Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Basia_Plus pisze:KomorkowyTomasz,


jeśli złożone zostały reklamacje należy poczekać na decyzję Departamentu Reklamacji odnośnie tej sprawy.
Czy otrzymałeś już odpowiedź na złożone reklamacje?

Nadal nie mam odpowiedzi. Nie rozumiem opieszałości przy weryfikacji kodu Ja+Ty.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sowa405,

po złożonej rezygnacji, numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Więcej info tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

bogdanjan,

bezpłatnej wymiany karty SIM możesz dokonać po konwersji numeru z oferty Plus na Kartę do Plush ABO.

KomorkowyTomasz,

czy sprawdzałeś swoją skrzynkę? Wiadomość mogła trafić do folderu "spam".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Sprawdzałem, nie ma w spamie.
Marcin279
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 4 paź 2016, o 17:01

Re: Plush Abonament

Post autor: Marcin279 »

Witam. Czy można skorzystać z kodu Ja +Ty z sieci Plus jak przenoszę numer do Plush Abo? W abonamencie za 25 zł jest rabat na 3 miesiące za 0 zł. W przypadku kodu miałbym 5 miesięcy abonamentu za 0zł?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

KomorkowyTomasz,

sprawę przekazałam dalej. Sprawdź proszę pocztę.

Witaj Marcin279,

przykro mi, ale oferta Plush ABO została wykluczona z programu ''Ja Plus TY".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Niestety nadal nie mam konkretnej odpowiedzi co do weryfikacji kodu i rabatu. Tylko zwodzenie, że sprawa przekazana dalej.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

KomorkowyTomasz,

przepraszam najmocniej za czas oczekiwania, poprosiłam o szybsze udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Marta_Plus pisze:KomorkowyTomasz,

przepraszam najmocniej za czas oczekiwania, poprosiłam o szybsze udzielenie odpowiedzi.
Nadal nie mam odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

KomorkowyTomasz,

sprawa jest jeszcze w toku, proszę Cię jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
inka2465
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 15 gru 2017, o 21:12

Re: Plush Abonament

Post autor: inka2465 »

Witam. W listopadzie postanowiłam zmienić operatora na Plush Abo ...myślałam,że wszystko będzie sprawnie przebiegać , niestety nic z tego.
W BOK Plush dowiedziałam sie,że obecny operator uwolni mój nr 20.01.2018 r. Pozostało tylko czekać..
Jakie było moje zdziwienie ,gdy otrzymałam f-rę od Plusha na nr tymczasowy ,bez rabatu :!: Od 27 listopada 2017r do 4 stycznia 2018r płacę za NIC (usługę której nie zamawiałam i która nie jest mi potrzebna). Przecież cały czas mam swój nr i nie potrzebuje innego :!:
Czy chęć przejścia do plusha mam okupić podwójnymi abonamentami :?:

Złożyłam reklamację ( 171213-001836 ) i mam czekać na odp.
Ponieważ zbliża sie termin zapł proszę o pomoc w przyspieszeniu rozpatrzenia mojego zgłoszenia.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj inka2465,
inka2465 pisze:Złożyłam reklamację
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ipo
PlusManiak
Posty: 138
Rejestracja: 30 cze 2013, o 01:04

Re: Plush Abonament

Post autor: Ipo »

Wysłane wypowiedzenia moje i mamy w Plusie gdzie mieliśmy abonamenty. I teraz pytanie o duet. Za chwilę przejdziemy na kartę i trzeba będzie te numery zarejestrować jak rozumiem? Każdy z numerów jest na inne dane. Jak mogę mamy numer zarejestrować na siebie by skorzystać z oferty Duet? Misiek podpowiada by wysłać smsa o treści PRZENIES na 80107, ale wtedy rozumiem numer zostanie zarejestrowany z obecnymi danymi?
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Marta_Plus pisze:KomorkowyTomasz,

sprawa jest jeszcze w toku, proszę Cię jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
Czyżbyśmy mieli wejść w nowy rok z tą jakże skomplikowaną sprawą dotyczącą weryfikacji kodu rabatowego?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5178
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Ipo,
Ipo pisze:Jak mogę mamy numer zarejestrować na siebie by skorzystać z oferty Duet?
Numer można zarejestrować w punkcie Plusa. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Ipo pisze: Misiek podpowiada by wysłać smsa o treści PRZENIES na 80107, ale wtedy rozumiem numer zostanie zarejestrowany z obecnymi danymi?
Tak.

KomorkowyTomasz,

sprawa nadal w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Jedi-knight
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 gru 2017, o 13:00

Re: Plush Abonament

Post autor: Jedi-knight »

rafmik pisze:
rafmik pisze:
patryk7588 pisze: na siłę wciskany numer tymczasowy,

To jest największy problem w tej ofercie.
Ja mam w tym momencie podpisana umowę i zupełnie mi niepotrzebny numer tymczasowy ( o który nie wnioskowałem składając wniosek o przeniesienie numeru) aktywny od 23 listopada. Przeniesienie mojego numeru nastąpi dopiero 1 stycznia. Czyli od 23 listopada do 31 grudnia płacę za NIC (usługę której nie zamawiałem i która nie jest mi potrzebna).

Ogólnie ja to (pobrane opłaty za numer tymczasowy) będę reklamował w styczniu - w końcu nigdzie nie zamawiałem takiej usługi (w formularzu na www nawet nie ma pytania o to). A w regulaminie promocji "numer tymczasowy 5" jak byk pisze, że jest to usługa opcjonalna: par 1 pkt 2: "Z promocji może skorzystać klient..." - a może to nie musi, znaczy że nie jest to promocja obowiązkowa, i jak się jej nie zamawiało, to ta promocja nie powinna być uruchamiana.

I jednak reklamację złożyłem szybciej niż w styczniu - wczoraj dostałem fakturę, za okres 23 listopada-24 grudnia - czyli okres, w którym nawet usługa nie jest świadczona (numer przenosi mi 1 stycznia). Jest to opłata za numer tymczasowy, którego nie zamawiałem (we wniosku o przeniesienie numeru na www nawet nie ma takiej pozycji jak zamówienie numeru tymczasowego).
Reklamacja złożona, nr zgłoszenia 15689181, jak da się przyspieszyć to będę wdzięczny :)

BTW Bardzo fajna i miła obsługa na infolinii :-)

Cześć,
Chciałbym prosić o pomoc w podobnej sprawie. 5.12.2017 podpisałem umowę (którą przyniósł kurier) na przeniesienie numeru do PLUSH ABO L, Otrzymując numer tymczasowy, którego nie zamawiałem. Przeniesienie numeru nastąpi dopiero 1.02.2018. Złożyłem reklamację nr OKR/EwWr/4889772 na otrzymaną FV, zaraz po otrzymaniu faktury korzystając z formularza na plusonline.

Niestety Pani rozpatrująca sprawę w dość niemiły sposób zasugerowała mi, że nie przeczytałem umowy i właściwie nie odniosła się do poruszanych przeze mnie kwestii.

Dzisiaj mija 14 od podpisania umowy w obecności kuriera, więc mam czas na ewentualne odstąpienie od umowy w dniu dzisiejszym (14dni), jednak nie chce tego robić, chyba ze w ostateczności :cry:

Czy mogę prosić o pomoc w tej sprawie?
ODPOWIEDZ