Ewa_Plus pisze:Czesio,
- tak, rabat za Duet powinien być naliczany od momentu podpisania umowy na drugi numer (na ten sam PESEL). Nie ma znaczenia, że jest to numer tymczasowy.
Widzę, że konsultanci Polkomtela nauczyli się "politycznie" odnosić do problemu - to czyniące jednak różnicę zgrabne określenie, że "powinien" a nie "jest" dobrze oddaje bałagan w rozliczeniach w Polkomtelu.
Osobiście otrzymałem juz 5 faktur z rzedu, na których nie uwzględniono tego rabatu a "powinno" mieć to miejsce.
A wczoraj kolejny extras - stwierdzenie braku zapłaty za fakturę opłaconą 3 tygodnie temu.
Brawo Polkomtel, trzymasz formę!
Marta_Plus pisze:SACZI,
w przypadku przeniesienia numeru na kartę do oferty Plush na Kartę nie jest wymagane pobieranie kopii dowodu osobistego. ...
A jednak kopia została zrobiona i na dobrą sprawę nie wiem co się dalej z nią dzieje.
...
Z tego co wiem to kopiowanie/kserowanie dowodu jest bezprawne. Można tylko żądać okazania w celu stwierdzenia tożsamości. Nawet w banku, przy wszelkich ruchach kredytowych żądają tylko okazania.
patryk7588,
tak, w tej ofercie jest możliwość dokonania cesji.
VeeSt0,
dziękuję za informację. Wniosek może być odrzucony na przykład z powodu niezgodności danych, niewłaściwego typu kontraktu. Abyś mógł dokładnie sprawdzić, jak to u Ciebie wygląda i ewentualnie ponowić wniosek, skontaktuj się proszę z naszym DOK lub wyślij pytanie na adres: bok@plus.pl.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
10 lipca 2017 r. podpisana umowa o przeniesienie numeru.
15 lipca wysłany sms o treści WAKACJE
okres rozliczeniowy od 17 do 16.
Wakacje od abonamentu włączone na okres rozliczeniowy od 17 września do 16 października.
19 września wykonany telefon do BOK wszystko w porządku (nie podobały mi się wskazania w Plusonline) na minus. BOK stwierdził że są częste awarie i wszystko jest ok. dopiero 23 września BOK przyznał że jest włączona usługa WAKACJE od abonamentu.
Reklamacja odrzucona bo sms został wysłany 15 lipca a usługa została prawidłowo włączona na okres rozliczeniowy od 17 września.
Natomiast zgodnie z regulaminem paragraf 11 ust. 3
Zlecenie aktywacji Usługi Wakacje od Abonamentu powinno zostać złożone przez Abonenta najpóźniej na 48 godzin przed końcem obecnego Okresu rozliczeniowego.
W przypadku późniejszego złożenia zlecenia,zmiana nie zostanie dokonana.
Witaj maleczki,
- wyślij proszę ponowną reklamację w tej sprawie na adres: bok@plus.pl i podaj nam tutaj numer zgłoszenia.
Przekażemy do ponownej weryfikacji i postaramy się przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Przechodzę na abonament w Plushu. Umowa została zawarta w dniu 20.09.2017. Kiedy zostanie aktywowana i czy zostanę o tym poinformowany np. SMS'em? Dodatkowo nie działają krótkie kody typu *100# lub *147#, czy to normalne?
Mam abonament Plushu. Skończył mi się pakiet podstawowy, niestety nie mogę włączyć smsem dodatkowego pakietu 5GB. Po wysłaniu smsa o treści "AKT 5GB" na numer 80222 dostaję info zwrotne "Komunikat niepoprawny. Prosimy spróbować ponownie. Pozdrawiamy Plus.". Gdy wysyłam bez spacji czyli "AKT5GB" dostaje zwrotny sms "Niestety nie możesz dodać tej usługi. Sprawdź w regulaminie."