush Abonament

Post16 lis 2017, o 11:25

W takim razie niech zabierze głos Specjalista Plusa. Sam jestem ciekaw.
Co do salonów Plush tak samo.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2502
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 209 razy

Re: Plush Abonament

Post16 lis 2017, o 13:30

AlfredoUssr,

AlfredoUssr napisał(a):W salonach stacjonarnych Plusha można przenieść numer z innej sieci?
Miła Pani w Relay twierdzi że u niej można kupić tylko nową aktywację.

w punktach Relay, 1minute, Inmedio jak najbardziej można realizować przeniesienie numeru z innej sieci. Jeśli będą problemy z realizacją przeniesienia, podaj nam proszę dane tego punktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Prawie PlusManiak

  • Posty: 41
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: 2 x Plush ABO L+

Re: Plush Abonament

Post17 lis 2017, o 21:57

Mam pytanie, czy kurierzy nadal do kontaktu z klientem otrzymują przenoszony nr. tel. do Plush zamiast tego podanego w formularzu? Miałem problemy z kurierami w maju przy przenoszeniu dwóch nr. i nie chcę powtórki z rozrywki. A może w punktach Relay, Inmedio, 1minute lub punktach Plush da się przenieść nr. z innej sieci do Plush Abo 24 na takich samych zasadach jak przez internet?
Offline
Avatar użytkownika

rafmik

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 9 lis 2017, o 20:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post18 lis 2017, o 02:05

W piątek wieczorem złożyłem na www wniosek o przeniesienie numeru do Plusha.

1. Czy możecie mi odpowiedzieć, jak wygląda sprawa dowodu osobistego przy podpisywaniu umowy przy kurierze?
Pytam, ponieważ informacje na www po złożeniu wniosku oraz informacje z emaila potwierdzającego złożenie wniosku są ze sobą sprzeczne :shock:

Po złożeniu wniosku na www było info, że trzeba mieć przygotowaną kopię dowodu osobistego, aby ją dołączyć do podpisanej umowy, natomiast w emailu potwierdzającym zamówienie jest informacja, że trzeba okazać dowód osobisty.
Jak to w końcu jest?

Czy w przypadku kopii dowodu osobistego można ją częściowo zamazać, ewentualnie napisać że "kopia tylko w celu zawarcia umowy z Polkomtel, nr zamówienia xyz" - na pewno nie udostępnię nikomu "czystej" kopii dowodu.

2. Z jakiej firmy kurierskiej korzysta Polkomtel (umowa do podpisania)

3. W jakim czasie od wypełnienia wniosku na www dostane umowę, i w jakim czasie karta SIM zostanie aktywowana?
Oraz co najważniejsze w jakim czasie Polkomtel informuje mojego obecnego operatora o wypowiedzeniu umowy (muszę to mieć załatwione do końca listopada)?
Offline
Avatar użytkownika

Tomasz_z_Wawy

Prawie PlusManiak

  • Posty: 41
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 18:58
  • Lokalizacja: StolYca
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: 2 x Plush ABO L+

Re: Plush Abonament

Post19 lis 2017, o 11:26

@rafmik
1. Dowód tylko okazujesz kurierowi i nic więcej, bo musi zidentyfikować, że właściwa osoba podpisuje umowę. Żadnej kopii dowodu osobistego nie przekazywałem, a podpisywałem umowy na przeniesienie dwukrotnie w obecności kurierów z dwóch różnych firm.
2. Korzysta niby z Geis, który ma wielu podwykonawców, więc nie wiadomo na kogo trafisz, a może Geis też jest podwykonawcą jakiejś innej firmy.
3. To zależy od firmy kurierskiej kiedy otrzymasz umowę, zazwyczaj Polkomtel przekazuje zlecenie firmie kurierskiej do 2 dni roboczych od wypełnienia wniosku na stronie internetowej, ale od podpisania umowy firma kurierska ma 7 dni na zwrot podpisanych dokumentów do Polkomtela. Co do przeniesienia, to po otrzymaniu podpisanych dokumentów Polkomtel jak każdy inny operator wysyła żądanie online przez system PLI CBD i tego samego dnia operator dawca musi wyznaczyć termin przekazania numeru. Informacja przychodzi sms-em na przenoszony nr, że twój dotychczasowy operator wyznaczył termin, ale o dacie przeniesienia musisz dowiedzieć się sam od Polkomtela lub dotychczasowego operatora.
Offline
Avatar użytkownika

rafmik

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 9 lis 2017, o 20:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post19 lis 2017, o 11:44

Tomasz_z_Wawy napisał(a):@rafmik
1. Dowód tylko okazujesz kurierowi i nic więcej, bo musi zidentyfikować, że właściwa osoba podpisuje umowę. Żadnej kopii dowodu osobistego nie przekazywałem, a podpisywałem umowy na przeniesienie dwukrotnie w obecności kurierów z dwóch różnych firm.

Ok, czyli wersja z emaila jest prawdziwa (tak myślałem), a na z info na www nie.


Tomasz_z_Wawy napisał(a):Co do przeniesienia, to po otrzymaniu podpisanych dokumentów Polkomtel jak każdy inny operator wysyła żądanie online przez system PLI CBD i tego samego dnia operator dawca musi wyznaczyć termin przekazania numeru. Informacja przychodzi sms-em na przenoszony nr, że twój dotychczasowy operator wyznaczył termin, ale o dacie przeniesienia musisz dowiedzieć się sam od Polkomtela lub dotychczasowego operatora.


Ja u swojego aktualnego operatora muszę coś jeszcze robić (w sensie wypowiedzieć umowę)? Czy to już za mnie robi Polkomtel (przeniesienie numeru + złożenie wypowiedzenia)?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości