Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Plush Abonament

Post autor: SACZI »

Marta_Plus pisze:SACZI,
w przypadku przeniesienia numeru na kartę do oferty Plush na Kartę nie jest wymagane pobieranie kopii dowodu osobistego. ...
A jednak kopia została zrobiona i na dobrą sprawę nie wiem co się dalej z nią dzieje.

Informacja o punkcie i konkretnej osobie, która mnie obsługiwała, została wysłana na pw.
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Ewa_Plus pisze:Czesio,
- tak, rabat za Duet powinien być naliczany od momentu podpisania umowy na drugi numer (na ten sam PESEL). Nie ma znaczenia, że jest to numer tymczasowy.
Widzę, że konsultanci Polkomtela nauczyli się "politycznie" odnosić do problemu - to czyniące jednak różnicę zgrabne określenie, że "powinien" a nie "jest" dobrze oddaje bałagan w rozliczeniach w Polkomtelu.
Osobiście otrzymałem juz 5 faktur z rzedu, na których nie uwzględniono tego rabatu a "powinno" mieć to miejsce.
A wczoraj kolejny extras - stwierdzenie braku zapłaty za fakturę opłaconą 3 tygodnie temu.
Brawo Polkomtel, trzymasz formę!
del
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 4 sie 2017, o 12:23

Re: Plush Abonament

Post autor: del »

SACZI pisze:
Marta_Plus pisze:SACZI,
w przypadku przeniesienia numeru na kartę do oferty Plush na Kartę nie jest wymagane pobieranie kopii dowodu osobistego. ...
A jednak kopia została zrobiona i na dobrą sprawę nie wiem co się dalej z nią dzieje.

...
Z tego co wiem to kopiowanie/kserowanie dowodu jest bezprawne. Można tylko żądać okazania w celu stwierdzenia tożsamości. Nawet w banku, przy wszelkich ruchach kredytowych żądają tylko okazania.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Czy w Plush Abo na czas nieokreślony można dokonać cesji na inną osobę?
VeeSt0
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 24 wrz 2017, o 16:02

Re: Plush Abonament

Post autor: VeeSt0 »

Ewa_Plus pisze:VeeSt0,
- jaką informację otrzymujesz po sprawdzeniu statusu na tej stronie?

Przyszła mi wiadomość o treści : Twoj dotychczasowy operator odrzucił wniosek o przeniesienie numeru.
Co mam teraz robić? :/
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

patryk7588,
tak, w tej ofercie jest możliwość dokonania cesji.

VeeSt0,
dziękuję za informację. Wniosek może być odrzucony na przykład z powodu niezgodności danych, niewłaściwego typu kontraktu. Abyś mógł dokładnie sprawdzić, jak to u Ciebie wygląda i ewentualnie ponowić wniosek, skontaktuj się proszę z naszym DOK lub wyślij pytanie na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maleczki
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 28 wrz 2017, o 09:09

Re: Plush Abonament

Post autor: maleczki »

10 lipca 2017 r. podpisana umowa o przeniesienie numeru.
15 lipca wysłany sms o treści WAKACJE
okres rozliczeniowy od 17 do 16.
Wakacje od abonamentu włączone na okres rozliczeniowy od 17 września do 16 października.
19 września wykonany telefon do BOK wszystko w porządku (nie podobały mi się wskazania w Plusonline) na minus. BOK stwierdził że są częste awarie i wszystko jest ok. dopiero 23 września BOK przyznał że jest włączona usługa WAKACJE od abonamentu.
Reklamacja odrzucona bo sms został wysłany 15 lipca a usługa została prawidłowo włączona na okres rozliczeniowy od 17 września.
Natomiast zgodnie z regulaminem paragraf 11 ust. 3

Zlecenie aktywacji Usługi Wakacje od Abonamentu powinno zostać złożone przez Abonenta najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego Okresu rozliczeniowego.
W przypadku późniejszego złożenia zlecenia,zmiana nie zostanie dokonana.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj maleczki,
- wyślij proszę ponowną reklamację w tej sprawie na adres: bok@plus.pl i podaj nam tutaj numer zgłoszenia.
Przekażemy do ponownej weryfikacji i postaramy się przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dominikuus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 lis 2013, o 19:11

Re: Plush Abonament

Post autor: dominikuus »

Witam. Przechodzę na abonament w Plushu. Umowa została zawarta w dniu 20.09.2017. Kiedy zostanie aktywowana i czy zostanę o tym poinformowany np. SMS'em? Dodatkowo nie działają krótkie kody typu *100# lub *147#, czy to normalne?

Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj dominikuus,
dominikuus pisze: Przechodzę na abonament w Plushu.
przenosiłeś numer z innej sieci, czy chodzi o konwersję numeru z Plus na Kartę do Plush ABO?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
guciu
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 lut 2014, o 09:54

Re: Plush Abonament

Post autor: guciu »

Dzień dobry,

Mam abonament Plushu. Skończył mi się pakiet podstawowy, niestety nie mogę włączyć smsem dodatkowego pakietu 5GB. Po wysłaniu smsa o treści "AKT 5GB" na numer 80222 dostaję info zwrotne "Komunikat niepoprawny. Prosimy spróbować ponownie. Pozdrawiamy Plus.". Gdy wysyłam bez spacji czyli "AKT5GB" dostaje zwrotny sms "Niestety nie możesz dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie."

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Paweł
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj guciu,
podeślij proszę maila w tej sprawie na bok@plus.pl i podaj mi potem numer zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dominikuus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 lis 2013, o 19:11

Re: Plush Abonament

Post autor: dominikuus »

przenosiłeś numer z innej sieci, czy chodzi o konwersję numeru z Plus na Kartę do Plush ABO?
Dokładnie, wcześniej miałem w Plusie na kartę.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

dominikuus,
jeśli nie działają krótkie kody, to oznacza, że numer powinien już być aktywny w nowej ofercie. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dominikuus
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 19 lis 2013, o 19:11

Re: Plush Abonament

Post autor: dominikuus »

aha rozumiem. A można jakoś sprawdzić ile gb transferu mi zostało do wykorzystania?
ODPOWIEDZ