Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 14
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02
Re: Plush Abonament
Witam. Czy mogę przejść z plush abo ( na czas nieokreślony) na plush abo z telefonem (oczywiście na czas określony umową).
Re: Plush Abonament
Witaj Wojteh26,
- jest to do zrobienia, ale nie na zasadzie aneksu do umowy/przedłużenia (przynajmniej aktualnie).
W tym celu musiałbyś wypowiedzieć obecną umowę, żeby numer przeniósł się do oferty na kartę.
Aby odbyło się to płynnie to przed wyznaczoną data dezaktywacji numeru powinieneś wysłać darmowego SMS-a o treści: PRZENIES na nr 8017 - wtedy numer po przejściu na kartę będzie od razu zarejestrowany.
Następnie należałoby zasilić konto, aby numer był aktywny.
Wtedy możliwe będzie zrobienie konwersji na PlusABO do oferty z telefonem i umową na czas określony (przez stronę internetową).
- jest to do zrobienia, ale nie na zasadzie aneksu do umowy/przedłużenia (przynajmniej aktualnie).
W tym celu musiałbyś wypowiedzieć obecną umowę, żeby numer przeniósł się do oferty na kartę.
Aby odbyło się to płynnie to przed wyznaczoną data dezaktywacji numeru powinieneś wysłać darmowego SMS-a o treści: PRZENIES na nr 8017 - wtedy numer po przejściu na kartę będzie od razu zarejestrowany.
Następnie należałoby zasilić konto, aby numer był aktywny.
Wtedy możliwe będzie zrobienie konwersji na PlusABO do oferty z telefonem i umową na czas określony (przez stronę internetową).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzięki. Szkoda ,że nie ma czegoś prostszego. Brakuje wyraźnie takiej opcji na stronie plusha. Niech to będzie w formie np przedłużenia umowy. Sposób z przeniesieniem na kartę a potem na abo to sam o tym myślałem ale po co tak kombinować. hmmm. Pozdrawiam.
Re: Plush Abonament
O właśnie, przy każdej opcji wychodzi skomplikowanie na maxa oferty. Poprawcie się !
Re: Plush Abonament
rafmik pisze:patryk7588 pisze: na siłę wciskany numer tymczasowy,
To jest największy problem w tej ofercie.
Ja mam w tym momencie podpisana umowę i zupełnie mi niepotrzebny numer tymczasowy ( o który nie wnioskowałem składając wniosek o przeniesienie numeru) aktywny od 23 listopada. Przeniesienie mojego numeru nastąpi dopiero 1 stycznia. Czyli od 23 listopada do 31 grudnia płacę za NIC (usługę której nie zamawiałem i która nie jest mi potrzebna).
Ogólnie ja to (pobrane opłaty za numer tymczasowy) będę reklamował w styczniu - w końcu nigdzie nie zamawiałem takiej usługi (w formularzu na www nawet nie ma pytania o to). A w regulaminie promocji "numer tymczasowy 5" jak byk pisze, że jest to usługa opcjonalna: par 1 pkt 2: "Z promocji może skorzystać klient..." - a może to nie musi, znaczy że nie jest to promocja obowiązkowa, i jak się jej nie zamawiało, to ta promocja nie powinna być uruchamiana.
I jednak reklamację złożyłem szybciej niż w styczniu - wczoraj dostałem fakturę, za okres 23 listopada-24 grudnia - czyli okres, w którym nawet usługa nie jest świadczona (numer przenosi mi 1 stycznia). Jest to opłata za numer tymczasowy, którego nie zamawiałem (we wniosku o przeniesienie numeru na www nawet nie ma takiej pozycji jak zamówienie numeru tymczasowego).
Reklamacja złożona, nr zgłoszenia 15689181, jak da się przyspieszyć to będę wdzięczny :)
BTW Bardzo fajna i miła obsługa na infolinii
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
rafmik,
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.rafmik pisze:Reklamacja złożona, nr zgłoszenia 15689181, jak da się przyspieszyć to będę wdzięczny :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Basia_Plus pisze:rafmik,
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.rafmik pisze:Reklamacja złożona, nr zgłoszenia 15689181, jak da się przyspieszyć to będę wdzięczny :)
Dzięki:) Reklamacja już rozpatrzona pozytywnie :)
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18
Re: Plush Abonament
Witam,
zgłosiłem dwie reklamacje w zagadnieniach 171122-002282 oraz 171129-000288. Otrzymałem fakturę z dwoma różnymi okresami rozliczeniowymi, jeden obejmuje okres przed podpisaniem umowy, a drugi wybiega w rzyszlosc. Faktura jest na jeden numer tymczasowy, bez rabatu za duet i bez uwzględnienia kodu Ja+Ty, który podałem przy zamawianiu oferty. Czy koszt abonamentu za numer tymczasowy jest dzielony przez ilość dni jego działania?
Proszę o pomoc
zgłosiłem dwie reklamacje w zagadnieniach 171122-002282 oraz 171129-000288. Otrzymałem fakturę z dwoma różnymi okresami rozliczeniowymi, jeden obejmuje okres przed podpisaniem umowy, a drugi wybiega w rzyszlosc. Faktura jest na jeden numer tymczasowy, bez rabatu za duet i bez uwzględnienia kodu Ja+Ty, który podałem przy zamawianiu oferty. Czy koszt abonamentu za numer tymczasowy jest dzielony przez ilość dni jego działania?
Proszę o pomoc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj KomorkowyTomasz,
przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.KomorkowyTomasz pisze:zgłosiłem dwie reklamacje
Jeśli numer został przeniesiony w trakcie okresu rozliczeniowego, wówczas abonament został policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.KomorkowyTomasz pisze: Otrzymałem fakturę z dwoma różnymi okresami rozliczeniowymi,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18
Re: Plush Abonament
Witaj,
niestety nadal nie uzyskałem pełnej odpowiedzi. Umowy zostały zawarte w dniu 22 i 23 listopada, nie rozumiem zatem skąd na fakturze okres rozliczeniowy z wcześniejszego okresu, tj. 25.10-24.11.
Pozdrawiam i dziękuję
niestety nadal nie uzyskałem pełnej odpowiedzi. Umowy zostały zawarte w dniu 22 i 23 listopada, nie rozumiem zatem skąd na fakturze okres rozliczeniowy z wcześniejszego okresu, tj. 25.10-24.11.
Pozdrawiam i dziękuję
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj KomorkowyTomasz,
faktura została wystawiona za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja karty SIM, natomiast abonament został policzony proporcjonalnie od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
faktura została wystawiona za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja karty SIM, natomiast abonament został policzony proporcjonalnie od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18
Re: Plush Abonament
Niemniej faktura nie uwzględnia rabatu ani za duet ani za kod Ja+Ty.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
KomorkowyTomasz,
jeśli złożone zostały reklamacje należy poczekać na decyzję Departamentu Reklamacji odnośnie tej sprawy.
Czy otrzymałeś już odpowiedź na złożone reklamacje?
jeśli złożone zostały reklamacje należy poczekać na decyzję Departamentu Reklamacji odnośnie tej sprawy.
Czy otrzymałeś już odpowiedź na złożone reklamacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Jesteś zaskoczony po lekturze tego forum?KomorkowyTomasz pisze:Niemniej faktura nie uwzględnia rabatu ani za duet ani za kod Ja+Ty.
Ja otrzymałem z rzędu bodajże 6 błędnych faktur bez Duetu.
Re: Plush Abonament
Hej, do dzisiaj faktura korygująca nie przyszła na maila. Dostaję już ponaglenia o zapłatę za faktury. 171204-001764 to numer zgłoszenia w sprawie braku faktur, proszę o przyjrzenie się sprawie, dziękuję i pozdrawiam!Ewa_Plus pisze:mys1,
- jeśli wszystkie faktury zawsze dostajesz mailem, to i fakturę korygującą również.