Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
badzio67
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 gru 2017, o 19:19

Re: Plush Abonament

Post autor: badzio67 »

Dzisiaj po 14 dniach od podpisania umowy uruchomiono mi 2 karty tymczasowe .
Jak się dowiedziałem, okres rozliczeniowy będę miał od 05 stycznia.
Obecny operator PLAY "uwolni" numery dopiero 01 lutego, czyli w tej sytuacji jak rozumiem WAKCJE nic mi nie dadzą .
Jeżeli uruchomię WAKACJE, to uaktywnią się od najbliższego okresu rozliczeniowego (05 styczeń) do 05 lutego .
Czyli PLAY odłączy mnie 01 lutego a WAKACJE będą do 05 lutego, krótko-mówiąc 4 dni bez łączności .
Dobrze rozumiem ???
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

badzio67,
badzio67 pisze:Czyli PLAY odłączy mnie 01 lutego a WAKACJE będą do 05 lutego, krótko-mówiąc 4 dni bez łączności .
Dobrze rozumiem ???
w okresie wakacji możesz korzystać z usług, jednak w tym przypadku zostaniesz obciążony opłatą wg. cennika taryfy http://www.plushbezlimitu.pl/documents/ ... 170331.pdf.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
badzio67
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 14 gru 2017, o 19:19

Re: Plush Abonament

Post autor: badzio67 »

Gra nie warta świeczki przy dwóch numerach.
Jak w takim razie będę miał policzony abonament za 2 numery.
Od 05 stycznia do 05 lutego (40zł) jako duet, a jak od 28 grudnia do 05 stycznia ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

badzio67,

abonament zostanie policzony proporcjonalnie za okres od dnia aktywacji kart SIM do końca cyklu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny okres rozliczeniowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dak860
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 22 wrz 2017, o 11:08

Re: Plush Abonament

Post autor: dak860 »

proszę o przyspieszenie sprawy o nr 171228-002095.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush Abonament

Post autor: Joanna_Plus »

dak860,
dak860 pisze:171228-002095
Przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KomorkowyTomasz
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 1 gru 2017, o 00:18

Re: Plush Abonament

Post autor: KomorkowyTomasz »

Basia_Plus pisze:kordirko,

KomorkowyTomasz,

złóż proszę reklamację w tej sprawie. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Nie rozumiem dlaczego zamiast uzyskać odpowiedź na reklamację jestem odsyłany po miesiącu zwodzenia dalej, do innego formularza. Ile jeszcze będę bajerowany?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

KomorkowyTomasz,

czy zgodnie z sugestią złożyłeś reklamację z opisem zaistniałej sytuacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

Heh i u mnie problem z Plush na samym początku :( Od dzisiaj powinienem mieć numer przeniesiony do Plusha, a niestety nic takiego nie miało miejsca :( Od ponad 20h nie mam swojego numeru telefonu :(

Mój poprzedni operator (Lajt Mobile) ładnie oddał numer - telefon z sieci wylogował się 31 grudnia ok godziny 23:00, i liczyłem na to, że zacznie działać w Plush 1 stycznia zaraz po północy.
A tu klops :( Od ponad 20h jestem bez telefonu :/
Dzwoniłem na infolinię, to tylko info, że zgodnie z umową mają na to 24h :(

Dramat, zmieniałem operatora na tym numerze już z 5-6 razy, i nigdy to tak długo nie trwało :(
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

@rafmik, poczekaj cierpliwie do rana, a po drodze sprawdź co jakiś czas restart telefonu (wył/wł).
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

Co mi pozostaje :( Czekam do rana (to już będzie drugi dzień bez telefonu) i jak nadal tel nie będzie działał to już atakuje infolinię. I w ostateczności w środę rano skarga do UKE :(
slim97
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 sty 2018, o 09:46

Re: Plush Abonament

Post autor: slim97 »

Witam,

Chciałbym przenieść numer z T-mobile do Plush Abo.

Sytuacja wygląda tak, że numer jest zapisany na mamę. Chciałbym jednocześnie przenieść numer i zapisać go na siebie.
Co w takiej sytuacji muszę zrobić?
cinkow
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 2 sty 2018, o 10:26

Re: Plush Abonament

Post autor: cinkow »

Witam, jestem w identycznej sytuacji jak kolega rafmik. W dniu 31.12.2017 r. lajtmobile oddał nr, jest 2.01 g. 9.30 a ja wciąż nie w Plushu. Prosże o interwencje bo za długo to trwa.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj rafmik,
- jak sytuacja wygląda obecnie? Numer już działa?

Witaj slim97,
- najlepiej będzie jeśli przed przejściem do Plusha przerejestrujesz numer na swoje dane. Jeśli to numer abonamentowy, to będzie się to wiązało z koniecznością zrobienia cesji umowy.

Witaj cinkow,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon? Cały czas działa numer tymczasowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

Informacja:
Z obserwacji na innych forach widzę, że jest ogólny problem z Lajt mobile i sytuacja nie dotyczy tylko przeniesienia do Plusa. Upewnijcie się czy czasem Lajt mobile nie wyłączył tych numerów.
ODPOWIEDZ