Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Wojteh26
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02

Re: Plush Abonament

Post autor: Wojteh26 »

Witam. Czy mogę przejść z plush abo ( na czas nieokreślony) na plush abo z telefonem (oczywiście na czas określony umową).
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Wojteh26,
- jest to do zrobienia, ale nie na zasadzie aneksu do umowy/przedłużenia (przynajmniej aktualnie).
W tym celu musiałbyś wypowiedzieć obecną umowę, żeby numer przeniósł się do oferty na kartę.
Aby odbyło się to płynnie to przed wyznaczoną data dezaktywacji numeru powinieneś wysłać darmowego SMS-a o treści: PRZENIES na nr 8017 - wtedy numer po przejściu na kartę będzie od razu zarejestrowany.
Następnie należałoby zasilić konto, aby numer był aktywny.
Wtedy możliwe będzie zrobienie konwersji na PlusABO do oferty z telefonem i umową na czas określony (przez stronę internetową).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wojteh26
Początkujący PlusManiak
Posty: 14
Rejestracja: 7 wrz 2017, o 17:02

Re: Plush Abonament

Post autor: Wojteh26 »

Dzięki. Szkoda ,że nie ma czegoś prostszego. Brakuje wyraźnie takiej opcji na stronie plusha. Niech to będzie w formie np przedłużenia umowy. Sposób z przeniesieniem na kartę a potem na abo to sam o tym myślałem ale po co tak kombinować. hmmm. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
merck
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 4 maja 2017, o 13:25

Re: Plush Abonament

Post autor: merck »

O właśnie, przy każdej opcji wychodzi skomplikowanie na maxa oferty. Poprawcie się !
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

rafmik pisze:
patryk7588 pisze: na siłę wciskany numer tymczasowy,

To jest największy problem w tej ofercie.
Ja mam w tym momencie podpisana umowę i zupełnie mi niepotrzebny numer tymczasowy ( o który nie wnioskowałem składając wniosek o przeniesienie numeru) aktywny od 23 listopada. Przeniesienie mojego numeru nastąpi dopiero 1 stycznia. Czyli od 23 listopada do 31 grudnia płacę za NIC (usługę której nie zamawiałem i która nie jest mi potrzebna).

Ogólnie ja to (pobrane opłaty za numer tymczasowy) będę reklamował w styczniu - w końcu nigdzie nie zamawiałem takiej usługi (w formularzu na www nawet nie ma pytania o to). A w regulaminie promocji "numer tymczasowy 5" jak byk pisze, że jest to usługa opcjonalna: par 1 pkt 2: "Z promocji może skorzystać klient..." - a może to nie musi, znaczy że nie jest to promocja obowiązkowa, i jak się jej nie zamawiało, to ta promocja nie powinna być uruchamiana.

I jednak reklamację złożyłem szybciej niż w styczniu - wczoraj dostałem fakturę, za okres 23 listopada-24 grudnia - czyli okres, w którym nawet usługa nie jest świadczona (numer przenosi mi 1 stycznia). Jest to opłata za numer tymczasowy, którego nie zamawiałem (we wniosku o przeniesienie numeru na www nawet nie ma takiej pozycji jak zamówienie numeru tymczasowego).
Reklamacja złożona, nr zgłoszenia 15689181, jak da się przyspieszyć to będę wdzięczny :)

BTW Bardzo fajna i miła obsługa na infolinii :-)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

rafmik,
rafmik pisze:Reklamacja złożona, nr zgłoszenia 15689181, jak da się przyspieszyć to będę wdzięczny :)
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

Basia_Plus pisze:rafmik,
rafmik pisze:Reklamacja złożona, nr zgłoszenia 15689181, jak da się przyspieszyć to będę wdzięczny :)
poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia.

Dzięki:) Reklamacja już rozpatrzona pozytywnie :)
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Witam,

zgłosiłem dwie reklamacje w zagadnieniach 171122-002282 oraz 171129-000288. Otrzymałem fakturę z dwoma różnymi okresami rozliczeniowymi, jeden obejmuje okres przed podpisaniem umowy, a drugi wybiega w rzyszlosc. Faktura jest na jeden numer tymczasowy, bez rabatu za duet i bez uwzględnienia kodu Ja+Ty, który podałem przy zamawianiu oferty. Czy koszt abonamentu za numer tymczasowy jest dzielony przez ilość dni jego działania?

Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj KomorkowyTomasz,
KomorkowyTomasz pisze:zgłosiłem dwie reklamacje
przekazałam prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
KomorkowyTomasz pisze: Otrzymałem fakturę z dwoma różnymi okresami rozliczeniowymi,
Jeśli numer został przeniesiony w trakcie okresu rozliczeniowego, wówczas abonament został policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Witaj,

niestety nadal nie uzyskałem pełnej odpowiedzi. Umowy zostały zawarte w dniu 22 i 23 listopada, nie rozumiem zatem skąd na fakturze okres rozliczeniowy z wcześniejszego okresu, tj. 25.10-24.11.

Pozdrawiam i dziękuję
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj KomorkowyTomasz,

faktura została wystawiona za okres rozliczeniowy, w którym nastąpiła aktywacja karty SIM, natomiast abonament został policzony proporcjonalnie od dnia aktywacji karty SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Niemniej faktura nie uwzględnia rabatu ani za duet ani za kod Ja+Ty.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

KomorkowyTomasz,


jeśli złożone zostały reklamacje należy poczekać na decyzję Departamentu Reklamacji odnośnie tej sprawy.
Czy otrzymałeś już odpowiedź na złożone reklamacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

KomorkowyTomasz pisze:Niemniej faktura nie uwzględnia rabatu ani za duet ani za kod Ja+Ty.
Jesteś zaskoczony po lekturze tego forum?

Ja otrzymałem z rzędu bodajże 6 błędnych faktur bez Duetu.
mys1
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 23 lis 2017, o 20:30

Re: Plush Abonament

Post autor: mys1 »

Ewa_Plus pisze:mys1,
- jeśli wszystkie faktury zawsze dostajesz mailem, to i fakturę korygującą również.
Hej, do dzisiaj faktura korygująca nie przyszła na maila. Dostaję już ponaglenia o zapłatę za faktury. 171204-001764 to numer zgłoszenia w sprawie braku faktur, proszę o przyjrzenie się sprawie, dziękuję i pozdrawiam!
ODPOWIEDZ