zweryfikujemy tę kwestię i wrócimy do Ciebie z odpowiedzią.
Przepraszam bardzo ale czy zwykle tak długo weryfikujecie kwestie, które, jakby nie było, praktykujecie?
Czy może jednak zadałem zbyt kłopotliwe pytanie?
Witam,
w niedzielę złożyłem zmówienia na przeniesienie 4 numerów od innego operatora. Dzisiaj dostałem informację że 3 są w drodze a na 4 została nałożona kaucja i nie można zrealizować zamówienia. Wszystkie karty są na jedne dane i jeden pesel. Miałem kiedyś internet, telewizję, płaciłem na czas, nie zalegam z płatnościami. Odsyłacie mnie do salonu Plusa gdzie nie można podpisać takiej oferty. Moja rodzina jest 4 osobowa i chcę mieć wszytkie numery u jednego operatora. Dziwna polityka.
"Szanowni Państwo,
wyjaśniamy, iż dla zamówienia złożonego w sklepie internetowym Dział Aktywacji wyznaczył kaucję.
Niestety ze względu na ograniczenia techniczne związane z realizacją kaucji, zamówienie nie może zostać zrealizowane przez sklep internetowy.
W celu zapoznania się z ofertą oraz dokonania zakupu zapraszamy do punktów Plusa:
Znajdź salon Plusa
Za powstałe trudności przepraszamy.
Z poważaniem
Zespół Obsługi Sklepu Internetowego Plusa
Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- ze strony Polkomtel procedura przeniesienia numeru rozpoczyna się w chwilą, gdy kurier zwróci nam podpisane dokumenty.
Dzień dobry,
Dziękuję za wiadomość.
Proszę o wyjaśnienie: co oznacza sformułowanie "procedura rozpoczyna się"?
Proszę konkretnie: kiedy przedstawiacie dotychczasowemu operatorowi wypowiedzenie?
Niepokoi mnie rozbieżność podawanych przez Polkomtel informacji - mailowo poinformowaliście mnie, że procedura rozpoczyna się (cokolwiek to znaczy) dopiero po aktywacji karty sim.
Z przykrością stwierdzam, że wobec powyższego Polkomtel zaufania nie wzbudza.
Jeśli masz na myśli odpowiedzi z adresu bok@plus.pl to podchodź do nich z dystansem.
Z przykrością muszę stwierdzić że poziom wiedzy ludzi (pewnie nie wszystkich) odpisujących tam na wiadomości jest niski...
mam pytanko.jestem abonentem plusa od 11lat z 2 numerami ,kolejny jest w mixie.Chce corce przeniesc numer do plusha z play nabez limitu na wszystko za 25zl,czy moge ten numer podpiac do swojego konta abonenckiego w plusie ,aaby oplacac jeden rachunek?
darekkkkkk,
- z chwilą dotarcia do Polkomtel podpisanych dokumentów, możemy dopiero wystąpić do operatora dawcy z wnioskiem o wypowiedzenie umowy + wydanie numeru. Dodam, że z chwilą dotarcia do nas podpisanych dokumentów zwykle następuje też aktywacja numeru tymczasowego (chyba, że wybierze się opóźnioną aktywację, jak w Twoim przypadku). Stąd mogła wynikać odpowiedź, którą wcześniej uzyskałeś.
DARIUSZ-WLAZEL,
- aktualnie z przyczyn technicznych numery z abonamentem Plush nie mogą znajdować się na jednym koncie z numerami w standardowych taryfach Plusa. Zatem po przeniesieniu numeru córki, będziesz dostawać osobną fakturę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Ewa_Plus pisze:darekkkkkk,
- z chwilą dotarcia do Polkomtel podpisanych dokumentów, możemy dopiero wystąpić do operatora dawcy z wnioskiem o wypowiedzenie umowy + wydanie numeru. Dodam, że z chwilą dotarcia do nas podpisanych dokumentów zwykle następuje też aktywacja numeru tymczasowego (chyba, że wybierze się opóźnioną aktywację, jak w Twoim przypadku). Stąd mogła wynikać odpowiedź, którą wcześniej uzyskałeś.
Dziękuję.
A wiec jeśli dobrze zrozumiałem (dla opcji z aktywacją karty sim po 14 dniach):
- z chwilą otrzymania podpisanej umowy występujecie do operatora dawcy z wypowiedzeniem dotychczasowej umowy,
- następnie po upływie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy aktywujecie kartę sim.
Jutro Was sprawdzam
W jaki sposób mogę sprawdzić kiedy wystąpiliście z wypowiedzeniem mojej umowy (umowa z Wami zawarta 21 czerwca)?
Idzie o to czy złożyliście wypowiedzenie w czerwcu czy w lipcu - od tego zależy zakończenie dotychczasowej umowy i przejście numeru na nową kartę.
Witam, jestem w trakcie przenoszeniu numeru do PLUSH.
Dostałem informację, że dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru.
Gdzie mogę sprawdzić ten termin, na czacie http://www.plus.pl/status-zamowienia napisano mi, że oni się tym nie zajmują ?
hasan pisze:Witam, jestem w trakcie przenoszeniu numeru do PLUSH.
Dostałem informację, że dotychczasowy operator potwierdził termin przeniesienia numeru.
Gdzie mogę sprawdzić ten termin, na czacie http://www.plus.pl/status-zamowienia napisano mi, że oni się tym nie zajmują ?
pozdrawiam
Mariusz
Ja, za radą Ewy_Plus, wysłałem zapytanie (2 zapytania dla dwóch numerów) do sklepu internetowego - niestety dla Polkomtela klient złowiony to już natręt i jest ignorowany. Odpowiedzi nie mam.
Dla przenoszących się do Plusa - cena to nie wszystko, jakość obsługi jest równie ważna a jak ona wygląda to wystarczy lektura tego forum.