Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
dominikuus,
możliwość weryfikacji jednostek z pakietu jest możliwa w Mobilnym Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online) lub poprzez wysłanie SMS-a o treści: U pod numer 2580 (koszt 29 gr).
możliwość weryfikacji jednostek z pakietu jest możliwa w Mobilnym Plus online (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online) lub poprzez wysłanie SMS-a o treści: U pod numer 2580 (koszt 29 gr).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
nr reklamacji 170928-001995maleczki pisze:10 lipca 2017 r. podpisana umowa o przeniesienie numeru.
15 lipca wysłany sms o treści WAKACJE
okres rozliczeniowy od 17 do 16.
Wakacje od abonamentu włączone na okres rozliczeniowy od 17 września do 16 października.
19 września wykonany telefon do BOK wszystko w porządku (nie podobały mi się wskazania w Plusonline) na minus. BOK stwierdził że są częste awarie i wszystko jest ok. dopiero 23 września BOK przyznał że jest włączona usługa WAKACJE od abonamentu.
Reklamacja odrzucona bo sms został wysłany 15 lipca a usługa została prawidłowo włączona na okres rozliczeniowy od 17 września.
Natomiast zgodnie z regulaminem paragraf 11 ust. 3
Zlecenie aktywacji Usługi Wakacje od Abonamentu powinno zostać złożone przez Abonenta najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego Okresu rozliczeniowego.
W przypadku późniejszego złożenia zlecenia,zmiana nie zostanie dokonana.
Re: Plush Abonament
maleczki,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
- dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoją sprawą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy mogę prosić o pomoc w sprawie uznanej reklamacji w wyniku której powinienem otrzymać korektę na kwotę 63,84 zł brutto.
6 września przesłaliście Państwo pismo z uznaniem reklamacji, w międzyczasie pojawiła kolejna faktura abonamentowa (którą opłaciłem nie czekając na korektę, która z górką powinna pokryć wartość faktury).
Czy mogę prosić o pomoc w tej sprawie?
Państwa pismo nosi znak: OKR/EDra/4747221/06.09.17
6 września przesłaliście Państwo pismo z uznaniem reklamacji, w międzyczasie pojawiła kolejna faktura abonamentowa (którą opłaciłem nie czekając na korektę, która z górką powinna pokryć wartość faktury).
Czy mogę prosić o pomoc w tej sprawie?
Państwa pismo nosi znak: OKR/EDra/4747221/06.09.17
Re: Plush Abonament
Witam,
Czy mając ofertę plush abo mogę przenieść numer stacjonarny i wszystko będzie na jednej fakturze?
Czy mając ofertę plush abo mogę przenieść numer stacjonarny i wszystko będzie na jednej fakturze?
Re: Plush Abonament
Przepraszam jeśli powtarzam temat, ale nie bardzo mam czas szukać i czytać, więc potrzebuję bezpośredniej odpowiedzi.
Mam Plush Abo L.
Od kilku dni, jak nie od tygodnia, mój numer dla odbiorców widnieje jako zastrzeżony choć nie mam włączonej na swoim koncie tej usługi. Stwarza to dla mnie problem z dodzwonieniem się do osób, które mają celowo włączoną blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych - są to conajmniej 3 numery.
U siebie nigdy nie włączałem zastrzegania numeru, bo nie mam takiej potrzeby.
Infolinia Plusa potwierdziła mi jakiś globalny problem techniczny, ale ileż to może trwać?
Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat?
Mam Plush Abo L.
Od kilku dni, jak nie od tygodnia, mój numer dla odbiorców widnieje jako zastrzeżony choć nie mam włączonej na swoim koncie tej usługi. Stwarza to dla mnie problem z dodzwonieniem się do osób, które mają celowo włączoną blokadę połączeń z numerów zastrzeżonych - są to conajmniej 3 numery.
U siebie nigdy nie włączałem zastrzegania numeru, bo nie mam takiej potrzeby.
Infolinia Plusa potwierdziła mi jakiś globalny problem techniczny, ale ileż to może trwać?
Czy ktoś ma jakieś informacje na ten temat?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
r29,
jeśli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i powstała nadpłata na koncie, to zostanie ona uwidoczniona na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy i przeznaczona na poczet przyszłych zobowiązań.
Witaj lankann,
tylko numery zakupione w ofercie Plush ABO mogą być na jednym koncie abonenckim.
rafnov,
sytuacja jest nam znana. Posiadany model telefonu to ten podany w opisie profilu?
jeśli reklamacja została rozpatrzona pozytywnie i powstała nadpłata na koncie, to zostanie ona uwidoczniona na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy i przeznaczona na poczet przyszłych zobowiązań.
Witaj lankann,
tylko numery zakupione w ofercie Plush ABO mogą być na jednym koncie abonenckim.
rafnov,
sytuacja jest nam znana. Posiadany model telefonu to ten podany w opisie profilu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 wrz 2017, o 13:20
Re: Plush Abonament
Chciałbym opisać swoje perypetie z Plush to może ktoś będzie w stanie mi pomóc a jeśli nie to ku przestrodze dla naiwniaków takich jak ja.
Postanowiłem przenieść kolejne 2 numery i zaczęło się...
20.09.2017r zostawiłem na stronie Plush numer, oddzwonili natychmiast. Ustaliliśmy że kurier przywiezie stosowne dokumenty co nastąpiło 25.09.2017r. Przywiózł ale tylko dla jednego numeru. Stwierdził że drugi komplet pewnie będzie jutro. Z pierwszym numerem idzie gładko. 25.09 podpisane a 27.09 już działa w sieci Plus i to wcale nie numer tymczasowy.
27.09 dzwonie do Biura Obsługi w sprawie drugiego numeru. Konsultant informuje mnie, że nie przeniesienie nie dojdzie do skutku gdyż, cytuję "przeniósł pan zbyt dużo numerów w zbyt krótkim czasie co nie jest zgodne z regulaminem" - dobre co!?
Tym bardziej, że zlecając przeniesienie dwa razy szczegółowo wypytywałem konsultanta czy nie ma przeszkód w korzystaniu z promocji Duet czyli płacę po 20zł za numer. Zostaje zapewniony i to też dwukrotnie, że stanę się szczęśliwym posiadaczem 2 taryf Plush Abo L z umową na czas nieograniczony i do tego ze zniżką wynikającą z promocji Duet, która naliczy się automatycznie. Nie zmyślam nic a nic bo na to wszystko są taśmy, gdyż operator nagrywa jak wprowadza ludzi w błąd.
Drążę więc temat dalej i zostaje przekierowany do innej konsultantki. Udziela informacji, że moje zlecenie na przeniesienie drugiego numeru jest nieważne. Pytam więc panią jak to możliwe skoro były na nim oba numery? (na to to ja mam papier i dostałem go od swojego nowego operatora) Pani na to, że nie wie, ale numer zawsze mogę przenieść w stacjonarnym punkcie obsługi klienta i to takim który sam wybiorę. Proszę więc o to żeby zadzwonił do mnie ktoś kto pomoże w mojej sprawie skoro to przerasta jej kompetencje i dostaję numer do sklepu internetowego.
W sklepie internetowym miły pan informuje mnie, że to Dział Handlowy kontaktował się ze mną a pracownicy sklepu pomóc nie mogą bo numer którego sprawa dotyczy zwyczajnie nie widnieje w ich systemie. Pan obiecuje, że ktoś się ze mną skontaktuję i faktycznie dotrzymał słowa: jako pierwszy i jedyny potraktował mnie poważnie. WIELKIE DZIĘKI za to.
Następnego dnia tj. 27.09 dzwoni więc pan z którym ustalałem przeniesienie numerów. Ponownie składam wniosek na przeniesienie tego nieszczęsnego numeru. Ustalamy że w piątek 29.09 kurier dostarczy dokumenty. Jest ok. 15 więc mam dziwne wrażenie że dzisiaj to już nie przyjedzie. Dalej więc jestem w wielkiej czarnej dziurze.
Opis jest rozwlekły ale to po to żeby pokazać mechanizmy i profesjonalne podejście do klienta.
WNIOSEK? BRAKUJE WAM WRAŻEŃ I MACIE ZA DUŻO CZASU TO PRZENOŚCIE NUMERY DO PLUSH - EMOCJE GWARANTOWANE
Pozdrawiam Andrzej
Postanowiłem przenieść kolejne 2 numery i zaczęło się...
20.09.2017r zostawiłem na stronie Plush numer, oddzwonili natychmiast. Ustaliliśmy że kurier przywiezie stosowne dokumenty co nastąpiło 25.09.2017r. Przywiózł ale tylko dla jednego numeru. Stwierdził że drugi komplet pewnie będzie jutro. Z pierwszym numerem idzie gładko. 25.09 podpisane a 27.09 już działa w sieci Plus i to wcale nie numer tymczasowy.
27.09 dzwonie do Biura Obsługi w sprawie drugiego numeru. Konsultant informuje mnie, że nie przeniesienie nie dojdzie do skutku gdyż, cytuję "przeniósł pan zbyt dużo numerów w zbyt krótkim czasie co nie jest zgodne z regulaminem" - dobre co!?
Tym bardziej, że zlecając przeniesienie dwa razy szczegółowo wypytywałem konsultanta czy nie ma przeszkód w korzystaniu z promocji Duet czyli płacę po 20zł za numer. Zostaje zapewniony i to też dwukrotnie, że stanę się szczęśliwym posiadaczem 2 taryf Plush Abo L z umową na czas nieograniczony i do tego ze zniżką wynikającą z promocji Duet, która naliczy się automatycznie. Nie zmyślam nic a nic bo na to wszystko są taśmy, gdyż operator nagrywa jak wprowadza ludzi w błąd.
Drążę więc temat dalej i zostaje przekierowany do innej konsultantki. Udziela informacji, że moje zlecenie na przeniesienie drugiego numeru jest nieważne. Pytam więc panią jak to możliwe skoro były na nim oba numery? (na to to ja mam papier i dostałem go od swojego nowego operatora) Pani na to, że nie wie, ale numer zawsze mogę przenieść w stacjonarnym punkcie obsługi klienta i to takim który sam wybiorę. Proszę więc o to żeby zadzwonił do mnie ktoś kto pomoże w mojej sprawie skoro to przerasta jej kompetencje i dostaję numer do sklepu internetowego.
W sklepie internetowym miły pan informuje mnie, że to Dział Handlowy kontaktował się ze mną a pracownicy sklepu pomóc nie mogą bo numer którego sprawa dotyczy zwyczajnie nie widnieje w ich systemie. Pan obiecuje, że ktoś się ze mną skontaktuję i faktycznie dotrzymał słowa: jako pierwszy i jedyny potraktował mnie poważnie. WIELKIE DZIĘKI za to.
Następnego dnia tj. 27.09 dzwoni więc pan z którym ustalałem przeniesienie numerów. Ponownie składam wniosek na przeniesienie tego nieszczęsnego numeru. Ustalamy że w piątek 29.09 kurier dostarczy dokumenty. Jest ok. 15 więc mam dziwne wrażenie że dzisiaj to już nie przyjedzie. Dalej więc jestem w wielkiej czarnej dziurze.
Opis jest rozwlekły ale to po to żeby pokazać mechanizmy i profesjonalne podejście do klienta.
WNIOSEK? BRAKUJE WAM WRAŻEŃ I MACIE ZA DUŻO CZASU TO PRZENOŚCIE NUMERY DO PLUSH - EMOCJE GWARANTOWANE
Pozdrawiam Andrzej
Re: Plush Abonament
@Marta_Plus, tak, LG G3.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
andrzej444,
rafnov,
dziękuję Ci za potwierdzenie. Z poziomu własnego telefonu wejdź proszę w Ustawienia -> Ustawienia połączeń -> Ustawienia dodatkowe (lub Ustawienia wspólne) i sprawdź, czy ID rozmówcy jest włączone. Następnie wykonaj jakieś połączenie i poinformuj mnie proszę o rezultacie testu.
jeśli sytuacja się nie zmieni, daj mi znać proszę poprzez ten formularz.andrzej444 pisze:Następnego dnia tj. 27.09 dzwoni więc pan z którym ustalałem przeniesienie numerów. Ponownie składam wniosek na przeniesienie tego nieszczęsnego numeru. Ustalamy że w piątek 29.09 kurier dostarczy dokumenty. Jest ok. 15 więc mam dziwne wrażenie że dzisiaj to już nie przyjedzie. Dalej więc jestem w wielkiej czarnej dziurze.
rafnov,
dziękuję Ci za potwierdzenie. Z poziomu własnego telefonu wejdź proszę w Ustawienia -> Ustawienia połączeń -> Ustawienia dodatkowe (lub Ustawienia wspólne) i sprawdź, czy ID rozmówcy jest włączone. Następnie wykonaj jakieś połączenie i poinformuj mnie proszę o rezultacie testu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
@Marta_Plus, było ID rozmówcy ustawione było na ukrywanie numeru. Jakim cudem? Nie włączałem tego.
Po ustawieniu na pokazywanie numeru już mogę się dodzwonić na telefony z blokadą zastrzeżonych.
Po ustawieniu na pokazywanie numeru już mogę się dodzwonić na telefony z blokadą zastrzeżonych.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2017, o 16:51 przez rafnov, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
rafnov,
jeśli już wszystko wróciło do normy, to bardzo się cieszę.
jeśli już wszystko wróciło do normy, to bardzo się cieszę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
No ale o co chodzi? Dlaczego nagle coś się zmieniło bez mojej ingerencji?
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07
Re: Plush Abonament
Ooo to z pewnością nie koniec atrakcji, nie zawiedziesz się.andrzej444 pisze: WNIOSEK? BRAKUJE WAM WRAŻEŃ I MACIE ZA DUŻO CZASU TO PRZENOŚCIE NUMERY DO PLUSH - EMOCJE GWARANTOWANE
Pozdrawiam Andrzej
Liczysz na uwzględnienie promocji Duet na fakturze? To tak jakbyś obstawiał zakłady bukmacherskie - moc emocji i zaskoczeń gwarantowana.
W moim przypadku od początku umowy (a dostałem już 5 fv) jeszcze nie trafiła się jedna faktura, która nie była reklamowana - idzie o taki specjalny bonus od Polkomtela w postaci zawyżonych faktur (np. nieuwzględnianie Duetu, wakacji).
Miłej zabawy!
Re: Plush Abonament
Chcę wykupić pakiet plush internet extra, wysylam SMS AKT5GB pod 80222 i dostaję wiadomosc ,,Niestety nie mozesz dodac tej uslugi. Sprawdz w regulaminie. " W czym tkwi problem?Basia_Plus pisze:Witaj Fei,
możesz aktywować jeden z pakietów atlantyckich http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1 lubFei pisze:jak wygląda sytuacja z dokupieniem pakietu internetowego w roamingu UE?
wykupić Pakiet Plush Internet extra 5 GB do wykorzystania w kraju za 4,99 zł i wówczas masz dodatkowe 0.5 GB do wykorzystania w roamingu. Jeśli nie aktywujesz dodatkowych pakietów, to po wykorzystaniu jednostek z pakietu Data, pobierana będzie opłata dodatkowa w wysokości 0,04 zł za 1 MB.