Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 mar 2016, o 20:49
Re: Plush Abonament
Cześć
posiadam nr na abonament, który chyba lada dzień przejdzie na umowę na czas nieokreślony. Drugi nr posiada żona na tych samych zasadach.
Chcielibyśmy przejść do plush abo na czas nieokreślony w duecie.
W jakiej kolejności należy to wszystko rozwiązać aby to zadziałało?
posiadam nr na abonament, który chyba lada dzień przejdzie na umowę na czas nieokreślony. Drugi nr posiada żona na tych samych zasadach.
Chcielibyśmy przejść do plush abo na czas nieokreślony w duecie.
W jakiej kolejności należy to wszystko rozwiązać aby to zadziałało?
Re: Plush Abonament
@MojNick,
nie ma możliwości przejścia bezpośrednio z Plus Abonament do Plush Abo.
Na początek musisz rozwiązać umowę... następnie przed wskazaną datą wyłączenia numeru możesz go zarejestrować wysyłając bezpłatnego SMS o treści PRZENIES na numer 80107.
Wszystkie szczegóły znajdziesz TUTAJ.
I po rejestracji w ofercie na kartę masz możliwość przejścia na Plush ABO.
Abonament w Plush ABO musi być na tą samą osobę, aby uzyskać rabat DUETY w Plush.
nie ma możliwości przejścia bezpośrednio z Plus Abonament do Plush Abo.
Na początek musisz rozwiązać umowę... następnie przed wskazaną datą wyłączenia numeru możesz go zarejestrować wysyłając bezpłatnego SMS o treści PRZENIES na numer 80107.
Wszystkie szczegóły znajdziesz TUTAJ.
I po rejestracji w ofercie na kartę masz możliwość przejścia na Plush ABO.
Abonament w Plush ABO musi być na tą samą osobę, aby uzyskać rabat DUETY w Plush.
Re: Plush Abonament
Ile trwa przeniesienie numeru? Umowa została podpisana już blisko dwa tygodnie temu, po sprawdzeniu statusu przenoszenia jest info, że obecny operator wyznaczył datę planowanego przeniesienia, ale póki co cisza. Chodzi o sieć Orange.
Re: Plush Abonament
Wyznaczona data już była ?? Orange działa dalej ??Ipo pisze:Ile trwa przeniesienie numeru? Umowa została podpisana już blisko dwa tygodnie temu, po sprawdzeniu statusu przenoszenia jest info, że obecny operator wyznaczył datę planowanego przeniesienia, ale póki co cisza. Chodzi o sieć Orange.
Re: Plush Abonament
Tam nie ma podanej konkretnej daty. Jest dokładnie napisane: Twój dotychczasowy operator wyznaczył planowany termin przeniesienia numeru. Proces przenoszenia numeru trwa.
Sprawdzane we wtorek 24 kwietnia (pierwszy raz sprawdzane 21). Od tego czasu nic się nie zmienia.
Sprawdzane we wtorek 24 kwietnia (pierwszy raz sprawdzane 21). Od tego czasu nic się nie zmienia.
Re: Plush Abonament
MarcinStrzelczyk,
- karta będzie uruchomiona po naszej stronie, jak tylko kurier dostarczy nam podpisane dokumenty. Zwykle trwa to ok. 4 dni. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy podczas składania zamówienia zaznaczyłeś opcję z aktywacją po 14 dniach.
MojNick,
- potwierdzam to, co napisał Ron. Bezpośrednio się nie da. Najpierw trzeba rozwiązać umowę i przejść na kartę (należy pamiętać, żeby zarejestrować numer przez SMS, jeszcze przed dezaktywacją). Następnie robi się konwersję, na przykład składając zamówienie przez stronę internetową.
Ipo,
- napisz na bok@plus.pl lub zadzwoń do DOK. Konsultant powinien już móc sprawdzić datę wyznaczoną przez Orange na wydanie numeru.
- karta będzie uruchomiona po naszej stronie, jak tylko kurier dostarczy nam podpisane dokumenty. Zwykle trwa to ok. 4 dni. Wyjątek stanowią sytuacje, gdy podczas składania zamówienia zaznaczyłeś opcję z aktywacją po 14 dniach.
MojNick,
- potwierdzam to, co napisał Ron. Bezpośrednio się nie da. Najpierw trzeba rozwiązać umowę i przejść na kartę (należy pamiętać, żeby zarejestrować numer przez SMS, jeszcze przed dezaktywacją). Następnie robi się konwersję, na przykład składając zamówienie przez stronę internetową.
Ipo,
- napisz na bok@plus.pl lub zadzwoń do DOK. Konsultant powinien już móc sprawdzić datę wyznaczoną przez Orange na wydanie numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 16
- Rejestracja: 17 lut 2018, o 12:13
Re: Plush Abonament
Czy numer w plush abo i numery abonamentowe można połączyć tak żeby były na jednym koncie plus online. Numery są na jedną osobę.
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Plush Abonament
Nie da sie połączyc dwóch numerow jezeli jeden to Plush a drugi PlusMarcinStrzelczyk pisze:Czy numer w plush abo i numery abonamentowe można połączyć tak żeby były na jednym koncie plus online. Numery są na jedną osobę.
Re: Plush Abonament
MarcinStrzelczyk,
- tak jak napisał już largo, połączyć na jednym koncie tych numerów tak, aby wystawiana była wspólna faktura, się nie da. Możesz jednak ustawić sobie te konta w Plus online jako "zaprzyjaźnione".
Dokładne wskazówki, jak to ustawić, znajdziesz tutaj.
- tak jak napisał już largo, połączyć na jednym koncie tych numerów tak, aby wystawiana była wspólna faktura, się nie da. Możesz jednak ustawić sobie te konta w Plus online jako "zaprzyjaźnione".
Dokładne wskazówki, jak to ustawić, znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 4 maja 2018, o 10:44
PLUSH ABO - PROBLEM Z POWODU RÓŻNICY DANYCH
Witam,
jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie mojego dotychczasowego numeru z play na kartę do plush ABO L. Kurier przyjechał, zabrał podpisane dokumenty i oczekiwałem na zmianę operatora niestety problem pojawił się w kwestii danych osobowych. Numer którym się posługiwałem notabene kilkanaście lat był zarejestrowany na innego członka mojej rodziny no i play odmówił przeniesienia numeru ze względu na niezgodność danych osobowych co jest w pełni zrozumiałe natomiast w przeciągu najbliższego miesiąca nie będę w stanie przerejestrować numeru bo obie osoby muszą się zjawić w salonie bądź musiałbym posiadać pełnomocnictwo notarialne. Dostałem już fakturę z plusa za miesiąc maj kiedy posiadałem tylko i wyłącznie numer tymczasowy nieużywany przeze mnie. W związku z powyższym mam póki co dwa pytania.
1. Czy mogę używać numeru tymczasowego do momentu przerejestrowania numeru i ponowienia wniosku, według taryfy docelowej tj. PLUSH ABO L? Mam na myśli to, czy nie będą naliczane dodatkowe opłaty.
2. Gdzieś natrafiłem na informację, że po 90 dniach bez przeniesienia numeru usługa zaczyna działać na numerze tymczasowym,czy jest to prawda?
jakiś czas temu złożyłem wniosek o przeniesienie mojego dotychczasowego numeru z play na kartę do plush ABO L. Kurier przyjechał, zabrał podpisane dokumenty i oczekiwałem na zmianę operatora niestety problem pojawił się w kwestii danych osobowych. Numer którym się posługiwałem notabene kilkanaście lat był zarejestrowany na innego członka mojej rodziny no i play odmówił przeniesienia numeru ze względu na niezgodność danych osobowych co jest w pełni zrozumiałe natomiast w przeciągu najbliższego miesiąca nie będę w stanie przerejestrować numeru bo obie osoby muszą się zjawić w salonie bądź musiałbym posiadać pełnomocnictwo notarialne. Dostałem już fakturę z plusa za miesiąc maj kiedy posiadałem tylko i wyłącznie numer tymczasowy nieużywany przeze mnie. W związku z powyższym mam póki co dwa pytania.
1. Czy mogę używać numeru tymczasowego do momentu przerejestrowania numeru i ponowienia wniosku, według taryfy docelowej tj. PLUSH ABO L? Mam na myśli to, czy nie będą naliczane dodatkowe opłaty.
2. Gdzieś natrafiłem na informację, że po 90 dniach bez przeniesienia numeru usługa zaczyna działać na numerze tymczasowym,czy jest to prawda?
Ostatnio zmieniony 7 maja 2018, o 09:11 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Powód: połączono wątki- podobny temat
Re: PLUSH ABO - PROBLEM Z POWODU RÓŻNICY DANYCH
Czas na przeniesienie numeru masz do 6 miesięcy zgodnie z Regulaminem Plush ABO Numer tymczasowy.
Jak nie chcesz płacić abonamentu możesz skorzystać z Usługi "Wakacje od Abonamentu",
Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Promocji § 12
Jak nie chcesz płacić abonamentu możesz skorzystać z Usługi "Wakacje od Abonamentu",
Tylko wtedy należy uważać, ponieważ każde używanie numeru tymczasowego wiąże się z dodatkowymi kosztami wq Cennika.W ramach Promocji Abonent może korzystać z Usługi „Wakacje do Abonamentu”, w ramach której Abonent może zawiesić korzystanie w danym Okresie rozliczeniowym z posiadanego Promocyjnego Planu Cenowego i usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych oraz nie płacić abonamentu
Szczegóły znajdziesz w Regulaminie Promocji § 12
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj nowyuzytkownikplush,
opłaty na numerze tymczasowym będą naliczane zgodnie z cennikiem wybranej taryfy.nowyuzytkownikplush pisze:1. Czy mogę używać numeru tymczasowego do momentu przerejestrowania numeru i ponowienia wniosku, według taryfy docelowej tj. PLUSH ABO L? Mam na myśli to, czy nie będą naliczane dodatkowe opłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Odświeżam.patryk7588 pisze:patryk7588 pisze:Z numeru mojej znajomej, z zakładki "Pakiety" zniknął pakiet "Ipla bez limitu".
Czy nastąpiły jakieś zmiany a może to po prostu jakiś błąd Plus Online?Czy udało się coś ustalić?Ewa_Plus pisze:patryk7588,
- podeślij nam ten nr przez formularz podeślemy do weryfikacji.
W Plus Online, w zakładce "Pakiety" ciągle brak Ipli.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
patryk7588,
Twoja sprawa jest jeszcze w toku. Przepraszam za czas oczekiwania na rozwiązanie tej sytuacji.
Twoja sprawa jest jeszcze w toku. Przepraszam za czas oczekiwania na rozwiązanie tej sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
Mam problem z przejściem z oferty Plus na kartę do Plush ABO.
Sprawa wygląda następująco:
Jestem klientem Plus, wcześniejsza oferta z której korzystałem to był abonament w Plusie na kwotę 25zł/msc umowa na 24 miesiące. Ponieważ oferta przedłużenia umowy którą zaproponowano nie satysfakcjonowała mnie postanowiłem rozwiązać umowę wraz z końcem okresu naznaczonego w umowie, tj 17.04.2018, wypowiedzenie umowy złożyłem w salonie Plusa z odpowiednim wyprzedzeniem na co otrzymałem potwierdzenie wypowiedzenia umowy. W dniu 17.04.1018 w godzinach wieczornych oferta abonamentowa została wyłączona i przeszła automatycznie do oferty Plus na kartę. Następnego dnia udałem się do salony Plusa w celu dokonania rejestracji numeru który posiadam, żeby go nie stracić. Po rejestracji numeru zasiliłem konto i aktywowałem stosowny pakiet aby mieć możliwość korzystania z telefonu. W dniu 23.04. zadzwoniłem na infolinie pod numer 601 102 601 w celu przeniesienia numeru z oferty Plus na kartę do oferty Plush ABO. Po połączeniu z konsultantem wytłumaczyłem Panu o co mi chodzi, że chcę przenieść numer z którego dzwonie do w/w ofert, konsultant sprawdził w systemie czy akie przeniesienie jest możliwe i oświadczył, że "tak, jak najbardziej może Pan przejść z numerem do ofert Plush ABO". Poprosiłem konsultanta o wykonanie takiego przeniesienia, po wypełnieniu wszystkich potrzebnych danych ustaliliśmy termin dostarczenia dokumentów do podpisania na 25.04. W tym dniu też pojawił się kurier z umową którą podpisałem i kartą sim.
Podczas rozmowy wyraziłem zgodę na szybsze przeniesienie numeru co miało trwać do 7 dni od czasu powrotu dokumentów do operatora. Zacząłem oczekiwać na przeniesienie numeru.
Ponieważ w między czasie był weekend majowy i dużo dni wolnego nie chciałem dzwonić na infolinie jak z przeniesieniem mojego numeru, kiedy to nastąpi. W ubiegłym tygodniu tj 16.05. wykonałem telefon na infolinie z pytaniem kiedy mój numer będzie przeniesiony do oferty Plush ABO, konsultant po sprawdzeniu powiedział, że planowane przeniesienie numeru jest na 17.05. , podziękowałem Panu za informację i oczekiwałem na przeniesienie. Wyznaczony termin minął a oferta dalej była nie przeniesiona. W dniu 19.05 wykonałem kolejny telefon na infolinie w celu wyjaśnienia co się dzieje. Podałem wszystkie swoje dane potrzebne do identyfikacji, po czym Pan konsultant oświadczył że "z tego co on widzi to mój numer nie będzie przeniesiony tylko został mi przyznany nowy numer w abonamencie, i widocznie takie musiało być moje zamówienie".
Zdziwiło mnie to bardzo i zdenerwowało, ponieważ podczas pierwszej rozmowy wyraźnie mówiłem konsultantowi o co mi chodzi, o przeniesienie numeru z który dzwonie do oferty Plush ABO, co konsultant kilkakrtnoe potwierdzał, podczas tej rozmowy nie padło żadne słowo o nowym numerze telefonu tylko o przeniesieniu obecnego. Mam w telefonie aplikację która nagrywa rozmowy i sprawdziłem, pamięć mnie nie myliła , chciałem przenieść numer a nie dostawać nowy co zostało zrobione.
Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco:
-numer który chciałem przenieść cały czas jest w ofercie Plus na kartę (w systemie brak informacji o przenosinach)
-przydzielono mi nowy numer który jest aktywny a którego nie chciałem
-na nowy numer przyszła pierwsza faktura, oczywiście z numeru nie korzystam
-dzisiaj tj 21.05 dzwoniłem ponownie na infolinie w celu zgłoszenia reklamacji, która została przyjęta i przekazana do BOK
Nie wiem z czego wynikała pomyłka, na nagraniu dokładnie słychać o jakiej ofercie rozmawiamy, o przeniesieniu a nie aktywacji nowego numeru w abonamencie, czy konsultant się zapędził wprowadzając dane czy osoba która przyjmowała umowę coś źle wprowadziła.
Mam nadzieję, że moja sprawa zostanie szybko i pozytywnie wyjaśniona,
Mam problem z przejściem z oferty Plus na kartę do Plush ABO.
Sprawa wygląda następująco:
Jestem klientem Plus, wcześniejsza oferta z której korzystałem to był abonament w Plusie na kwotę 25zł/msc umowa na 24 miesiące. Ponieważ oferta przedłużenia umowy którą zaproponowano nie satysfakcjonowała mnie postanowiłem rozwiązać umowę wraz z końcem okresu naznaczonego w umowie, tj 17.04.2018, wypowiedzenie umowy złożyłem w salonie Plusa z odpowiednim wyprzedzeniem na co otrzymałem potwierdzenie wypowiedzenia umowy. W dniu 17.04.1018 w godzinach wieczornych oferta abonamentowa została wyłączona i przeszła automatycznie do oferty Plus na kartę. Następnego dnia udałem się do salony Plusa w celu dokonania rejestracji numeru który posiadam, żeby go nie stracić. Po rejestracji numeru zasiliłem konto i aktywowałem stosowny pakiet aby mieć możliwość korzystania z telefonu. W dniu 23.04. zadzwoniłem na infolinie pod numer 601 102 601 w celu przeniesienia numeru z oferty Plus na kartę do oferty Plush ABO. Po połączeniu z konsultantem wytłumaczyłem Panu o co mi chodzi, że chcę przenieść numer z którego dzwonie do w/w ofert, konsultant sprawdził w systemie czy akie przeniesienie jest możliwe i oświadczył, że "tak, jak najbardziej może Pan przejść z numerem do ofert Plush ABO". Poprosiłem konsultanta o wykonanie takiego przeniesienia, po wypełnieniu wszystkich potrzebnych danych ustaliliśmy termin dostarczenia dokumentów do podpisania na 25.04. W tym dniu też pojawił się kurier z umową którą podpisałem i kartą sim.
Podczas rozmowy wyraziłem zgodę na szybsze przeniesienie numeru co miało trwać do 7 dni od czasu powrotu dokumentów do operatora. Zacząłem oczekiwać na przeniesienie numeru.
Ponieważ w między czasie był weekend majowy i dużo dni wolnego nie chciałem dzwonić na infolinie jak z przeniesieniem mojego numeru, kiedy to nastąpi. W ubiegłym tygodniu tj 16.05. wykonałem telefon na infolinie z pytaniem kiedy mój numer będzie przeniesiony do oferty Plush ABO, konsultant po sprawdzeniu powiedział, że planowane przeniesienie numeru jest na 17.05. , podziękowałem Panu za informację i oczekiwałem na przeniesienie. Wyznaczony termin minął a oferta dalej była nie przeniesiona. W dniu 19.05 wykonałem kolejny telefon na infolinie w celu wyjaśnienia co się dzieje. Podałem wszystkie swoje dane potrzebne do identyfikacji, po czym Pan konsultant oświadczył że "z tego co on widzi to mój numer nie będzie przeniesiony tylko został mi przyznany nowy numer w abonamencie, i widocznie takie musiało być moje zamówienie".
Zdziwiło mnie to bardzo i zdenerwowało, ponieważ podczas pierwszej rozmowy wyraźnie mówiłem konsultantowi o co mi chodzi, o przeniesienie numeru z który dzwonie do oferty Plush ABO, co konsultant kilkakrtnoe potwierdzał, podczas tej rozmowy nie padło żadne słowo o nowym numerze telefonu tylko o przeniesieniu obecnego. Mam w telefonie aplikację która nagrywa rozmowy i sprawdziłem, pamięć mnie nie myliła , chciałem przenieść numer a nie dostawać nowy co zostało zrobione.
Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco:
-numer który chciałem przenieść cały czas jest w ofercie Plus na kartę (w systemie brak informacji o przenosinach)
-przydzielono mi nowy numer który jest aktywny a którego nie chciałem
-na nowy numer przyszła pierwsza faktura, oczywiście z numeru nie korzystam
-dzisiaj tj 21.05 dzwoniłem ponownie na infolinie w celu zgłoszenia reklamacji, która została przyjęta i przekazana do BOK
Nie wiem z czego wynikała pomyłka, na nagraniu dokładnie słychać o jakiej ofercie rozmawiamy, o przeniesieniu a nie aktywacji nowego numeru w abonamencie, czy konsultant się zapędził wprowadzając dane czy osoba która przyjmowała umowę coś źle wprowadziła.
Mam nadzieję, że moja sprawa zostanie szybko i pozytywnie wyjaśniona,