Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ron
- V.I.P.
- Posty: 1176
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Re: Plush Abonament
Pierwsze słyszę , aby składać wypowiedzenie u obecnego operatora jak chcemy przenieść numer. Wypowiedzenie może skutkować dezaktywacją (wyłączeniem) numeru.
Re: Plush Abonament
Poznań - Dworzec Główny / Avenida, ul. Dworcowa 2.Basia_Plus pisze:Podajcie proszę dane punktów, w których otrzymaliście taką informację.
2x Relay, 1x 1minute. Wszędzie info - tylko nowe aktywacje Abo, ewentualnie starter na kartę.
Na innym forum również widziałem sporo wpisów o braku możliwości przeniesienia numeru do Abo w salonach.
Duet w Plush Abo
Mam takie pytanie o promocję "Duet w Plush Abo". Przeniosłem dwa numery z oferty na kartę Plus do taryfy Plush ABO L, czyli umowa na czas nieokreślony. Obydwa numery są na moje dane (imię i nazwisko, PESEL, email), ale każdy jest na osobnym koncie w Plus Online. Umowy zamawiałem internetowo, podpisane u kuriera 10.11.2017r., a usługa aktywowana została w 13.11.2017r. Otrzymałem faktury na każdy numer w wysokości 28,22 zł (2,62 zł za okres 13-16.11 oraz 24,99 zł za okres 17.11-16.12). Teraz pytanie. Wydaje mi się, że spełniam warunki promocji "Duet w Plush Abo":
a. pozostawanie stroną co najmniej dwóch Umów (Nowej Umowy i Kolejnej Umowy) w Promocyjnych Planach Cenowych wymienionych w §1 ust. 1, oraz
b. posiadanie aktywnych MSISDN-ów (numerów telefonu) w ramach Nowej Umowy i Kolejnych Umów, oraz
c. zgodność numeru PESEL/NIP Abonenta, który zawarł Nową Umowę i Kolejne Umowy, oraz
d. niezaleganie z opłatami wobec Polkomtel.
Z faktur wynika jednak, że opłata jest standardowa 2x 24,99 zł, a nie pomniejszona o 4,99, czyli 2x 20zł. Coś muszę jeszcze zrobić, aby otrzymać taką promocję? Konieczne jest posiadanie obu numerów telefonów na jednym koncie Plus online? Czy może nie spełniam jakiegoś warunku? Podpisałem jedną umową, potem drugą, dane te same. Mógłbym poprosić o jakąś odpowiedź, poradę?
a. pozostawanie stroną co najmniej dwóch Umów (Nowej Umowy i Kolejnej Umowy) w Promocyjnych Planach Cenowych wymienionych w §1 ust. 1, oraz
b. posiadanie aktywnych MSISDN-ów (numerów telefonu) w ramach Nowej Umowy i Kolejnych Umów, oraz
c. zgodność numeru PESEL/NIP Abonenta, który zawarł Nową Umowę i Kolejne Umowy, oraz
d. niezaleganie z opłatami wobec Polkomtel.
Z faktur wynika jednak, że opłata jest standardowa 2x 24,99 zł, a nie pomniejszona o 4,99, czyli 2x 20zł. Coś muszę jeszcze zrobić, aby otrzymać taką promocję? Konieczne jest posiadanie obu numerów telefonów na jednym koncie Plus online? Czy może nie spełniam jakiegoś warunku? Podpisałem jedną umową, potem drugą, dane te same. Mógłbym poprosić o jakąś odpowiedź, poradę?
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Plush Abonament
1. Relay w CH Wileńska w Warszawie,Basia_Plus pisze: Tomasz_z_Wawy, patryk7588,
z uzyskanych informacji wynika, że w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio jak najbardziej można realizować proces przeniesienia numeru.
Podajcie proszę dane punktów, w których otrzymaliście taką informację.
2. punkt Virgin w Metro Dworzec Wileński Stacja C-15 Głowica Pólnocna Lok 1018
Re: Plush Abonament
cris_w
Prawie połowa odpowiedzi w tym wątku dotyczy nienaliczonego rabatu za Duet. Z Twojego wpisu wynika że problem nadal nie został rozwiązany przez Plusa. Pewnie otrzymasz korektę, tylko ciekawe przez ile następnych okresów rozliczeniowych błąd będzie się powielał.
Zapewne każdy z abonentów miał jakiś cel żeby skorzystać właśnie z usług Plusa, ale przecież jest przynajmniej jedna bardzo podoba taryfa u konkurencji i to bez problemów.
Prawie połowa odpowiedzi w tym wątku dotyczy nienaliczonego rabatu za Duet. Z Twojego wpisu wynika że problem nadal nie został rozwiązany przez Plusa. Pewnie otrzymasz korektę, tylko ciekawe przez ile następnych okresów rozliczeniowych błąd będzie się powielał.
Zapewne każdy z abonentów miał jakiś cel żeby skorzystać właśnie z usług Plusa, ale przecież jest przynajmniej jedna bardzo podoba taryfa u konkurencji i to bez problemów.
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Duet w Plush Abo
Rozumiem, że wyraziłeś zgodę na e-fakturę i na niej nie ma pozycji Duet w Plush ABO. Na wszelki wypadek połącz numery na jedno konto w plus online. Oprócz połączenia nr. na wspólnym koncie wysłałem do BOK-u prośbę o unifikację okresów rozliczeniowych oraz wskazanie jednego nr. konta bankowego do wpłat, a tak po za tym reklamuj. Też miałem takie problemy, a nawet kwoty były wyższe. Wystarczy zareklamować i w odpowiedzi uzyskasz info o oczekiwaniu na e-fakturę korygującą. Oczywiście do czasu otrzymania e-faktury nie musisz płacić, bo przedłuża się okres płatności do terminu wskazanego na skorygowanej e-fakturze. Możesz też niezależnie od reklamacji wpłacić kwotę jaka jest wg. Ciebie właściwa. W moim przypadku dopiero październikowa faktura przyszła z prawidłową kwotą, wcześniejsze były zawyżone, natomiast ostatnia zaniżona, bo naliczyli rabat duet x3 zamiast x2, ale nie przejmuje się, bo zapewne przyjdzie korekta lub w następnej fakturze doliczą te 5zł.cris_w pisze: Z faktur wynika jednak, że opłata jest standardowa 2x 24,99 zł, a nie pomniejszona o 4,99, czyli 2x 20zł. Coś muszę jeszcze zrobić, aby otrzymać taką promocję? Konieczne jest posiadanie obu numerów telefonów na jednym koncie Plus online? Czy może nie spełniam jakiegoś warunku? Podpisałem jedną umową, potem drugą, dane te same. Mógłbym poprosić o jakąś odpowiedź, poradę?
Re: Plush Abonament
Plus Online nie ma nic wspólnego z otrzymaniem rabatu w Duet w Plush ABO - "przyznanie Rabatu dokonywana będzie odrębnie dla każdego Okresu rozliczeniowego dla każdej z Umów".
Re: Plush Abonament
patryk7588, Tomasz_z_Wawy,
- dziękuję za namiary na te punkty. Przekazałam sprawę dalej.
patryk7588,
cris_w,
- aby otrzymać rabat nie trzeba mieć tych numerów na jednym koncie.
Z tego co piszesz, to wygląda faktycznie na to, że rabat się nie dodał. W tej sytuacji najlepiej będzie jeśli wyślesz reklamację na bok@plus.pl lub bezpośrednio przez formularz w Plus online. Jeśli wyślesz mailowo, to podaj nam potem tutaj nr referencyjny zgłoszenia. Jeśli przez Plus online – to przez tenformularz podeślij swój nr telefonu. Dzięki temu będziemy mogli pointerweniować, żeby sprawa została jak najszybciej wyjaśniona.
- dziękuję za namiary na te punkty. Przekazałam sprawę dalej.
patryk7588,
- w salonach Plusa Plush ABO nie jest dostępny.Na innym forum również widziałem sporo wpisów o braku możliwości przeniesienia numeru do Abo w salonach
cris_w,
- aby otrzymać rabat nie trzeba mieć tych numerów na jednym koncie.
Z tego co piszesz, to wygląda faktycznie na to, że rabat się nie dodał. W tej sytuacji najlepiej będzie jeśli wyślesz reklamację na bok@plus.pl lub bezpośrednio przez formularz w Plus online. Jeśli wyślesz mailowo, to podaj nam potem tutaj nr referencyjny zgłoszenia. Jeśli przez Plus online – to przez tenformularz podeślij swój nr telefonu. Dzięki temu będziemy mogli pointerweniować, żeby sprawa została jak najszybciej wyjaśniona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Ewo, pisząc salony w tym wątku chodziło mi o salony Plusha czyli Relay / in medio oraz 1 minute.
Rozumiem że punkty opisane jako Plush Abo powinny posiadać takie same możliwości jak wcześniej wymieniona trójka?
Rozumiem że punkty opisane jako Plush Abo powinny posiadać takie same możliwości jak wcześniej wymieniona trójka?
Re: Plush Abonament
patryk7588,
- ok, tak czy inaczej z każdym punktem/kioskiem sprawa wyjaśniana jest na te chwilę indywidualnie więc potrzebne nam są namiary na dany punkt/kiosk. Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś przykłady do podsyłaj. Przekażemy komu trzeba :)
- ok, tak czy inaczej z każdym punktem/kioskiem sprawa wyjaśniana jest na te chwilę indywidualnie więc potrzebne nam są namiary na dany punkt/kiosk. Jeśli będziesz miał jeszcze jakieś przykłady do podsyłaj. Przekażemy komu trzeba :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Wysłałem zgłoszenie reklamacji w sprawie braku naliczenia promocji Duet w Plush ABO na maila, nr odwołania to: 171122-000947
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
cris_w,
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Reklamacja w sprawie rabatu Duet w Plush ABO załatwiona pozytywnie w ciągu jednego dnia. Zostaną wystawione faktury korygujące. Dziękuję za pomoc :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
cris_w,
dziękuję za wiadomość. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc.
dziękuję za wiadomość. Cieszymy się, że mogliśmy pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Tomasz_z_Wawy
- PlusManiak
- Posty: 82
- Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
- Lokalizacja: StolYca
Re: Plush Abonament
Dzisiaj przybyła Pani kurierka i do tego była tak zaangażowana, że dostarczyła dokumenty z kartą sim do mnie do pracy, chociaż miała wskazany adres domowy. Muszę pochwalić Geis i super kurierkę oraz Polkomtel, który nadał przesyłkę bardzo szybko i to z wyznaczoną datą oraz godzinami dostarczenia.
Jestem pozytywnie zaskoczony, poczułem się jak VIP.
Jestem pozytywnie zaskoczony, poczułem się jak VIP.