Strona 48 z 136

Re: Plush Abonament

: 6 gru 2017, o 11:49
autor: Basia_Plus
Witaj mys1,
mys1 pisze: 171204-001764
sprawdź pocztę.

Re: Plush Abonament

: 6 gru 2017, o 12:13
autor: matek
Witam,
złożyłem zamówienie w sklepie internetowym na nowy abonament (będę nowym klientem Plusa). Nr. zamówienia: 20171204407556

Od dwóch dni wisi ten sam status zamówienia - nic się nie zmienia. (Twoja wysyłka czeka na wysyłkę)
Teraz pytania:
1. Nie dostałem żadnego maila/telefonu/smsa z prośbą o potwierdzenie danych, akceptacje zamówienia itp, czy to jest normalne?
2. Termin dostarczenia umowy i urządzenia Plus wyznacza na jutro, godziny jednak nie są podane a brak numeru przewozowego i dalszego kontaktu blokuje mi ustalenie planu dnia na jutro. Czy mogę uzyskać informację na jakim etapie jest wysyłka paczki?

Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam

Re: Plush Abonament

: 6 gru 2017, o 12:48
autor: Basia_Plus
Witaj matek,

status zamówienia sprawdzisz na stronie: http://www.plus.pl/status-zamowienia.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące złożonego zamówienia, to skontaktuj się proszę bezpośrednio ze sklepem internetowym. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.

Re: Plush Abonament

: 6 gru 2017, o 17:38
autor: bogdanjan
Ewa_Plus pisze:Witaj Wojteh26,
- jest to do zrobienia, ale nie na zasadzie aneksu do umowy/przedłużenia (przynajmniej aktualnie).
W tym celu musiałbyś wypowiedzieć obecną umowę, żeby numer przeniósł się do oferty na kartę.
Aby odbyło się to płynnie to przed wyznaczoną data dezaktywacji numeru powinieneś wysłać darmowego SMS-a o treści: PRZENIES na nr 8017 - wtedy numer po przejściu na kartę będzie od razu zarejestrowany.
Następnie należałoby zasilić kont.........
To w końcu na jaki numer ten SMS. Bo w innym poście piszecie, że taki SMS wysyła się na numer 80107

Re: Plush Abonament

: 6 gru 2017, o 18:13
autor: Ewa_Plus
bogdanjan,
- dziękuję za czujne oko, faktycznie mój błąd - zjadłam jedną cyferkę :oops:
Poprawny numer, na który należy wysłać tę komendę to: 80107.

Re: Plush Abonament

: 6 gru 2017, o 21:53
autor: bogdanjan
Pod adresem https://komorkomat.pl/przeniesienie-num ... -poradnik/ znalazłem artykuł, z treści którego wynika, że:
- przeniesienie się z karty u innego operatora do Plush na kartę jest możliwe tylko poprzez wizytę w salonie Plusa,
- przeniesienie się z abonamentu u innego operatora do Plush abonament również jest możliwe poprzez wizytę w salonie Plusa.
Czy to prawda? A jeśli tak to czy przeniesienie z karty u innego operatora do Plush abonament jest również do załatwienia w salonie Plus?

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 10:10
autor: Ron
Przeniesienie numeru do oferty Plush ABO dokonasz przez internet, jeśli chodzi o kartę (NOWY PLUSH na kartę) to przeniesienia dokonasz w punkcie stacjonarnym.

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 11:41
autor: Basia_Plus
bogdanjan,
bogdanjan pisze:- przeniesienie się z karty u innego operatora do Plush na kartę jest możliwe tylko poprzez wizytę w salonie Plusa,
tak.
bogdanjan pisze:- przeniesienie się z abonamentu u innego operatora do Plush abonament również jest możliwe poprzez wizytę w salonie Plusa.
Przeniesienie numeru do Plush ABO można zrealizować poprzez stronę internetową http://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert lub w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio. Tutaj info gdzie znajdziesz najbliższy punkt: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#.
bogdanjan pisze: czy przeniesienie z karty u innego operatora do Plush abonament jest również do załatwienia w salonie Plus?
W salonach Plusa, Plush ABO nie jest dostępny.

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 12:11
autor: mario75
Witam
Przenoszę nr do plusha i 4.12.2017 obecny operator wyłączył numer.
Plus do tej pory nie aktywował go u siebie. Co można zrobić, aby przyśpieszyć ten temat.

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 12:50
autor: Basia_Plus
Witaj mario75,

wyślij proszę w tej sprawie maila pod adres: bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia. Postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 13:40
autor: mario75
Nr: 171207-001038

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 13:55
autor: Basia_Plus
mario75,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 18:44
autor: superfly86
Czy nadal sa babole na fakturach przy plush duet czy w koncu to naprawili ?

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 19:29
autor: sowa405
Witam.
Chciałbym opisać swoje męki z przejściem z Plusa na Plush Abo.
Miesiąc przed końcem umowy byłem w punkcie Plusa, aby ją rozwiązać z zamiarem przejścia na kartę.
Została złożona rezygnacja z usług i powiedziano mi, żebym przyszedł następnego dnia po upływie umowy.
Traf chciał, że dzień przed tym terminem byłem w CH i zaszedłem przy okazji do punktu. Okazało się, że pracownica (chyba) przez pomyłkę wpisała powód rozwiązania "inny". No i się zaczeło... dzwonienie do centrali co robić w takim wypadku. I teraz najciekawsze. Oto 3 odpowiedzi (dzwoniono do trzech różnych osób, z których każda powiedziala, że nie jest na100% pewna)
1. Jutro można normalnie przenieść numer.
2. Numer przepadnie.
3. Numer można aktywować do 30 dni od rozwiązania umowy.
Przedstawicie mówił, że nie jestem pierwszą osobą z takim problemem i na własne ryzyko mogę zaczekać do jutra, ale oni nie biorą odpowiedzialności za to co się stanie, bo nie wiadomo kto będzie po "drugiej stronie".
Profesjonalizm i troska o klienta w Plusie jak widać w głębokim poważaniu
I teraz mam pytanie: która odpowiedź była prawidłowa? I czy ktokolwiek w tej firmie coś wie na pewno?

Re: Plush Abonament

: 7 gru 2017, o 23:59
autor: bogdanjan
Czy przechodząc z karty na Plush Abonament można wymienić bezpłatnie kartę SIM ? Jeśli jest to możliwe, to w jaki sposób? Czy w trakcie składania wniosku o konwersję, czy już po podpisaniu umowy?