Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
diamondvp
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 23 lut 2018, o 13:02

Re: Plush Abonament

Post autor: diamondvp »

Ok dzwonię na infolinię zobaczymy co powiedzą
diamondvp
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 23 lut 2018, o 13:02

Re: Plush Abonament

Post autor: diamondvp »

Kolsuntant na infolini stwierdził że mają jakiś problem i są w trakcie rozwiązywania owego problemu i że naliczone koszty zostaną anulowane i nie pojawią się na fakturze.
Tak przy okazji zapytam posiadam 10gb do wykorzystania na YouTube jak sprawdzić pozostałą ilość GB do wykorzystania bo w moich pakietach widzę tylko podstawowe 10gb
diamondvp
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 23 lut 2018, o 13:02

Re: Plush Abonament

Post autor: diamondvp »

Jak zauważyłem po obejrzeniu kolejnego filmiku na YT doleciała znowu złotówka do przekroczonego limitu i dodatkowo 2 grosze do kosztów za smsy
Załączniki
Zrzutekranu_2018-06-29-12-52-01-288.jpeg
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Pewnie to transmisja danych jest błędnie rozliczana, nie tylko YouTube, całość.
U mnie już 3,86zł netto a YouTube nie włączyłem.
_TommyLee_
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 cze 2018, o 12:56

Re: Plush Abonament

Post autor: _TommyLee_ »

Mam dokładnie to samo na jednym z dwóch abonamentów PLUSH ABO L. Wg Plus Online opłaty naliczane są za roaming (nie byłem i nie jestem za granicą) i rosną z każdą odebraną rozmową. Nie korzystałem w tym czasie z YouTube'a. Jednocześnie wg aplikacji Plus rozmowy i wiadomości przestały być nielimitowane. Infolinia (dziś około 9.00) nie potrafiła nic więcej powiedzieć - poinformowano mnie jedynie o możliwości reklamacji najbliższej faktury (okres rozliczeniowy do 17 każdego miesiąca).
diamondvp
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 23 lut 2018, o 13:02

Re: Plush Abonament

Post autor: diamondvp »

:-D
Ostatnio zmieniony 3 lip 2018, o 06:16 przez diamondvp, łącznie zmieniany 1 raz.
_TommyLee_
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 29 cze 2018, o 12:56

Re: Plush Abonament

Post autor: _TommyLee_ »

Od dziś czyli 29.06.2018r. w ofertach na kartę Plus będzie pobierał dopłaty w roamingu w Unii Europejskiej https://businessinsider.com.pl/twoje-pi ... ue/lpknf4d Przypadek? Dostaliśmy rykoszetem? Czemu tylko naliczają je od połączeń w kraju?

P.S. Wyłączyłem roaming przez panel Plus Online. Ciekawe czy to pomoże?
diamondvp
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Rejestracja: 23 lut 2018, o 13:02

Re: Plush Abonament

Post autor: diamondvp »

Nie pomoże ja też wyłączyłem i nigdzie nie dzwoniłem nie wysyłałem SMS ani MMS jedynie korzystałem z internetu a dodatkowe opłaty są nadal naliczane. No ale trzeba ufać plusów że wszystko naprawi w końcu to najlepsza sieć :)
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 17:53 przez diamondvp, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

patryk7588, diamondvp, _TommyLee_,

:-( problem jest nam znany, już nad tym pracujemy. Bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Tomasz_z_Wawy
PlusManiak
Posty: 82
Rejestracja: 25 kwie 2017, o 19:58
Lokalizacja: StolYca

Re: Plush Abonament

Post autor: Tomasz_z_Wawy »

Napisałem o przekroczeniu limitu z tytułu roamingu w wątku pt. Plus online / Mobilne Plus online, ale rozumiem że nie ma co reklamować, tylko czekać. Widocznie Plush Abo też jest na karcianej platformie bilingowej i stąd podobne problemy jak z brakiem rabatów za duet.

EDYCJA:
Czy coś się wysypało z systemem bilingowym Plush Abo lub z informacjami na Plus Online? Na trzech numerach mam przekroczenie limitu z tytułu roamingu, a co ciekawe wszystkie trzy numery są w Warszawie i nikt nawet nie zbliżał się do granic Polski, a w wykazie bieżącego zużycia wszystkie połączenia od początku okresu rozliczeniowego opiewają na 0zł i nie ma żadnego w roamingu.
Ostatnio zmieniony 29 cze 2018, o 16:55 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszonym tematem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Tomasz_z_Wawy,

tak jak pisałam wyżej - sprawa jest w trakcie pilnej weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plush Abonament

Post autor: largo »

PLUS ABONAMENT
Witam, ku mojemu zdziwieniu na dwóch numerach abonamentowych wychodzi przekroczenie połączeń głosowych w szczegółach roamingowych - że niby były połączenia. W wykazie połączeń brak takich rozmów. Dodam że moje dwa numery znajdują się ciągle w jednej miejscowości i tu moje pytanie czy to błąd systemu Państwa czy trzeba zgłaszać to jako reklamacja.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj largo,
Marta_Plus pisze: problem jest nam znany, już nad tym pracujemy. Bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności.
largo pisze:i tu moje pytanie czy to błąd systemu Państwa czy trzeba zgłaszać to jako reklamacja.
Na tę chwilę proszę o niedokonywanie żadnych dodatkowych czynności. Sprawa w toku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plush Abonament

Post autor: largo »

Moja rada :
Może obsługę infolinii BOK poinformujcie o problemach/awariach i ogarnijcie ich. Ich wiedza jest na poziomie "gościa" z ulicy i jedno i to samo klepie jak maszyna. A o "problemach" powinni wiedzieć w pierwszej kolejności.

co do problemu :
Info na plus online wróciło do normy.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

U mnie też już wszystko ok. :-)
ODPOWIEDZ