Strona 81 z 136

Re: Plush Abonament

: 12 lip 2018, o 12:51
autor: zibiaz1
Na fakturach jest tylko kwota, data wystawienia, do kiedy płatność oraz nr konta na które wpłacić pieniążki.
Czy nie powinno to być na 1 wspólnej fakturze i jakoś rozpisane co za co ?
Numer konta klienta: 21508824

Re: Plush Abonament

: 12 lip 2018, o 15:41
autor: Basia_Plus
zibiaz1,
zibiaz1 pisze:Czy nie powinno to być na 1 wspólnej fakturze i jakoś rozpisane co za co ?
jeżeli chcesz otrzymywać jedną fakturę za oba numery, możesz dokonać konsolidacji konta. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... nsolidacja.
Na fakturze VAT powinna być informacja za jakie usługi naliczona została wspomniana kwota.

Re: Plush Abonament

: 12 lip 2018, o 16:41
autor: jaro44
czytaj wszystko oraz żądaj wszystkiego na piśmie, bo Polkomtel tylko czyha, aby Cię naciągnąć ;)
Przerabiałem to już trzykrotnie z Polkomtelem i Cyfrowym Polsatem.
Raz właśnie w sytuacji łączenia faktur w jedną zabrano mi rabat smartdom (bez żadnej wcześniejszej informacji)

Re: Plush Abonament

: 12 lip 2018, o 17:29
autor: bogdanjan
Czy można dokonać konsolidacji kont jeśli jeden numer jest w abonamencie Plus, a drugi w abonamencie Plush?

Re: Plush Abonament

: 12 lip 2018, o 17:36
autor: Basia_Plus
bogdanjan,
bogdanjan pisze:Czy można dokonać konsolidacji kont jeśli jeden numer jest w abonamencie Plus, a drugi w abonamencie Plush?
nie, numery Plush ABO, można łączyć tylko z innymi numerami Plush ABO.

Re: Plush Abonament

: 13 lip 2018, o 21:48
autor: zibiaz1
Czegoś chyba nie rozumiem. Przeniosłem 2 nr należące do mnie do Plush Abo L, obydwa zarejestrowane na mnie w Plush żeby były po 20 zł/mc. Więc po co jeszcze jakaś konsolidacja. Powinno to być z automatu a nie niepotrzebna biurokracja.
Faktura też jest jakoś słaba do zrozumienia co i ile za co no ale może się przyzwyczaję. Polkomtel wystawił mi fakturę za mc do przodu a poprzedni operator drugą fakturę za ten sam okres no po prostu suuuperr.

Re: Plush Abonament

: 16 lip 2018, o 10:05
autor: Ewa_Plus
zibiaz1,
- konsolidacja kont jest potrzebna, jeśli chciałbyś otrzymywać wspólna f-rę dla obu numerów. Nie jest jednak konieczna, aby naliczył się rabat z Duet.
Abonament zawsze naliczany jest z góry. Na pierwszej f-rze dodatkowo masz doliczony jeszcze cząstkowy abonament za niepełny okres rozliczeniowy (od momentu aktywacji do końca pierwszego cyklu). Na kolejnych fakturach będzie już prościej ;-)
Jeśli poprzedni operator naliczył Ci abonament za okres, w którym nie korzystałeś już z jego usług, to najlepiej będzie z nim to wyjaśnić drogą reklamacyjną.

Re: Plush Abonament

: 17 lip 2018, o 11:38
autor: zibiaz1
Zalogowałem się do Plus i chcąc dodać do konta 2 nr to nie ma opcji. Jak dokonać tej konsolidacji ?

Re: Plush Abonament

: 17 lip 2018, o 12:22
autor: Marta_Plus
zibiaz1,

po zalogowaniu do Plus online, wybierz kolejno zakładki Konto i formalności -> Ogólne -> Edycja konta -> Przeniesienie numeru na inne, istniejące już konto -> Zmień. Daj znać, czy realizacja zlecenia powiodła się.

Re: Plush Abonament

: 18 lip 2018, o 11:41
autor: agamg88
Próba przeniesienia numeru do Plusha ABO to obecnie jakaś porażka.
16 lipca rano złożyłam zamówienie przez stronę internetową. Tego samego dnia po południu dostałam mail, że moje zamówienie "zostało przekazane firmie kurierskiej". Skoro zostało przekazane, to sądziłam, że następnego dnia, maks dwa dni później będzie u mnie.

Ale następnego dnia dzwoni konsultant i informuje mnie, że z powodu opóźnień w firmie kurierskiej, kurier będzie u mnie 30 lipca.
Napisałam zatem do sklepu z pytaniem, czy mogę w takim razie wycofać zgodę na rozpoczęcie świadczenia usług przed 14 dniami, bo w takiej sytuacji nie interesuje mnie natychmiastowa aktywacja, która wypadnie na początku okresu rozliczeniowego u obecnego operatora.
Dostałam następującą odpowiedź:
Zamówienie jest gotowe do wysłania, mogę przyjąć dyspozycję do ponownej realizacji z zmianą zgody.
Zapytałam jeszcze, czy jeśli poproszę o zmianę zamówienia, to termin dostarczenia dokumentów 30 lipca nie ulegnie zmianie. Odpisał mi inny konsultant, że "termin doręczenia będzie przybliżony do 30.07.2018 r."

Ok, odpisuję w takim razie, żeby zgoda została zmieniona tak, by P​olkomtel ​rozpoczął świadczenie ​u​sług następnego dnia po upływie 14-dniowego terminu na odstąpienie od umowy​.

I co? Dostaję następującą odpowiedź:
Chciałbym poinformować, iż nie ma możliwości edytowania zgód zaznaczonych w momencie składania zamówienia przez stronę. Aktywacja usługi nastąpi do 7 dni od momentu podpisania umowy. Ewentualnie można anulować zamówienie i złożyć je na nowo uwzględniając zmiany.
Przecież po to w pierwszym mailu pytałam, czy w ogóle jest to możliwe i dostałam twierdzącą odpowiedź - która okazała się nieprawdziwa...

W związku z tą sytuacją anulowałam zamówienie. Żeby było śmieszniej, dowiedziałam się wtedy, że:
Dodatkowo dodam, iż istnieje możliwość zmiany ale tylko w drugą stronę tzn. po otrzymaniu usługi z trybu 14 dniowego możemy dokonać zmiany na tryb 7 dniowy niestety w drugą stronę takiej możliwości nie ma.
Rozumiem, że nie ma takiej możliwości, bo w jedną stronę jest na korzyść Polkomtelu, a w drugą już nie?

W swojej naiwności postanowiłam zadzwonić jeszcze na infolinię i zapytać, czy przez salon Relay czy inny punkt partnerski przeniesienie numeru odbędzie się szybciej, czy może również uczestniczy w tym firma kurierska TNT, która ma teraz takie opóźnienia. Konsultant obrażonym tonem powiedział mi, że on "przecież nie pracuje w punkcie handlowym", więc skąd ma wiedzieć, jak to się odbywa... No proszę, ludzie... Polkomtel nie wie, jak przebiega proces zmiany numeru za pośrednictwem punktów handlowych, z którymi ma podpisaną umowę? Żeby to jeszcze była mało pomocna odpowiedź, ale z jakimś milszym albo chociaż neutralnym nastawieniem. Ale takie aroganckie i nieprzyjemne podejście do klienta zniechęca do dalszych kontaktów z tą siecią i nie wiem, czy nadal mam ochotę przenosić tu numer. Pomijam już kwestię poinformowania konsultantów, którzy udzielają nieprawdziwych informacji.

Re: Plush Abonament

: 18 lip 2018, o 17:22
autor: Marta_Plus
agamg88,

podaj mi proszę numer ostatniego zamówienia. Twoje uwagi przekazałam już do pracowników sklepu internetowego. Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności.

Re: Plush Abonament

: 19 lip 2018, o 09:16
autor: agamg88
Marta_Plus,

numer zamówienia to 201807165614357, ale tak jak wspominałam zostało już ono anulowane i nie złożyłam nowego. Mam umowę na czas nieokreślony i 30 dni wypowiedzenia u obecnego operatora, więc muszę mniej więcej wiedzieć, kiedy złożyć zamówienie, żeby kurier przyjechał pod koniec okresu rozliczeniowego, a nie na początku. W obecnej sytuacji, z tak funkcjonującym TNT, nie da się tego w ogóle przewidzieć.

Czy wiesz może, kiedy zakończą się te opóźnienia?

Re: Plush Abonament

: 20 lip 2018, o 11:54
autor: dextus
Mamy dokładnie ten sam problem z zamówieniem (201807155611565) w sklepie Plusha.
Zamówienie w sklepie internetowym złożone 15.07.18, w poniedziałek po południu dostaję maila że już jest przekazane firmie kurierskiej TNT...i tyle było wiadomości w tej sprawie.
Mamy piątek 20.07, minął tydzień, przesyłki nie ma, kontaktu ze strony Plusha czy TNT też brak.
Zależało mi by przeniesienie numeru załatwić przed urlopem (by nie mieć przerw w działaniu telefonu). Chyba zaczynam rozumieć z czego wynika atrakcyjna oferta Plusha.

Re: Plush Abonament

: 20 lip 2018, o 13:31
autor: agamg88
No to u mnie przynajmniej zadzwonili...
Ale pewnie u Ciebie też dopiero w okolicach 30 lipca będzie kurier, bo to TNT przenosi magazyn i podobno stąd te opóźnienia.

I też pytanie, czy ta data, którą podają, to na pewno będzie dokładnie ten dzień. Ja też na przykład wyjeżdżam na urlop pod koniec lipca, więc to dość istotne.

Masz rację, że taka oferta z czegoś niestety wynika. Jeszcze potrafiłam przeboleć ten beznadziejny numer tymczasowy, którego nie ma przy przenoszeniu do żadnego innego operatora, bo myślałam, że tak to sobie rozplanuję, żeby obecny operator dostał wypowiedzenie pod koniec okresu rozliczeniowego, a w Plush włączyłabym sobie te "wakacje". No ale NIC się nie da zaplanować i w takiej sytuacji poszukam sobie chyba oferty bez numeru tymczasowego, bo tam przynajmniej jak kurier nawali, to nie trzeba podwójnie płacić...

Re: Plush Abonament

: 20 lip 2018, o 13:31
autor: Marta_Plus
agamg88,

dziękuję Ci za numer zamówienia. Przekazałam interwencję, zobaczymy co uda się zrobić.

dextus,

już poprosiłam o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia. Przepraszam za wynikłe niedogodności.