Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
cinkow
Nowy
Posty: 9
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 sty 2018, o 10:26

Re: Plush Abonament

Post autor: cinkow »

Witaj cinkow,
- próbowałeś wyłączyć i włączyć telefon? Cały czas działa numer tymczasowy?[/quote]

tak, nawet przed chwilą-cały czas to samo - czyli działa nr tymczasowy.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

cinkow,
- zgłaszałeś może już tę sytuację w Dziale Obsługi Klienta? Jeśli masz jakiś numer sprawy to podaj nam tutaj, jeśli nie to podeślij proszę przez ten formularz swój numer tymczasowy oraz przenoszony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

Ewa_Plus pisze:Witaj rafmik,
- jak sytuacja wygląda obecnie? Numer już działa?

Nadal nie działa :evil:
Już od 40 godzin nie mam swojego numeru telefonu.
Dzisiaj rano zgłosiłem to w BOK, pani powiedziała, że nie składa reklamacji, tylko wysyła zgłoszenie do działu technicznego (bo tak ma być szybciej) - podobno są jakieś problemy techniczne z przeniesieniem mojego numeru.
Ponieważ o godzinie 13 nadal mój numer nie działał wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949). Poprosiłem też na FB Plusha o szybszą realizację tego zgłoszenia.
I jak na ten moment mój numer nadal nie działa. Ani nikt się do mnie nie może dodzwonić, ani nie mogę zlecić przelewu w banku (hasło sms) itd. Ogólnie dramat, że rzecz która powinna trwać max 5 minut zajmuje Polkomtelowi już ponad 40h.

Lajt Mobile (Telestrada) numer normalnie oddała - od 31 grudnia ok godziny 23:15 telefon jest wylogowany z sieci. Teraz jeszcze włożyłem simkę Lajt Mobile do telefonu to mam komunikat "tylko połączenia alarmowe".

EDIT:
Potwierdziłem teraz na infolinii Lajt Mobile, numer u nich został oddany i zdezaktywowany 31 grudnia. Czyli wina z przeniesieniem numeru leży po stronie Polkomtela :oops:
Ostatnio zmieniony 2 sty 2018, o 17:35 przez rafmik, łącznie zmieniany 1 raz.
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

cinkow pisze:
tak, nawet przed chwilą-cały czas to samo - czyli działa nr tymczasowy.

U mnie też tak samo od 40h :-| Jak ktoś do mnie próbuje zadzwonić to dostaje komunikat "Wybrany numer jest niedostępny"
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

rafmik,
rafmik pisze:wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949).
poprosiłam już o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rafmik
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 9 lis 2017, o 21:32

Re: Plush Abonament

Post autor: rafmik »

Basia_Plus pisze:rafmik,
rafmik pisze:wysłałem przez www zgłoszenie reklamacyjne (180102-000949).
poprosiłam już o przyspieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Dziękuję, mam nadzieję, że jeszcze dzisiaj uda się ten temat ogarnąć.
Danzel
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:56

Re: Plush Abonament

Post autor: Danzel »

Witam. Pewnie temat był wałkowany już w którymś poście ale zapytam. Z żoną jesteśmy użytkownikami Orange na kartę i chcemy przejść do Plush Abo Duet za 25zł. Zarejestrowane numery mamy na siebie czyli dwa inne numery pesel. Jeśli podpisujemy umowe w Plusha Abo musimy wpisać umowę na jeden i ten sam numer pesel?czy dobrze zrozumiałem? i pytanie drugie, czy w takim razie musimy pójść do Orange przepisać jeden numer np. żony na mój numer pesel czy tego już nie trzeba robić, czy wystarczy tylko, że w umowie Plusha podamy ten sam numer pesel np. mój. Pozdrawiam
Awatar użytkownika
merck
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 4 maja 2017, o 13:25

Re: Plush Abonament

Post autor: merck »

Danzel, aby skorzystać z opcji Duet oba numery telefonów muszą być zarejestrowane na jeden numer pesel, więc musisz przenieść na jedną osobę któryś z numerów (Twój na żonę lub odwrotnie) jeszcze u obecnego operatora.

Myślałeś o nju mobile ? Jeszcze niższy koszt utrzymania numeru i większy bonus za staż. Jedyny minus to to, że pakiet dzielicie wspólnie. Ale po 6 miesiącach jest już 20GB. Chyba że nie odpowiada Wam zasięg i szybkość Orange wtedy Plus jest dobrym wyborem, tylko należy liczyć się że mogą być problemy z rabatem za duet.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1176
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Plush Abonament

Post autor: Ron »

merck pisze: Myślałeś o nju mobile ? Jeszcze niższy koszt utrzymania numeru i większy bonus za staż. Jedyny minus to to, że pakiet dzielicie wspólnie. Ale po 6 miesiącach jest już 20GB.
Stosujemy się do Regulaminu pkt 25.
Danzel pisze:...chcemy przejść do Plush Abo Duet za 25zł. Zarejestrowane numery mamy na siebie czyli dwa inne numery pesel. Jeśli podpisujemy umowe w Plusha Abo musimy wpisać umowę na jeden i ten sam numer pesel?czy dobrze zrozumiałem? i pytanie drugie, czy w takim razie musimy pójść do Orange przepisać jeden numer np. żony na mój numer pesel czy tego już nie trzeba robić, czy wystarczy tylko, że w umowie Plusha podamy ten sam numer pesel np. mój. Pozdrawiam
Dokładnie najlepiej przepisać numer od żony na siebie i przenieść do Plusha, ponieważ oba numery muszą być zarejestrowane na ten sam Pesel :->
Danzel
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 2 sty 2018, o 23:56

Re: Plush Abonament

Post autor: Danzel »

Więc muszę udać się w tym celu na punktu obsługi klienta czy można to zrobić przez internet,chodzi oczywiście o przepisaniu numeru żony na mnie?
Awatar użytkownika
merck
Początkujący PlusManiak
Posty: 24
Rejestracja: 4 maja 2017, o 13:25

Re: Plush Abonament

Post autor: merck »

Danzel pisze:Więc muszę udać się w tym celu na punktu obsługi klienta czy można to zrobić przez internet,chodzi oczywiście o przepisaniu numeru żony na mnie?
Osobiście z żoną do punktu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

Danzel,
- w celu przerejestrowania numerów najprawdopodobniej będziecie musieli oboje udać się do punktu. Ale co do dokładnej procedury upewnij się pytając obsługę Klienta Orange np. na FB.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dorek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 3 sty 2018, o 15:09

Re: Plush Abonament

Post autor: Dorek »

Witam,
kieruję prośbę do specjalisty.....

Ze względu na rozpoczynający się okres rozliczeniowy od 5 stycznia bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji... dotyczy ona usługi "Wakacje od abonamentu" numer Zagadnienia: 171230-000247
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dorek,
Dorek pisze:bardzo proszę o pomoc w pilnym rozwiązaniu mojej reklamacji...
poprosiłam już Dział Reklamacji o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dareks6666
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 3 sty 2018, o 17:57

Re: Plush Abonament

Post autor: dareks6666 »

Witam, od paru miesięcy jestem w Plush Abo Duet, posiadam 4 aktywne karty SIM, faktury zawsze przychodziły z naliczonym rabatem (tj 20 zł od numeru), teraz przyszła faktura na kwotę 24,99 zł za numer, proszę o jak najszybsze wyjaśnienie sytuacji. Sporawa została także poruszona mailowo - Zagadnienie: 171228-001179
ODPOWIEDZ