Teraz jest 19 lip 2018, o 12:52

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Plush Abonament

Post12 lip 2018, o 14:41

zibiaz1,

zibiaz1 napisał(a):Czy nie powinno to być na 1 wspólnej fakturze i jakoś rozpisane co za co ?

jeżeli chcesz otrzymywać jedną fakturę za oba numery, możesz dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nsolidacja.
Na fakturze VAT powinna być informacja za jakie usługi naliczona została wspomniana kwota.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jaro44

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 28 cze 2018, o 16:17
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plush Abonament

Post12 lip 2018, o 15:41

czytaj wszystko oraz żądaj wszystkiego na piśmie, bo Polkomtel tylko czyha, aby Cię naciągnąć ;)
Przerabiałem to już trzykrotnie z Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem.
Raz właśnie w sytuacji łączenia faktur w jedną zabrano mi rabat smartdom (bez żadnej wcześniejszej informacji)

Za ten post autor jaro44 otrzymał podziękowanie od
zibiaz1(13 lip 2018, o 20:51)
Offline
Avatar użytkownika

bogdanjan

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 17
  • Dołączył(a): 6 lis 2017, o 19:29
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+79,99
  • Model telefonu: Lumia 640LTE

Re: Plush Abonament

Post12 lip 2018, o 16:29

Czy można dokonać konsolidacji kont jeśli jeden numer jest w abonamencie Plus, a drugi w abonamencie Plush?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3175
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 286 razy

Re: Plush Abonament

Post12 lip 2018, o 16:36

bogdanjan,

bogdanjan napisał(a):Czy można dokonać konsolidacji kont jeśli jeden numer jest w abonamencie Plus, a drugi w abonamencie Plush?

nie, numery Plush ABO, można łączyć tylko z innymi numerami Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zibiaz1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 22 cze 2018, o 12:14
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post13 lip 2018, o 20:48

Czegoś chyba nie rozumiem. Przeniosłem 2 nr należące do mnie do Plush Abo L, obydwa zarejestrowane na mnie w Plush żeby były po 20 zł/mc. Więc po co jeszcze jakaś konsolidacja. Powinno to być z automatu a nie niepotrzebna biurokracja.
Faktura też jest jakoś słaba do zrozumienia co i ile za co no ale może się przyzwyczaję. Polkomtel wystawił mi fakturę za mc do przodu a poprzedni operator drugą fakturę za ten sam okres no po prostu suuuperr.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4776
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 525 razy

Re: Plush Abonament

Post16 lip 2018, o 09:05

zibiaz1,
- konsolidacja kont jest potrzeba, jeśli chciałbyś otrzymywać wspólna f-rę dla obu numerów. Nie jest jednak konieczna, aby naliczył się rabat z Duet.
Abonament zawsze naliczany jest z góry. Na pierwszej f-rze dodatkowo masz doliczony jeszcze cząstkowy abonament za niepełny okres rozliczeniowy (od momentu aktywacji do końca pierwszego cyklu). Na kolejnych fakturach będzie już prościej ;-)
Jeśli poprzedni operator naliczył Ci abonament za okres, w którym nie korzystałeś już z jego usług, to najlepiej będzie z nim to wyjaśnić drogą reklamacyjną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zibiaz1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 22 cze 2018, o 12:14
  • Podziękował : 8 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post17 lip 2018, o 10:38

Zalogowałem się do Plus i chcąc dodać do konta 2 nr to nie ma opcji. Jak dokonać tej konsolidacji ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 764
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Plush Abonament

Post17 lip 2018, o 11:22

zibiaz1,

po zalogowaniu do Plus online, wybierz kolejno zakładki Konto i formalności -> Ogólne -> Edycja konta -> Przeniesienie numeru na inne, istniejące już konto -> Zmień. Daj znać, czy realizacja zlecenia powiodła się.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agamg88

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 lip 2018, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post18 lip 2018, o 10:41

Próba przeniesienia numeru do Plusha ABO to obecnie jakaś porażka.
16 lipca rano złożyłam zamówienie przez stronę internetową. Tego samego dnia po południu dostałam mail, że moje zamówienie "zostało przekazane firmie kurierskiej". Skoro zostało przekazane, to sądziłam, że następnego dnia, maks dwa dni później będzie u mnie.

Ale następnego dnia dzwoni konsultant i informuje mnie, że z powodu opóźnień w firmie kurierskiej, kurier będzie u mnie 30 lipca.
Napisałam zatem do sklepu z pytaniem, czy mogę w takim razie wycofać zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed 14 dniami, bo w takiej sytuacji nie interesuje mnie natychmiastowa aktywacja, która wypadnie na początku okresu rozliczeniowego u obecnego operatora.
Dostałam następującą odpowiedź:
Zamówienie jest gotowe do wysłania, mogę przyjąć dyspozycję do ponownej realizacji z zmianą zgody.


Zapytałam jeszcze, czy jeśli poproszę o zmianę zamówienia, to termin dostarczenia dokumentów 30 lipca nie ulegnie zmianie. Odpisał mi inny konsultant, że "termin doręczenia będzie przybliżony do 30.07.2018 r."

Ok, odpisuję w takim razie, żeby zgoda została zmieniona tak, by P​olkomtel ​rozpoczął świadczenie ​u​sług następnego dnia po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy​.

I co? Dostaję następującą odpowiedź:
Chciałbym poinformować, iż nie ma możliwości edytowania zgód zaznaczonych w momencie składania zamówienia przez stronę. Aktywacja usługi nastąpi do 7 dni od momentu podpisania umowy. Ewentualnie można anulować zamówienie i złożyć je na nowo uwzględniając zmiany.


Przecież po to w pierwszym mailu pytałam, czy w ogóle jest to możliwe i dostałam twierdzącą odpowiedź - która okazała się nieprawdziwa...

W związku z tą sytuacją anulowałam zamówienie. Żeby było śmieszniej, dowiedziałam się wtedy, że:
Dodatkowo dodam, iż istnieje możliwość zmiany ale tylko w drugą stronę tzn. po otrzymaniu usługi z trybu 14 dniowego możemy dokonać zmiany na tryb 7 dniowy niestety w drugą stronę takiej możliwości nie ma.


Rozumiem, że nie ma takiej możliwości, bo w jedną stronę jest na korzyść Polkomtelu, a w drugą już nie?

W swojej naiwności postanowiłam zadzwonić jeszcze na infolinię i zapytać, czy przez salon Relay czy inny punkt partnerski przeniesienie numeru odbędzie się szybciej, czy może również uczestniczy w tym firma kurierska TNT, która ma teraz takie opóźnienia. Konsultant obrażonym tonem powiedział mi, że on "przecież nie pracuje w punkcie handlowym", więc skąd ma wiedzieć, jak to się odbywa... No proszę, ludzie... Polkomtel nie wie, jak przebiega proces zmiany numeru za pośrednictwem punktów handlowych, z którymi ma podpisaną umowę? Żeby to jeszcze była mało pomocna odpowiedź, ale z jakimś milszym albo chociaż neutralnym nastawieniem. Ale takie aroganckie i nieprzyjemne podejście do klienta zniechęca do dalszych kontaktów z tą siecią i nie wiem, czy nadal mam ochotę przenosić tu numer. Pomijam już kwestię poinformowania konsultantów, którzy udzielają nieprawdziwych informacji.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 764
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Plush Abonament

Post18 lip 2018, o 16:22

agamg88,

podaj mi proszę numer ostatniego zamówienia. Twoje uwagi przekazałam już do pracowników sklepu internetowego. Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agamg88

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 17 lip 2018, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post19 lip 2018, o 08:16

Marta_Plus,

numer zamówienia to 201807165614357, ale tak jak wspominałam zostało już ono anulowane i nie złożyłam nowego. Mam umowę na czas nieokreślony i 30 dni wypowiedzenia u obecnego operatora, więc muszę mniej więcej wiedzieć, kiedy złożyć zamówienie, żeby kurier przyjechał pod koniec okresu rozliczeniowego, a nie na początku. W obecnej sytuacji, z tak funkcjonującym TNT, nie da się tego w ogóle przewidzieć.

Czy wiesz może, kiedy zakończą się te opóźnienia?
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości