Teraz jest 19 lis 2017, o 09:36

Zostaw Kontakt



Etui Pancerne Huawei P10 lite
Etui Huawei P10 lite

Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

lucky86

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 31 paź 2017, o 07:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post31 paź 2017, o 11:30

Umowa skończyła się kilka lat temu:) i z miesiąca na miesiąc była z "automatu przedłużana". SMS przyszedł ale bez podanej jakiejkolwiek daty, o treści: "Twój dotychczasowy operator wyznaczył planowany termin przeniesienia numeru. Proces przeniesienia numeru trwa". Kto więc jest kompetentny do udzielenia mi odpowiedzi jaka to data i czemu to trwa już prawie miesiąc! I gdzie w umowie sprawdzę "termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia."?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Plush Abonament

Post31 paź 2017, o 12:51

lucky86,
lucky86 napisał(a):I gdzie w umowie sprawdzę "termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś podczas składania zamówienia."?
na umowie o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie ma takiej informacji. SkoroTwój numer nie był już objęty kontraktem, mógł on zostać przeniesiony w trybie zgodnym z okresem wypowiedzenia umowy u dotychczasowego operatora ( zwykle ten okres liczy 30 dni ). W zaistniałej sytuacji, aby zweryfikować sprawę, proszę skontaktuj z naszym BOK: https://www.plus.pl/kontakt. Tam pracownik mając wgląd w konto numeru, sprawdzi dokładnie etap realizacji przeniesienia numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Marcin-01_00

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 paź 2017, o 11:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ABO L
  • Model telefonu: s6 695646467

Re: Plush Abonament

Post31 paź 2017, o 12:57

[quote="Marta_Plus"]Witaj Marcin-01_00,
[Czy dla tego drugiego numeru karta SIM została już aktywowana?
Druga karta jest aktywna od 25.10.br. Na pierwszy nr wystawiono Fakture bez zniżki, na drugim numerze ciagle brak F VAT
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Plush Abonament

Post31 paź 2017, o 13:18

Marcin-01_00,

dziękuję za potwierdzenie. W zaistniałej sytuacji, za którą przepraszam, złóż proszę reklamację według opisanego tutaj sposobu. Podaj mi później numer zgłoszonej reklamacji lub numer telefonu poprzez ten formularz, tak abym mogła przyśpieszyć rozpatrzenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miki983

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 20:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post31 paź 2017, o 14:17

Witam,

Muszę przyznać, że Plus od dwóch miesięcy już (przynajmniej mi) naliczył prawidłowo rabat za DUET, za to pochwała.

Mam za to inny problem, mianowicie:

Dnia 18.10.2017 została wystawiona faktura korygująca dotycząca nie naliczenia rabatu za DUET za okres 17.07.2017 do 16.08.2017 na kwotę 4,99 zł z terminem płatności 2.11.2017. Tego samego dnia została wystawiona również faktura za bieżący okres 17.09.2017 do 16.10.2017 na kwotę 20 zł. Dzwoniłem z pytaniem przed dokonaniem płatności do biura obsługi, gdyż w Plus online widniała kwota do zapłaty 20 zł (nie odliczyło korekty) i Pan po długiej analizie dokumentów stwierdził, że jeśli termin płatności jest ten sam to mam zapłacić 15,01 zł czyli samemu uwzględnić korektę.

Teraz pytanie dlaczego w Plus online saldo konta po dokonaniu płatności jest w dalszym ciągu 4,99 zł? Czy mam gdzieś z tym dzwonić czy pisać? Do windykacji? czy reklamacji? Nie chciałbym być ścigany przez windykację

Dodam, że płatność wykonałem już 20.10.2017 czyli 2 dni po wystawieniu faktury.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4322
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 421 razy

Re: Plush Abonament

Post31 paź 2017, o 15:18

Witaj Miki983,
- tutaj potrzebny byłby wgląd na Twoje konto w systemie i dokładna analiza wszystkich naliczeń, korekt i płatności. Dlatego najlepiej byłoby, gdybyś napisał w tej sprawie na bok@plus.pl. Jeśli podałbyś nam tutaj potem nr zgłoszenia, moglibyśmy spróbować przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Miki983

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 20 kwi 2017, o 20:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post31 paź 2017, o 18:00

@Ewa Plus

Dziękuję za zainteresowanie, zgodnie z zaleceniem napisałem do bok@plus.pl Zagadnienie: 171031-001832

Pozdrawiam, Miki983
Offline
Avatar użytkownika

tbfvrs

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 20 lip 2017, o 09:29
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo

Re: Taryfa Nowy Plush

Post2 lis 2017, o 16:06

Hej, u mnie nareszcie 4-te FV przyszły poprawnie (odliczony Duet) i mam nadzieję, że skończyły się moje problemy z reklamacjami w Plushu:)

Mam jednak problem natury technicznej; Jako, że nie znoszę poczty głosowej (żona również) to bardzo chciałbym ją wyłączyć tylko kody podane nie działają...
*122# (spr. statusu) - wywala mi: Problem z połączeniem lub błędny kod MMI.
*122*00# (wył.) - jw.

Proszę o podanie rozwiązania...
Ostatnio edytowano 2 lis 2017, o 16:16 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4322
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 74 razy
    Otrzymał podziękowań: 421 razy

Re: Plush Abonament

Post2 lis 2017, o 16:19

Miki983,
- w sprawie tego zgłoszenia interweniowaliśmy rano do odpowiedniego działu. Powinieneś już mieć odpowiedź.

Witaj tbfvrs,
- na numerze abonamentowym Pocztę Głosową wyłączysz za pomocą komendy SMS: DEAKT PS wysłanej pod bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tbfvrs

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 20 lip 2017, o 09:29
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush Abo

Re: Plush Abonament

Post7 lis 2017, o 19:31

Dziękuję za odpowiedź o dezaktywacji poczty.
Proszę jeszcze o pomoc jak włączyć informowanie o tym kto dzwonił w przypadku gdy numer zajęty lub wyłączony.
Gdy poczta była aktywna takie powiadomienie przychodziło ale z tego co wiem taka usługa osobno chyba również istnieje.
Jak ją uruchomić i ile to kosztuje?
Offline
Avatar użytkownika

kiziormizior

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 16:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: lte
  • Model telefonu: samsung galaxy s3

Re: Plush Abonament

Post8 lis 2017, o 00:36

Basia_Plus napisał(a):kiziormizior,

oprócz drogi internetowej, zamówienie możesz zrealizować w wybranych punktach, na przykład Relay, 1 minute oraz inmedio. Ich adresy znajdziesz tutaj: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#.


NIESTETY NIE MA MOZLIWOSCI migracji z karty plus na ABO w plush. Zweryfikowane bezpośrednio w inmedio oraz potwierdzone przez obslugę PLUSH na facebooku ! Pozostaje tylko strona internetowa !

Kobieta w inmedio mówiła, że może jedynie sprzedać mi starter i zrobić z niego ABO :evil: :evil: :evil: :evil:
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 4930
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wyskoć / Kościan
  • Podziękował : 251 razy
    Otrzymał podziękowań: 404 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S7

Re: Plush Abonament

Post8 lis 2017, o 04:53

Migracja Plus na kartę ---> Plush Abo jest możliwa TYLKO za pomocą kuriera.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 340
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 34 razy

Re: Plush Abonament

Post8 lis 2017, o 10:12

tbfvrs,

usługą „Kto dzwonił” możesz zarządzać samodzielnie za pomocą komend SMS-owych, które znajdziesz tutaj.

kiziormizior,

przepraszam Cię za napotkane niedogodności. :-( Udało Ci się zrealizować zamówienie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nikita_Bennet

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 10 sty 2014, o 11:00
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: inna
  • Model telefonu: inny

Re: Plush Abonament

Post8 lis 2017, o 18:23

obecnie karta jest w simplusie, oferta plus na karte czy jakoś tak.
Pytanie - czy przy przejściu na abo w plushu pozostanę z tą samą kartą sim (mam do niej sentyment) czy też zostanie mi wymieniona na nowszą.

PS: fajne te reklamy plusha bo misiek nie nie weźmie tyle hajsu co gwiazdy ekranu/sportu w play.
Offline
Avatar użytkownika

kiziormizior

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 16:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: lte
  • Model telefonu: samsung galaxy s3

Re: Plush Abonament

Post8 lis 2017, o 23:52

kiziormizior,

przepraszam Cię za napotkane niedogodności. :-( Udało Ci się zrealizować zamówienie?


Spokojnie ;-) Nic się nie stało, nie takie rzeczy rozkminiałem w plusie. Pamiętam perypetie z routerem kilka lat temu ( jakiś bład systemowy umowa zawarta, a plusiaki :-) kombinowały zerwanie umowy bo szły routery zamiast za 399PLN za 149PLN w abo za 14,99PLN
Oki, ja zawsze się przygotowuje do akcji dlatego chce mieć wiedzę żeby wszystko poszło gładko bez niespodzianek. Kurierów się nie boję :-)
Migrację obecnego numeru przeprowadzę 24.11. Druginumer wypowiadam 20.11 i po miesiącu laduje jako DUO. Zostaną jeszcze dwa lub jezeli zlikwiduje router to jeden i cała familia przejdzie z plusa do plusha :-) Sorry taki mamy klimat :-)
Pozdrawiam :-) Jak coś będzie nie hallo to napiszę :-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 19 gości