Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Plush Abonament
rafnov,
- cieszę się, że mogłam pomóc :)
- cieszę się, że mogłam pomóc :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam, przeniosłem 2 numery z Play do Plush (oba numery zarejestrowane są na ta sama osobę) i nie naliczono mi rabatu za duet… Co zrobić w takiej sytuacji?
Ps. w eboku nie mogę dodać drugiego nr do konta...może dlatego ?
Ps. w eboku nie mogę dodać drugiego nr do konta...może dlatego ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj kratek71,
w jakiej wysokości wybrałeś abonament? Numery nie muszą być na jednym koncie.kratek71 pisze:przeniosłem 2 numery z Play do Plush
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
25zl ( za jeden numer) Plush abo L..Pozatym dostałem 2 osobne faktury nie można tego połącżyć w jedną fakture ?Basia_Plus pisze:Witaj kratek71,
w jakiej wysokości wybrałeś abonament? Numery nie muszą być na jednym koncie.kratek71 pisze:przeniosłem 2 numery z Play do Plush
Kod: Zaznacz cały
Nr zgłoszenia 170628-001537
Ostatnio zmieniony 28 cze 2017, o 19:18 przez kratek71, łącznie zmieniany 2 razy.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
kratek71,
informacje na temat konsolidacji konta znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
informacje na temat konsolidacji konta znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Proponuję złożenie reklamacji. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Następnie podaj numer zgłoszenia, postaramy się przyspieszyć jego rozpatrzenie.kratek71 pisze:nie naliczono mi rabatu za duet
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy można połączyć w Duet dwa Plush Abo L w opcji bezterminowej?
Re: Plush Abonament
rafnov,
- tak, mogą to być dwa abonamenty "L" w opcji bezterminowej.
- tak, mogą to być dwa abonamenty "L" w opcji bezterminowej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Jak rozumiem mogą być to numery zarejestrowane na dwie różne osoby?
Re: Plush Abonament
rafnov,
- nie. Oba numery muszą być zarejestrowane na ten sam nr PESEL.
- nie. Oba numery muszą być zarejestrowane na ten sam nr PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Łatwiej byłoby gdyby nie ale i z tym można dać sobie radę.
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
W którym miejscu Polkomtel publicznie informuje, w jakim terminie wypowiada umowę dotychczasowemu operatorowi?
Jakoś dziwnie przemilczacie tę kwestię.
Wypowiedzenie dotychczasowemu operatorowi Polkomtel składa dopiero aż karta sim zostanie aktywowana czyli nawet w 3 tygodnie po podpisaniu umowy!
Skutek jest taki, że świadomie naraża swoich nowych klientów na dodatkowe koszty - abonament za kolejny mc u dotychczasowego operatora.
Taka tam jest operatywność - byle złapać jelenia.
Jakoś dziwnie przemilczacie tę kwestię.
Wypowiedzenie dotychczasowemu operatorowi Polkomtel składa dopiero aż karta sim zostanie aktywowana czyli nawet w 3 tygodnie po podpisaniu umowy!
Skutek jest taki, że świadomie naraża swoich nowych klientów na dodatkowe koszty - abonament za kolejny mc u dotychczasowego operatora.
Taka tam jest operatywność - byle złapać jelenia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
darekkkkkk,
podejmowane czynności dokonywane są zgodnie z trybem przeniesienia numeru, wybranym podczas składania wniosku o przeniesienie numeru.
podejmowane czynności dokonywane są zgodnie z trybem przeniesienia numeru, wybranym podczas składania wniosku o przeniesienie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Nigdzie nie podaliście informacji KIEDY złożycie wypowiedzenie.Basia_Plus pisze:darekkkkkk,
podejmowane czynności dokonywane są zgodnie z trybem przeniesienia numeru, wybranym podczas składania wniosku o przeniesienie numeru.
Problem: jeśli podpisałem umowę np. 18 czerwca to jeśli Polkomtel jeszcze w czerwcu złożyłby wypowiedzenie u dotychczasowego operatora to umowa z tym dotychczasowym uległaby rozwiązaniu 31 lipca.
Ale Polkomtel chce, nie wiedzieć dlaczego, czekać do aktywacji karty sim, która nastąpi w tym przypadku 2 lipca. Mimo, że umowa wiąże strony już od 18 czerwca to nowy klient (jeleń) będzie związany z dotychczasowym do 31 sierpnia (dłużej niż okres 30 dni wypowiedzenia ponieważ umowa trwa do końca okresu rozliczeniowego).
Osobnym, OLBRZYMIM problemem jest dłuższe o miesiąc utrzymywanie numeru telefonu przy starej karcie sim (u dotychczasowego operatora).
No to jak, ma Polkomtel w zasięgu wzroku interes klienta?
Jakie są obiektywne przeszkody aby wypowiedzenie (dotychczasowej umowy na czas nieokreślony) złożyć niezwłocznie po podpisaniu umowy?
Re: Plush Abonament
Przepraszam, a można z firmowego na ludzki? ;)Basia_Plus pisze:darekkkkkk,
podejmowane czynności dokonywane są zgodnie z trybem przeniesienia numeru, wybranym podczas składania wniosku o przeniesienie numeru.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
darekkkkkk,
zweryfikujemy tę kwestię i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
rafnov,
aktywacja przenoszonego numeru następuje w ustalonym dniu wskazanym przez Klienta, albo wynikającym z wybranego przez niego trybu przeniesienia.
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
zweryfikujemy tę kwestię i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
rafnov,
aktywacja przenoszonego numeru następuje w ustalonym dniu wskazanym przez Klienta, albo wynikającym z wybranego przez niego trybu przeniesienia.
Dostępne tryby przeniesienia:
• dzień roboczy lub n–dni roboczych (można wybrać termin przeniesienia w przedziale 1-120 dni roboczych),
• termin zgodny z okresem wypowiedzenia umowy u DAWCY (dotychczasowego operatora),
• termin zgodny z dniem zakończenia umowy terminowej u DAWCY (na koniec okresu promocyjnego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ