Teraz jest 24 cze 2018, o 02:43

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

rafmik

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 14
  • Dołączył(a): 9 lis 2017, o 20:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post3 sty 2018, o 18:46

rafmik napisał(a):
Basia_Plus napisał(a):rafmik,

rafmik napisał(a):wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949).


poprosiłam już o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.



Dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda się ten temat ogarnąć.



I mnie dzisiaj w nocy (w zasadzie ok 1 rano jak sprawdzałem zaczął działać mój numer. Po 48h od uwolnienia numeru przez poprzedniego operatora.
Offline
Avatar użytkownika

Dorek

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 14:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post4 sty 2018, o 08:15

Basia_Plus napisał(a):Witaj Dorek,

Dorek napisał(a):bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji...

poprosiłam już Dział Reklamacji o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.


Witam.
Bardzo dziękuję za przyspieszenie mojej sprawy. Rozwiązanie nastąpiło błyskawicznie!
Offline
Avatar użytkownika

Danzel

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 22:56
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Nowe Orange
  • Model telefonu: LG

Re: Plush Abonament

Post4 sty 2018, o 10:27

Jeszcze jedno pytanie z mojej strony. Aby został mi naliczony rabat na Abo Duet muszę mieć zarejestrowane numery na jeden pesel i to wystarczy? bo gdzieś doczytałem na forum, że numery muszą być też na jednym koncie abonenckim. Czy to prawda czy wystarczy tylko pesel?
Offline
Avatar użytkownika

merck

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 24
  • Dołączył(a): 4 maja 2017, o 12:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush na kartę

Re: Plush Abonament

Post4 sty 2018, o 11:56

Danzel, wystarczy tylko pesel. Na forum pojawiały się wpisy że jeśli numery były na jednym koncie abonenckim to rabat był przyznawany, ale później się okazało że nie zawsze.
Na pewno nie jest to warunek do uzyskania rabatu za duet.
Oczywiście najlepiej jest skonsolidować numery na jedno konto abonenckie i wyrównać na obu numerach okres rozliczeniowy.

Za ten post autor merck otrzymał podziękowanie od
Danzel(4 sty 2018, o 12:45)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Plush Abonament

Post4 sty 2018, o 12:28

Witaj Dorek,

Dorek napisał(a):Rozwiązanie nastąpiło błyskawicznie!

super :->. Dziękuję za wiadomość.


Danzel,
Danzel napisał(a):Aby został mi naliczony rabat na Abo Duet muszę mieć zarejestrowane numery na jeden pesel i to wystarczy? bo gdzieś doczytałem na forum, że numery muszą być też na jednym koncie abonenckim. Czy to prawda czy wystarczy tylko pesel?

zgodnie z tym, co napisał merck aby Duet w Plush ABO zadziałał, obie umowy muszą być zawarte na ten sam nr PESEL. Numery biorące udział w tej promocji nie muszą znajdować się na jednym koncie abonenckim. Oczywiście możesz dokonać konsolidacji konta, wówczas będzie wystawiana jedna faktura za wszystkie numery.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Danzel(4 sty 2018, o 12:44)
Offline
Avatar użytkownika

cinkow

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 09:26
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: s6

Re: Plush Abonament

Post7 sty 2018, o 14:11

Witam, przenosiłem nr do plush abo L. Trwało to 3 dni. dopiero 03.01. o godz. 8 miałem aktywny numer. Myślałem ze to koniec problemów. Jakie było moje zdziwinie jak przedwczoraj tj 05.01. czyli po 2 dniach świadczenia usługi mój nr został zablokowany w związku z przekroczeniem limitu kredytowego 249.90zł!! co jest grane? Oczywiście infolinia niby czynna 7/24 pod nr 601 102 601 nie działa-pewnie święto Sześciu. Jestem bardzo rozczarowany i powoli zaczynam żałować, że wybrałem Plusa. Nigdy podczas przenoszenia numerów nie mialem takich problemów. Sprawę zgłosiłem już przez formularz 180106-000204. Ciekawe czy i kiedy znów będę miał swój numer.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5300
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 346 razy
    Otrzymał podziękowań: 457 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush Abonament

Post7 sty 2018, o 15:04

Włączyłeś wakacje?
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 467
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 288 razy
    Otrzymał podziękowań: 35 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Plush Abonament

Post7 sty 2018, o 15:19

patryk7588 napisał(a):Włączyłeś wakacje?


Jeśli była aktywna Usługa Wakacje od Abonamentu jak pyta @Patryk7588, to aktywność rozliczana była zgodnie z cennikiem do wysokości Limitu Kredytowego.

W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje do Abonamentu Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.
Offline
Avatar użytkownika

cinkow

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 09:26
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: s6

Re: Plush Abonament

Post7 sty 2018, o 17:38

No tak, byly wakacje ale na nr tymczasowym. Jak mi przeniesono i uaktyeniono moj nr to rozumiem ze wakacje powinny byc nieakyywne. Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 467
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 288 razy
    Otrzymał podziękowań: 35 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Plush Abonament

Post7 sty 2018, o 17:57

Usługa Wakacji od Abonamentu aktywowana jest na jeden Okres rozliczeniowy...,

W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych


Dlatego nie ma to znaczenia, podmieniony został tylko numer na ten właściwy (przenoszony).
Jaki masz okres rozliczeniowy ??

cinkow napisał(a):Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?


Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(
Offline
Avatar użytkownika

cinkow

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 09:26
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: s6

Re: Plush Abonament

Post8 sty 2018, o 08:19

Ron napisał(a):
Usługa Wakacji od Abonamentu aktywowana jest na jeden Okres rozliczeniowy...,

W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje od Abonamentu, Abonent nie będzie mógł korzystać z wybranego Promocyjnego Planu Cenowego ani usług/pakietów dodatkowych w nim dostępnych


Dlatego nie ma to znaczenia, podmieniony został tylko numer na ten właściwy (przenoszony).
Jaki masz okres rozliczeniowy ??

cinkow napisał(a):Z nr tymczasowgo nie korzystałem, jak 3 dni temu wlaczono mi nr to uzywalem go normalnie. Co teraz?


Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(


już widzę po zalogowaniu się do plusonline - blokade nabił mi internet, a wakacje mam włączone do 16.01.
Da się to jakoś wyłączyć - czekać na kontakt tu na forum czy lepiej dzwonić na infolinię?
Miał już ktoś takie problemy? Wakacje miały uchronić mnie przed kosztami ponoszonymi na nr tymczasowym. Gdybym wiedział, ze to tak będzie to w ogóle bym wakacji nie włączał ...
Zostałem bez połączeń wychodzących oraz z długiem 250zł/załamka :evil:
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Plush Abonament

Post8 sty 2018, o 10:00

Witaj cinkow,

cinkow napisał(a):prawę zgłosiłem już przez formularz 180106-000204.

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
cinkow napisał(a):No tak, byly wakacje ale na nr tymczasowym.

Zgodnie z tym co napisał Ron, jeśli włączona została usługa Wakacje, wówczas opłata za usługi telekomunikacyjne rozliczana jest zgodnie z cennikiem.
cinkow napisał(a):Jak mi przeniesono i uaktyeniono moj nr to rozumiem ze wakacje powinny byc nieakyywne.

Usługa Wakacje włączana jest na jeden okres rozliczeniowy, jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru, usługa jest aktywna do końca cyklu rozliczeniowego.
cinkow napisał(a):Zostałem bez połączeń wychodzących oraz z długiem 250zł/załamka :evil:

Ron napisał(a):Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(

Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

cinkow

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 09:26
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: s6

Re: Plush Abonament

Post8 sty 2018, o 11:51

Basia_Plus napisał(a):Witaj cinkow,


Ron napisał(a):Proponuję złożyć reklamację, mam nadzieję, że ją uznają. :-(

Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Jeśli podasz nam numer reklamacji postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.


reklamacje zgłosiłem przez plus online, numeru nie mam...
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 279 razy

Re: Plush Abonament

Post8 sty 2018, o 12:22

cinkow,

cinkow napisał(a):reklamacje zgłosiłem przez plus online,

przekazałam do Działu Reklamacji prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
cinkow(8 sty 2018, o 13:17)
Offline
Avatar użytkownika

cinkow

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 2 sty 2018, o 09:26
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush abo
  • Model telefonu: s6

Re: Plush Abonament

Post8 sty 2018, o 13:16

Basia_Plus napisał(a):cinkow,

cinkow napisał(a):reklamacje zgłosiłem przez plus online,

przekazałam do Działu Reklamacji prośbę o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.


Dziękuję bardzo. Wszystko załatwione! pozdrawiam :-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości