Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Iveta
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 10 sie 2017, o 14:16

Re: Plush Abonament

Post autor: Iveta »

Przeniosłam niedawno numer do Plusha i teraz chcę mieć drugi numer, aby móc skorzystać z duetu. Czy mogę w ramach duetu dodać nowy numer czy też jest to opcha tylko dla przenoszenia jakiegoś innego numeru? Jeśli mogę dodać drugi nowy numer, to w jaki sposób mam to zrobić?
22jurek
Początkujący PlusManiak
Posty: 23
Rejestracja: 20 sie 2014, o 15:42

Re: Plush Abonament

Post autor: 22jurek »

Przenosisz drugi numer w taki sam sposób jak pierwszy. System naliczy rabat duet na podstawie nr pesel
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

22jurek pisze:Przenosisz drugi numer w taki sam sposób jak pierwszy. System naliczy rabat duet na podstawie nr pesel
Taaa, jeśli naliczy.
del
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 4 sie 2017, o 12:23

Re: Plush Abonament

Post autor: del »

22jurek pisze:Przenosisz drugi numer w taki sam sposób jak pierwszy. System naliczy rabat duet na podstawie nr pesel
Najpierw musisz oba numery mieć na jednym koncie - do załatwienia w Bok.
A później jak pisał darekkk, reklamacja za reklamacją. A w "promocji" nawet reklamacja reklamacji :-D
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Numery muszą być tylko na taki sam numer PESEL, nie muszą być na jednym koncie abonenckim.
del
Początkujący PlusManiak
Posty: 20
Rejestracja: 4 sie 2017, o 12:23

Re: Plush Abonament

Post autor: del »

patryk7588 pisze:Numery muszą być tylko na taki sam numer PESEL, nie muszą być na jednym koncie abonenckim.
Tu się mylisz. Przerabiałem to miesiąc temu.
guciu
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 1 lut 2014, o 09:54

Re: Plush Abonament

Post autor: guciu »

Witam,

Od wczoraj (01.10) mam nowy okres rozliczeniowy i nie odnowił mi się pakiet internetowy. Mam 3 telefony na koncie i tylko mi się nie odnowił. Zgłosiłem sprawę telefonicznie i dostała ona numer C00000001426920. Bardzo proszę o przyspieszenie sprawy.

Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

rafnov,
zaistniała sytuacja wynika z nieprawidłowych ustawień sieciowych. Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. :-(

Fei,
wyślij proszę w tej sprawie maila pod adres: bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.

Iveta,
Iveta pisze:Czy mogę w ramach duetu dodać nowy numer czy też jest to opcha tylko dla przenoszenia jakiegoś innego numeru?
możesz dokupić kolejny nowy numer.
Iveta pisze:Jeśli mogę dodać drugi nowy numer, to w jaki sposób mam to zrobić?
Tak jak napisał patryk7588, aby otrzymać zniżkę za zakup kolejnej usługi, numery nie muszą być na jednym koncie. Rabaty są naliczane automatycznie od momentu aktywacji drugiego/kolejnego numeru.

Witaj guciu,
guciu pisze: Zgłosiłem sprawę telefonicznie i dostała ona numer C00000001426920.
poprosiłam dział techniczny o pilne zajęcie się tym zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jonjon
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 29 wrz 2017, o 11:55

Re: Plush Abonament

Post autor: jonjon »

Witam. Sam się skusiłem na przejście 3x Play > 3x Plush. Niezłe jaja się okazały bo jakoś nikt z Plush nie informuje że cała procedura przeniesienia numeru zaczyna się w momencie kiedy kurier dostarczy do Polkomtela podpisaną przeze mnie umowę! To że złożycie zamówienie w sklepie Plush to nic nie znaczy jeśli chodzi o rozpoczęcie procedury przeniesienia numeru.

W play umowa mi się kończy w październiku a okres rozliczeniowy to 1 (pierwszy) dzień miesiąca. Dopytałem w Play i potwierdzili - Jak wpłynie żądanie z Plusha jeszcze we wrześniu to od 1 listopada zwalniamy numer. No to zrobiłem zamówienie w Plush i na koniec suprajs:

"Wybrany tryb przeniesienia numeru:

Proces przeniesienia numeru rozpocznie się od dnia dostarczenia do Polkomtel
sp. z o.o. podpisanych przez Państwa dokumentów: wniosku o przeniesienie
numeru oraz pełnomocnictwa udzielonego Polkomtel sp. z o.o. w tej
sprawie (dokumenty te zostaną Państwu doręczone przez kuriera w ramach
realizacji zamówienia). Data rozwiązania dotychczasowej umowy i migracji
numeru zostanie wyznaczona przez obecnego operatora w ten sposób, aby
zachowany został obowiązujący w umowie okres wypowiedzenia"

No więc kurier wpadnie w tygodniu czyli już w październiku, czyli 30 dni aby zachować to dopiero od grudnia jestem w Plush. Jakby nie można było zrobić opcji - wydrukuj Pan umowę i podpisz i prześlij na maila? A oryginał zanieś do salonu lub wyślij pocztą?

No ale spoko - już przeboleje fakt, że z 4 numerów w formuła rodzinna unlimited wypowiedział 1 numer "do internetu" a tak faktycznie numer główny. Wypowiedzenie wejdzie w życie od listopada. Z racji tego że wypowiedziałem ten numer to już nie mam jakby 1 umowy z 3 numerami ale 3 umowy każda po 1 numer. No w konsekwencji będę płacił listopad drożej.

Następne "spoko" jest takie że od Plusha dostanę numer tymczasowy. Co to znaczy? Że dostanę numer który jest mi w ogóle zbędny bo mam jeszcze działający w Play! Nie będę się bawił w jakiegoś mafioza i rozsyłał tymczasowego numeru do 400 osób a za miesiąc znowu napiszę że już mi przenieśli stary numer i znowu stary jest aktualny.

Kolejna ciekawostka - 3 miesiące gratis + 3 miesiące gratis Youtuba. Jak już pisałem optymistycznie w Plush z prawdziwym numerem który używam od chyba 10 lat będę od grudnia 2017. ALE jako że dostałem łaskawie od Plush numer tymczasowy - którego w ogóle nie użyję, chyba że znajdę 3 telefony extra i będę chodził z podwójnymi telefonami :) - to ten numer widmo ZEŻRE mi już 2 miesiące gratis! http://plusforum.pl/viewtop... Czyli faktycznie nie da się skorzystać z 3 pełnych miesięcy gratis - chyba że wypowiecie umowę z dnia na dzień wliczając w to konsekwencje u starego operatora. W sumie nie wiem czy to nie lepsze rozwiązanie bo przynajmniej od razu macie faktyczny numer w Plush a nie durnotę w postaci - faktyczny numer w Play a w Plush tymczasowy.

Nie wiem po co w ogóle zabawa w numer tymczasowy - po co on komu potrzebny? Chyba tylko do handlowania jakimś kiepskim towarem - daje w ogłoszeniu numer tymczasowy wiedząc że za 2 miesiace nikt się nie dodzwoni
metalzul
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 2 paź 2017, o 21:00

Re: Plush Abonament

Post autor: metalzul »

Jestem zainteresowany przeniesieniem numeru do Plusha w ramach oferty Plush Abo 10 GB za 25 zł. Obecnie korzystam z oferty na kartę Heyah. Rozumiem, że przy przenoszeniu numeru z karty nie obowiązuje mnie okres wypowiedzenia umowy z operatorem jak jest w przypadku przenoszenia numeru z abonamentu, co znaczy, że nie będę potrzebował żadnego numeru tymczasowego? Czy otrzymam nową kartę SIM? Jeżeli tak, to rozumiem, że dostarczy mi ją kurier wraz z dokumentami dotyczącymi umowy w przypadku kiedy załatwiam formalności przez Internet lub otrzymam ją w Inmedio w przypadku gdy będę załatwiał formalności w ich punkcie? Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jonjon,
Nie wiem po co w ogóle zabawa w numer tymczasowy - po co on komu potrzebny?
aktualnie nie jest możliwe przeniesienie numeru do oferty Plush ABO z pominięciem numeru tymczasowego, który otrzymujesz na czas realizacji procedury. W momencie zakończenia procesu przeniesienia, następuje zamiana numeru tymczasowego na numer docelowy.

metalzul,
metalzul pisze:Rozumiem, że przy przenoszeniu numeru z karty nie obowiązuje mnie okres wypowiedzenia umowy z operatorem jak jest w przypadku przenoszenia numeru z abonamentu, co znaczy, że nie będę potrzebował żadnego numeru tymczasowego?
jeśli chcesz przenieść numer „na kartę" (prepaid), możesz złożyć wniosek w dowolnym momencie. Nie obowiązuje Cię w tym przypadku okres wypowiedzenia umowy. Niemniej przeniesienie numeru do Plush ABO, obecnie możliwe jest tylko z numerem tymczasowym.
metalzul pisze:Czy otrzymam nową kartę SIM?
Tak.
metalzul pisze: Jeżeli tak, to rozumiem, że dostarczy mi ją kurier wraz z dokumentami dotyczącymi umowy w przypadku kiedy załatwiam formalności przez Internet lub otrzymam ją w Inmedio w przypadku gdy będę załatwiał formalności w ich punkcie?
Niezależnie od tego, w jakim kanale sprzedaży (punkt Inmedio, strona internetowa) będziesz realizował przeniesienie numeru do Plush ABO, na karcie SIM otrzymanej od Plusa aktywny będzie numer tymczasowy. Będziesz mógł z niego korzystać do momentu przeniesienia numeru do sieci Plus. Gdy Twój dotychczasowy operator wyda numer – tymczasowy numer zostanie zastąpiony tym docelowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

patryk7588 pisze:Czy w Plushu działa kod JA+TY?
Czytałem regulamin ale moje wątpliwości nie zostały rozwiane.

Przedłużyłem umowę na Internet i dostałem kod.
Niby na stronie Plusha, przy zamówieniu, nawet w opcji na czas nieokreślony jest możliwość wpisania kodu:

Obrazek

Pytanie czy ta opcja zadziała? :D
Trochę czasu już minęło, a odpowiedzi ciągle brak. Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

patryk7588,
patryk7588 pisze:Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
tak - działa. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darekkkkkk
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 29 cze 2017, o 17:07

Re: Plush Abonament

Post autor: darekkkkkk »

Wesołego polkomtelowskiego serialu pt. "Naliczymy ci frajerze na fakturze za dużo, i co nam Pan zrobi?" ciąg dalszy.
Dzisiaj odcinek pt. "Duet 2 i 1/2".

Otrzymałem znowu, już szóstą z rzędu, fakturę z zawyżoną należnością bo tradycyjnie nie uwzględniającą rabatu za Duet.

Chcecie mieć comiesięcznego bonusa w postaci konieczności składania reklamacji? To sobie zawrzyjcie umowę z Polkomtelem.
Tutaj promocja gwarantowana.

Ps. Halo Polkomtel, czekajcie kolejnej wizyty panów z UKE. Opłaca się Wam?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

darekkkkkk,
- przykro mi z powodu tej sytuacji :oops:
Poprosiłam już Departament Reklamacji o pilne zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ