Teraz jest 23 cze 2018, o 10:45

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

diamondvp

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 23 lut 2018, o 12:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post21 maja 2018, o 11:14

Czy w plushabo L SMS i mms są darmowe do wszystkich sieci w Pl?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post21 maja 2018, o 11:31

diamondvp,
- tak, SMS-y i MMS-y są darmowe do wszystkich krajowych sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Rafał13

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 maja 2018, o 09:01
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post21 maja 2018, o 13:04

Marta_Plus napisał(a): Czy dysponujesz numerem tego zgłoszenia?


Niestety konsultant nie podał mi tego numeru podczas rozmowy.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post21 maja 2018, o 15:27

Rafał13,
- prześlij proszę przez ten formularz https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us? swój numer telefonu wraz z nickiem forumowym oraz linkiem do tego wpisu. Następnie podaj mi tutaj numer sprawy, to poproszę o przyśpieszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Rafał13

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 maja 2018, o 09:01
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post22 maja 2018, o 04:21

Podaję numer zgłoszenia [#78984]
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post22 maja 2018, o 11:48

Rafał13,
- dziękuję za numer. Już poprosiłam Departament Reklamacji o przyśpieszenie zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
Rafał13(23 maja 2018, o 13:45)
Offline
Avatar użytkownika

Rafał13

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 maja 2018, o 09:01
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post22 maja 2018, o 12:04

Ewa_Plus
Bardzo dziękuję za szybką reakcję, będę oczekiwał na rozpatrzenie mojej reklamacji.
Offline
Avatar użytkownika

Rafał13

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 21 maja 2018, o 09:01
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post23 maja 2018, o 13:44

Ewa_Plus

Bardzo dziękuję za przyspieszenie mojej reklamacji, dzisiaj do południa miałem telefon od Pani z działu reklamacyjnego, że moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przy okazji umówiła kontakt z działem abonamentowym żebym mógł dokonać konwersji numeru do oferty Plush ABO.

Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post23 maja 2018, o 15:23

Rafał13,
- cieszę się, że tak szybko udało się "odkręcić" tę sytuację i wierzę, że dalej będzie już tylko lepiej :-D
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MarekWoj

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 maja 2018, o 07:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post24 maja 2018, o 08:20

Witam.

Mam obecnie umowę w Orange, umowa do 17.08.2018, ale okres rozliczeniowy jest do 28.08.2018. Chciałbym przenieść numer do Plush Abo (z umową na 24 miesiące, aby dostać 3 miesiące gratis), jak rozumiem przeniesienie numeru powinno nastąpić 29.08.2018. I teraz pytanie, jak to zrobić, aby jak najkrócej mieć niepotrzebny numer tymczasowy ? Mam taki pomysł:

1. Odpowiednio wcześniej (teraz) wypowiadam umowę w Orange, na wszelki wypadek z przejśceim na kartę, aby w razie problemów numeru nie stracić.
2. Około 18.08 (z 10 dni przed końcem okresu w Orange) dzwonię do Plush-a aby przenieść numer
3. Kilka dni później jest kurier, podpisuję umowę, dostaję zbędny numer tymczasowy :evil:
4. 29.08.2018 numer tymczasowy staje się właściwym, więc niepotrzebny numer mam około tygodnia.

Czy dobrze kombinuję ? Czy te 10 dni wystarczą na przeniesienie numeru ? Jeżeli nie, to kiedy (najpóźniej) należy zgłosić w Plush przeniesienie ? I czy mogę/powinienem sam wypowiedzieć umowę o Orange ? Może w Plush powiedzą, że gratisowe miesiące się nie należą, jeżeli w Orange będzie zgłoszenie przejścia na kartę ?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post24 maja 2018, o 15:42

Witaj MarekWoj,
- na termin przeniesienia numeru wpływ ma wiele czynników, np. tryb przeniesienia (czy z okresem wypowiedzenia, czy z końcem kontraktu), data końca kontraktu, okres rozliczeniowy, dzień złożenia zamówienia, dzień doręczenia przesyłki przez kuriera, data aktywacji nr tymczasowego. Ostateczną decyzję podejmuje zawsze obecny operator.

ad. 1)
Rabat w postaci 3 abonamentów gratis przysługuje tylko przy przeniesieniu numeru z abonamentu lub usługi mix do oferty na 24 miesiące.

ad. 2-3)
To nie zadziała, bo przez sklep internetowy dostępne są tylko te dwa tryby, które podałam wyżej.

ad. 4)
29.08.2018 r. - ten termin jest realny na podmianę nr tymczasowego na docelowy. Będzie on możliwy jeśli podczas składania zamówienia wybierzesz tryb "zgodnie z okresem wypowiedzenia". Obecny operator liczy okres wypowiedzenia (30 dni) od pierwszego dnia cyklu. Czyli przed 28.07.2018 r. musiałby od nas otrzymać prośbę o wydanie numeru, a to oznacza, że nr tymczasowy musiałby zostać aktywowany u nas przed 28.07.2018 r. Dlatego najbezpieczniej będzie złożyć zamówienie co najmniej tydzień do 10 dni wcześniej, aby wziąć poprawkę na rożne przypadki losowe.
Pamiętaj też, aby podczas składania zamówienia wyrazić zgodę na szybszą aktywację (bo jest też możliwość opóźnienia jej o 14 dni, ale wtedy cały proces się wydłuży).

Podane przeze mnie terminy są orientacyjne, ostateczną datę przeniesienia numeru wyznaczy Orange.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mariuszziolek

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 24 maja 2018, o 16:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo L

Re: Plush Abonament

Post24 maja 2018, o 16:09

Kilkanaście dni temu zdecydowałem się przenieść numer z sieci Orange do Plusha. Wybrałem umowę na czas nieokreślony z e-fakturą i abonamentem w wysokści 35 zł - 10 zł za e-fakturę, czyli 25 zł brutto.
Tymczasem dziś dostałem pierwszą fakturę pocztą tradycyjną, opiewającą na kwotę 41,99 zł. Na kwotę tą składa się bieżący okres rozliczeniowy, jak i fragment poprzedniego. Dziś od razu opłaciłem otrzymaną fakturę, jednak chciałbym tę sytuację wyjaśnić. Dlaczego przyszła mi faktura tradycyjna, a nie elektroniczna i dlaczego wyjściową kwotą abonamentową jest 34,99, a nie 25 zł. Umowa była zawierana przez telefon, konsultant poinformował mnie, że będzie aktywowana e-faktura. Liczę na szybkie i profesjonalne załatwienie sprawy.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post24 maja 2018, o 16:35

Witaj mariuszziolek,
- dlaczego kwotą wyjściową jest 34,99 zł zamiast 25 zł? To akurat wiadomo - ponieważ faktura przyszła w wersji papierowej.
Pytanie tylko dlaczego tak się stało mimo zgłoszenia chęci otrzymywania e-faktur od samego początku. W tej sytuacji najlepiej będzie jeśli złożysz reklamację (np. wysyłając maila na bok@plus.pl). Pamiętaj tylko, żeby w wiadomości, poza opisem sytuacji (może być tak jak tutaj) podać też swoje dane (imię i nazwisko, adres) oraz nr telefonu, którego to dotyczy.
Jeśli podeślesz mi tu później numer zagadnienia (będzie to numer poprzedzony znakiem #), to poproszę Departament Reklamacji o jak najszybsze wyjaśnienie tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MarekWoj

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 24 maja 2018, o 07:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post24 maja 2018, o 21:04

Ewa_Plus napisał(a):Pamiętaj też, aby podczas składania zamówienia wyrazić zgodę na szybszą aktywację (bo jest też możliwość opóźnienia jej o 14 dni, ale wtedy cały proces się wydłuży).

Czyli jeżeli nie zgodzę się na szybszą aktywację, to dopiero po aktywacji numeru tymczasowego (po 14 dniach) pójdzie do obecnego operatora prośba o wydanie numeru ? Sądzilem, że od razu po podpisaniu umowy zacznie się proces przenoszenia numeru :(
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post25 maja 2018, o 12:57

MarekWoj,
- zgadza się, prośba o wydanie numeru wychodzi dopiero w momencie aktywacji nr tymczasowego. Zatem opóźnienie aktywacji tutaj raczej nie pomoże, bo w tym czasie może zmienić się u Ciebie cykl rozliczeniowy, co wpłynie na wyliczenie daty według trybu "zgodnie z okresem wypowiedzenia".

Edit.
Inna opcja to wybór trybu "z końcem promocji". Tutaj ważne jest, że operator "Dawca" zastosuje ten tryb o ile prośba o wydanie numeru wpłynie do niego minimum 30 dni przed tą datą. W Twoim przypadku byłby więc to termin przed 17.07.2018 r. Oznacza to, że u nas aktywacja nr tymczasowego musiałaby nastąpić tak najlepiej między 10-15 lipca (teoretycznie 16 lipca też, ale wolałabym tego nie zostawiać tak na ostatnią chwilę). W zawiązku z tym zamówienie (przy tym trybie) trzeba by złożyć odpowiednio wcześniej, czyli tak w pierwszym tygodniu lipca. Wtedy powinno udać się przenieść nr równo z końcem Twojego kontraktu.

Oczywiście to tylko orientacyjne daty. Twój obecny operator podejmie końcową decyzję.
Aha, pamiętaj też że dane po obu stronach muszą być zgodne. Więc jeśli w międzyczasie zmieniałeś adres zamieszkania, to dobrze byłoby tę informację zaktualizować w systemach Orange. Inaczej proces może się wydłużyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości