Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Tomasz_z_Wawy,

cieszę się z pozytywnego przebiegu sprawy. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mys1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 lis 2017, o 20:30

Re: Plush Abonament

Post autor: mys1 »

Hej, wysłałam zgłoszenie 171123-002048 w sprawie błędnego naliczenia Duetu w Plushu, proszę o przyjrzenie się sprawie :)
barteksquall
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 lis 2017, o 22:18

Re: Plush Abonament

Post autor: barteksquall »

Witam,

We wrześniu podpisałem umowę z Plush (przeniesienie numeru). Oczywiście dotychczasowy operator ociągał się z oddaniem numeru i na numerze tymczasowym włączyłem we wrześniu wakacje, a następnie w październiku. Numer został przeniesiony dopiero w listopadzie. I tak sobie korzystałem z telefonu aż dzisiaj dostałem blokadę za wyczerpanie limitu 200 zł. Jak już zdążyłem się zorientować na innym forum to wina tych nieszczęsnych wakacji aktywowanych na numerze tymczasowym w październiku, które zapewne w międzyczasie przeszły na numer przeniesiony. Da się z tym coś zrobić czy pozostaje tylko zapłacenie tego co nabiłem na aktywowanym numerze podczas wakacji włączonych na numerze tymczasowym? Zależy mi na szybkim rozwiązaniu ponieważ mam zablokowany telefon.

Swoją drogą to naprawdę poroniony pomysł z tymi wakacjami. Aktywuję na numerze tymczasowym gdy swój mam aktywny u konkurencji, a później się okazuje, że te wakacje są na moim numerze po jego aktywacji w Plush i naciąga jakieś horrendalne koszty bez ostrzeżenia.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj mys1,

poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

Witaj barteksquall,

usługa wakacje jest włączana na jeden okres rozliczeniowy. Jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru tymczasowego na numer docelowy usługa nadal obowiązuje do końca okresu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Poznań, Stary Browar.
Kiosk in medio. Bez problemu można przenieść numer. ;-)
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Przestroga.

Jeśli ktoś wpadnie na pomysł aby przenieść swój numer w kiosku Relay / 1 minute / in medio zamiast kurierem, niech jak najszybciej wybije sobie ten pomysł z głowy!

Poniżej opis jak to wygląda w praktyce.

Wypełnienie wszystkich dokumentów trwa grubo ponad 30 min, więc jeśli jest to salon z jednym stanowiskiem kasowym, to po kilku chwilach kolejka za wami robi się bardzo długa a potencjalni klienci stojący w kolejce zaczynają narzekać.
Idziemy do większego Relaya, z trzema stanowiskami.

Oczywiście Pani w kiosku mówi że nie ma problemów, można przenieść numer.
Wyciąga formularze oraz, kilka, kilkustronicowych instrukcji obsługi.
Po kolei wypełnia wszystkie dane, czytając jednocześnie instrukcję gdzie i co wpisać - zajmuje to bardzo dużo czasu.
Wczoraj, pomyliła się 4 razy i zaczynała od początku, albo zamiast numeru karty SIM wpisała kod EAN, albo zrobiła błędy w numerach telefonu czy PESEL.
Zapomnijcie że zapytacie tam o jakiekolwiek szczegóły - ona tylko może wypełnić wniosek, ale co dalej to trzeba iść do salonu Plusa i tam pytać najlepiej - tak odpowiada.

Starter za przeniesienie numeru jest oczywiście płatny i nie ma dyskusji bo tak ma na kasie:
Obrazek

Na samym końcu dostajecie wszystkie papiery, wypełnione na kolanie, jestem ciekaw czy ktoś się tego doczyta.

Możliwe że w Punktach Partnerskich Plush, wygląda to lepiej, w znacznej większości są to komisy czy serwisy komórkowe, ale to niech już testuje ktoś inny. Ja wybieram kuriera.
mys1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 lis 2017, o 20:30

Re: Plush Abonament

Post autor: mys1 »

Basia_Plus pisze:Witaj mys1,

poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

Witaj barteksquall,

usługa wakacje jest włączana na jeden okres rozliczeniowy. Jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru tymczasowego na numer docelowy usługa nadal obowiązuje do końca okresu rozliczeniowego.
Hej, dziękuję bardzo za pomoc, zgłoszenie w systemie zmieniło status na "Rozwiązane". Czy dostanę skorygowane faktury na maila?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

mys1,
- jeśli wszystkie faktury zawsze dostajesz mailem, to i fakturę korygującą również.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

Mam pytanie dotyczące aktywacji i uruchomienia wakacji (do czasu przeniesienia mojego numeru)

W zeszłą środę był u mnie kurier, podpisałem umowęna Plush Abo. W czwartek dostałem SMSa, że mój obecny operator dał zgodę na przeniesienie numeru (co powinno nastąpić w nocy z 31 grudnia na 1 stycznia).

Do tego czasu chciałbym uruchomić wakacje na tym numerze tymczasowym.


Mam pytanie dotyczące aktywacji SIM - w jakim czasie od podpisania umowy jest ona aktywna (z numerem tymczasowym)?

Jeśli chcę włączyć wakacje na grudzień to wystarczy, że wyślę w listopadzie smsa włączającego wakacje - to już wystarczy?
Takie wakacje aktywują się tylko na jeden miesiąc? Od 1 stycznia automatycznie wszystko już będzie działaś w ramach abonamentu?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

rafmik,
rafmik pisze:Mam pytanie dotyczące aktywacji SIM - w jakim czasie od podpisania umowy jest ona aktywna (z numerem tymczasowym)?
aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie podpisanych dokumentów najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dostarczenia przesyłki.
SMS-a o treści WAKACJE na numer 80666 należy wysłać nie później niż 2 dni (48 godzin) przed końcem okresu rozliczeniowego. Informację na temat przydzielonego okresu rozliczeniowego uzyskasz kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta.
rafmik pisze:Takie wakacje aktywują się tylko na jeden miesiąc?
Tak, z możliwością przedłużenia poprzez ponowne wysłanie SMS-a aktywującego usługę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Betty_66
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Rejestracja: 11 mar 2016, o 16:36

Re: Plush Abonament

Post autor: Betty_66 »

patryk7588 pisze: Starter za przeniesienie numeru jest oczywiście płatny i nie ma dyskusji bo tak ma na kasie:
Obrazek
Nie rozumiem. To starter w tej sytuacji powinien być darmowy czy płatny?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Betty_66,
Betty_66 pisze:To starter w tej sytuacji powinien być darmowy czy płatny?
starter w ofercie Plush ABO jest płatny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Szkoda że wczoraj gdy ja o tym pisałem nikt nie zabrał głosu w tej sprawie.

Brawo Plus za kolejną genialną decyzję w tej ofercie.
Płatny starter przy przeniesieniu, na siłę wciskany numer tymczasowy, non stop problem z rabatem duet.
Ktoś tam w Plusie jednak zapomina że tą ofertą nie uwiązuje abonenta na 24 miesiące a zazwyczaj na czas nieokreślony.
Po takiej dawce irytacji na "dzień dobry" już nie jeden patrzy z byka na tą ofertę, a szkoda bo jest bardzo dobra (o ile wszystko działa).
Awatar użytkownika
merck
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 4 maja 2017, o 13:25

Re: Plush Abonament

Post autor: merck »

patryk7588 ciężko się nie zgodzić z Twoimi uwagami.
Można jeszcze dorzucić problemy z przeniesieniem numeru w punktach stacjonarnych, konsolidację numerów na koncie która powinna być robiona z automatu (a cześć abonentów w ogóle o niej nie wie), wyrównanie okresów rozliczeniowych przy dwóch numerach oraz ogólnie dosyć zagmatwana obsługa oferty.
Przyznam się że przeniosłem dwa numery na kartę do Plusha i chciałem wziąć Duet, ale to właśnie ciągłe problemy z naliczaniem rabatu za Duet o których tutaj czytałem zadecydowały że przenoszę oba numery do innej sieci.

Ogólnie w tym roku przenosiłem numer dwukrotnie i takiej ilości dokumentów przy przeniesieniu numeru jak do Plusha nie podpisywałem u żadnego innego operatora, więc nie dziwne że w Relay tak wyglądała sytuacja przy wypełnianiu dokumentów przy przeniesieniu numeru.
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

patryk7588 pisze: na siłę wciskany numer tymczasowy,

To jest największy problem w tej ofercie.
Ja mam w tym momencie podpisana umowę i zupełnie mi niepotrzebny numer tymczasowy ( o który nie wnioskowałem składając wniosek o przeniesienie numeru) aktywny od 23 listopada. Przeniesienie mojego numeru nastąpi dopiero 1 stycznia. Czyli od 23 listopada do 31 grudnia płacę za NIC (usługę której nie zamawiałem i która nie jest mi potrzebna).

Wakacji nie włączę, bo nawet nie miałem takiej szansy (okres rozliczeniowy plus ustalił mi na 25 dzień każdego miesiąca), a wakacje trzeba włączyć min 48h przed nowym okresem rozliczeniowym.

Ogólnie ja to (pobrane opłaty za numer tymczasowy) będę reklamował w styczniu - w końcu nigdzie nie zamawiałem takiej usługi (w formularzu na www nawet nie ma pytania o to). A w regulaminie promocji "numer tymczasowy 5" jak byk pisze, że jest to usługa opcjonalna: par 1 pkt 2: "Z promocji może skorzystać klient..." - a może to nie musi, znaczy że nie jest to promocja obowiązkowa, i jak się jej nie zamawiało, to ta promocja nie powinna być uruchamiana.
ODPOWIEDZ