Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Basia_Plus pisze:darekkkkkk,

zweryfikujemy tę kwestię i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Przepraszam bardzo ale czy zwykle tak długo weryfikujecie kwestie, które, jakby nie było, praktykujecie?
Czy może jednak zadałem zbyt kłopotliwe pytanie?
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

W Plus Online w zakładce pakiety widzę m.in. coś takiego:
Limit roamingowy 1,50 Dla telefonu XXX YYY ZZZ 1,50 GB.
Co to jest za pakiet?
Xiaomi
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 lip 2017, o 10:27

Re: Plush Abonament

Post autor: Xiaomi »

Witam,
w niedzielę złożyłem zmówienia na przeniesienie 4 numerów od innego operatora. Dzisiaj dostałem informację że 3 są w drodze a na 4 została nałożona kaucja i nie można zrealizować zamówienia. Wszystkie karty są na jedne dane i jeden pesel. Miałem kiedyś internet, telewizję, płaciłem na czas, nie zalegam z płatnościami. Odsyłacie mnie do salonu Plusa gdzie nie można podpisać takiej oferty. Moja rodzina jest 4 osobowa i chcę mieć wszytkie numery u jednego operatora. Dziwna polityka.

"Szanowni Państwo,

wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.

Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.

W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów Plusa:

Znajdź salon Plusa


Za powstałe trudności przepraszamy.

Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa

www.plus.pl "
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

darekkkkkk,

sprawa nadal w toku. Najmocniej przepraszam, że tak długo to trwa.

rafnov,

to pakiet roamingowy jaki jest do wykorzystania w krajach UE i stowarzyszonych.


Witaj Xiaomi,

podaj proszę numer zamówienia, dla którego otrzymałeś powiadomienie o kaucji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

darekkkkkk,
- ze strony Polkomtel procedura przeniesienia numeru rozpoczyna się w chwilą, gdy kurier zwróci nam podpisane dokumenty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- ze strony Polkomtel procedura przeniesienia numeru rozpoczyna się w chwilą, gdy kurier zwróci nam podpisane dokumenty.
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość.

Proszę o wyjaśnienie: co oznacza sformułowanie "procedura rozpoczyna się"?
Proszę konkretnie: kiedy przedstawiacie dotychczasowemu operatorowi wypowiedzenie?

Niepokoi mnie rozbieżność podawanych przez Polkomtel informacji - mailowo poinformowaliście mnie, że procedura rozpoczyna się (cokolwiek to znaczy) dopiero po aktywacji karty sim.

Z przykrością stwierdzam, że wobec powyższego Polkomtel zaufania nie wzbudza.
rafnov
Szalony PlusManiak
Posty: 223
Rejestracja: 17 maja 2016, o 12:07

Re: Plush Abonament

Post autor: rafnov »

Polkomtel to nie jest jeden człowiek.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Jeśli masz na myśli odpowiedzi z adresu bok@plus.pl to podchodź do nich z dystansem.
Z przykrością muszę stwierdzić że poziom wiedzy ludzi (pewnie nie wszystkich) odpisujących tam na wiadomości jest niski...
DARIUSZ-WLAZEL
PlusManiak
Posty: 95
Rejestracja: 7 cze 2012, o 23:36
Lokalizacja: Pabianice

Re: Plush Abonament

Post autor: DARIUSZ-WLAZEL »

mam pytanko.jestem abonentem plusa od 11lat z 2 numerami ,kolejny jest w mixie.Chce corce przeniesc numer do plusha z play nabez limitu na wszystko za 25zl,czy moge ten numer podpiac do swojego konta abonenckiego w plusie ,aaby oplacac jeden rachunek?
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

rafnov pisze:Polkomtel to nie jest jeden człowiek.
Chcesz powiedzieć, że "ilu ludzi w Polkomtelu tyle procedur"?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

darekkkkkk,
- z chwilą dotarcia do Polkomtel podpisanych dokumentów, możemy dopiero wystąpić do operatora dawcy z wnioskiem o wypowiedzenie umowy + wydanie numeru. Dodam, że z chwilą dotarcia do nas podpisanych dokumentów zwykle następuje też aktywacja numeru tymczasowego (chyba, że wybierze się opóźnioną aktywację, jak w Twoim przypadku). Stąd mogła wynikać odpowiedź, którą wcześniej uzyskałeś.

DARIUSZ-WLAZEL,
- aktualnie z przyczyn technicznych numery z abonamentem Plush nie mogą znajdować się na jednym koncie z numerami w standardowych taryfach Plusa. Zatem po przeniesieniu numeru córki, będziesz dostawać osobną fakturę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- z chwilą dotarcia do Polkomtel podpisanych dokumentów, możemy dopiero wystąpić do operatora dawcy z wnioskiem o wypowiedzenie umowy + wydanie numeru. Dodam, że z chwilą dotarcia do nas podpisanych dokumentów zwykle następuje też aktywacja numeru tymczasowego (chyba, że wybierze się opóźnioną aktywację, jak w Twoim przypadku). Stąd mogła wynikać odpowiedź, którą wcześniej uzyskałeś.
Dziękuję.
A wiec jeśli dobrze zrozumiałem (dla opcji z aktywacją karty sim po 14 dniach):
- z chwilą otrzymania podpisanej umowy występujecie do operatora dawcy z wypowiedzeniem dotychczasowej umowy,
- następnie po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy aktywujecie kartę sim.
Jutro Was sprawdzam :-)

W jaki sposób mogę sprawdzić kiedy wystąpiliście z wypowiedzeniem mojej umowy (umowa z Wami zawarta 21 czerwca)?
Idzie o to czy złożyliście wypowiedzenie w czerwcu czy w lipcu - od tego zależy zakończenie dotychczasowej umowy i przejście numeru na nową kartę.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

darekkkkkk,
- takie informacje powinieneś uzyskać od pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
hasan
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 17 cze 2017, o 12:21

Re: Plush Abonament

Post autor: hasan »

Witam, jestem w trakcie przenoszeniu numeru do PLUSH.
Dostałem informację, że dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru.
Gdzie mogę sprawdzić ten termin, na czacie http://www.plus.pl/status-zamowienia napisano mi, że oni się tym nie zajmują ?

pozdrawiam
Mariusz
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

hasan pisze:Witam, jestem w trakcie przenoszeniu numeru do PLUSH.
Dostałem informację, że dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru.
Gdzie mogę sprawdzić ten termin, na czacie http://www.plus.pl/status-zamowienia napisano mi, że oni się tym nie zajmują ?

pozdrawiam
Mariusz
Ja, za radą Ewy_Plus, wysłałem zapytanie (2 zapytania dla dwóch numerów) do sklepu internetowego - niestety dla Polkomtela klient złowiony to już natręt i jest ignorowany. Odpowiedzi nie mam.

Dla przenoszących się do Plusa - cena to nie wszystko, jakość obsługi jest równie ważna a jak ona wygląda to wystarczy lektura tego forum.
ODPOWIEDZ