Strona 78 z 136

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 12:07
autor: diamondvp
Ok dzwonię na infolinię zobaczymy co powiedzą

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 12:32
autor: diamondvp
Kolsuntant na infolini stwierdził że mają jakiś problem i są w trakcie rozwiązywania owego problemu i że naliczone koszty zostaną anulowane i nie pojawią się na fakturze.
Tak przy okazji zapytam posiadam 10gb do wykorzystania na YouTube jak sprawdzić pozostałą ilość GB do wykorzystania bo w moich pakietach widzę tylko podstawowe 10gb

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 12:54
autor: diamondvp
Jak zauważyłem po obejrzeniu kolejnego filmiku na YT doleciała znowu złotówka do przekroczonego limitu i dodatkowo 2 grosze do kosztów za smsy

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 12:57
autor: habish
Pewnie to transmisja danych jest błędnie rozliczana, nie tylko YouTube, całość.
U mnie już 3,86zł netto a YouTube nie włączyłem.

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 13:05
autor: _TommyLee_
Mam dokładnie to samo na jednym z dwóch abonamentów PLUSH ABO L. Wg Plus Online opłaty naliczane są za roaming (nie byłem i nie jestem za granicą) i rosną z każdą odebraną rozmową. Nie korzystałem w tym czasie z YouTube'a. Jednocześnie wg aplikacji Plus rozmowy i wiadomości przestały być nielimitowane. Infolinia (dziś około 9.00) nie potrafiła nic więcej powiedzieć - poinformowano mnie jedynie o możliwości reklamacji najbliższej faktury (okres rozliczeniowy do 17 każdego miesiąca).

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 14:03
autor: diamondvp
:-D

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 14:31
autor: _TommyLee_
Od dziś czyli 29.06.2018r. w ofertach na kartę Plus będzie pobierał dopłaty w roamingu w Unii Europejskiej https://businessinsider.com.pl/twoje-pi ... ue/lpknf4d Przypadek? Dostaliśmy rykoszetem? Czemu tylko naliczają je od połączeń w kraju?

P.S. Wyłączyłem roaming przez panel Plus Online. Ciekawe czy to pomoże?

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 14:39
autor: diamondvp
Nie pomoże ja też wyłączyłem i nigdzie nie dzwoniłem nie wysyłałem SMS ani MMS jedynie korzystałem z internetu a dodatkowe opłaty są nadal naliczane. No ale trzeba ufać plusów że wszystko naprawi w końcu to najlepsza sieć :)

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 15:01
autor: Marta_Plus
patryk7588, diamondvp, _TommyLee_,

:-( problem jest nam znany, już nad tym pracujemy. Bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności.

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 16:31
autor: Tomasz_z_Wawy
Napisałem o przekroczeniu limitu z tytułu roamingu w wątku pt. Plus online / Mobilne Plus online, ale rozumiem że nie ma co reklamować, tylko czekać. Widocznie Plush Abo też jest na karcianej platformie bilingowej i stąd podobne problemy jak z brakiem rabatów za duet.

EDYCJA:
Czy coś się wysypało z systemem bilingowym Plush Abo lub z informacjami na Plus Online? Na trzech numerach mam przekroczenie limitu z tytułu roamingu, a co ciekawe wszystkie trzy numery są w Warszawie i nikt nawet nie zbliżał się do granic Polski, a w wykazie bieżącego zużycia wszystkie połączenia od początku okresu rozliczeniowego opiewają na 0zł i nie ma żadnego w roamingu.

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 16:56
autor: Marta_Plus
Tomasz_z_Wawy,

tak jak pisałam wyżej - sprawa jest w trakcie pilnej weryfikacji.

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 17:03
autor: largo
PLUS ABONAMENT
Witam, ku mojemu zdziwieniu na dwóch numerach abonamentowych wychodzi przekroczenie połączeń głosowych w szczegółach roamingowych - że niby były połączenia. W wykazie połączeń brak takich rozmów. Dodam że moje dwa numery znajdują się ciągle w jednej miejscowości i tu moje pytanie czy to błąd systemu Państwa czy trzeba zgłaszać to jako reklamacja.

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 17:14
autor: Marta_Plus
Witaj largo,
Marta_Plus pisze: problem jest nam znany, już nad tym pracujemy. Bardzo przepraszamy za napotkane niedogodności.
largo pisze:i tu moje pytanie czy to błąd systemu Państwa czy trzeba zgłaszać to jako reklamacja.
Na tę chwilę proszę o niedokonywanie żadnych dodatkowych czynności. Sprawa w toku.

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 17:22
autor: largo
Moja rada :
Może obsługę infolinii BOK poinformujcie o problemach/awariach i ogarnijcie ich. Ich wiedza jest na poziomie "gościa" z ulicy i jedno i to samo klepie jak maszyna. A o "problemach" powinni wiedzieć w pierwszej kolejności.

co do problemu :
Info na plus online wróciło do normy.

Re: Plush Abonament

: 29 cze 2018, o 17:39
autor: habish
U mnie też już wszystko ok. :-)