Strona 57 z 136

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 14:17
autor: cinkow
aha, no to czekam...dziękuję za informacje.

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 14:43
autor: jonjon
Marta_Plus pisze:patryk7588,
patryk7588 pisze:Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
tak - działa. ;-)
Po ponad 3 miesiącach czekania napisałem reklamację (Zagadnienie: 180110-000695) z powodu braku zniżki za kody Ja i Ty. Otrzymałem odpowiedź, że "że nie odnotowano użycia kodów otrzymanych od osoby polecającej, tym samym bonus nie został przyznany" - to są jaja z tym waszym sklepem internetowym Plush. Na samym początku przy składaniu zamówienia dałem że cała procedura przeniesienia ma się rozpocząć dopiero po 14 dniach - i tak zaznaczyłem w systemie. A w papierach wyszło że TAK - i mam potwierdzenie z bok że faktycznie system przeinaczył dyspozycje (Nr odwołania - 171003-000609), Dobra - pal licho te 2 tygodnie. No ale teraz się okazuje że 3 kody które podałem w sklepie plush nie zostały przez Wasz system odnotowane - "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi!". Oczywiście 3 razy miałem że kod poprawny no ale żadnego potwierdzenia nie mam bo system nic takiego nie generował, a nie sądziłem że trzeba robić screen shot.

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 20:57
autor: srix
Witam Serdecznie,

Mam pytanie odnośnie dziwnego naliczania opłat. Otóż przeniosiłem numer z Orange do Plush Abo, data przeniesienia była na wczoraj, dzisiaj pierwszy raz używałem już numeru w waszej sieci. Abonament wybrałem ten AboL ( za 25 zł/ miesiac około).
Dla sprawdzenia wszedłem w Plus online na telefonie i takie coś mi sie pokazuję, i pytanie dlaczego coś jest naliczane jako przekroczenie?

Obrazek

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 21:25
autor: Ron
@srix, czy numer przeniesiony Twój już działa ?? Do czasu przeniesienia aktywowałeś usługę Wakacje od Abonamentu ??

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 21:27
autor: Ipo
Z pierwszym numerem poszło mi dość sprawnie i już numer mam w Plushu. Drugi dzisiaj przeszedł z abonamentu w Plusie na kartę ponieważ skończyła się umowa którą wypowiedziałem. Odpowiednio wcześnie wysłałem smsa o treści PRZENIES na odpowiedni numer by sobie go zarejestrować. Jednak od 6 rano nie mam dostępu do sieci. Ile trwa przechodzenie z abonamentu na kartę w jednej sieci? Dla mnie to trochę niepoważne abym był bez telefonu cały dzień. Oczywiście telefon wyłączyłem i włączyłem, kartę sim wyciagalem i to nie pomaga. Jestem odcięty od świata. Jestem bliski rezygnacji i kupna startera, może wtedy szybciej by się to zakończyło.

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 23:07
autor: srix
Ron pisze:@srix, czy numer przeniesiony Twój już działa ?? Do czasu przeniesienia aktywowałeś usługę Wakacje od Abonamentu ??
Tak na numerze zastepczym aktywowałem wakacje, mój numer już działa od wczoraj.

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 23:40
autor: Ron
srix pisze: Tak na numerze zastepczym aktywowałem wakacje, mój numer już działa od wczoraj.
Usługa WAKACJE OD ABONAMENTU jest aktywna do końca okresu rozliczeniowego, niezależnie od zmiany numeru na właściwy w procesie przeniesienia (MNP).

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 23:44
autor: srix
Ron pisze:
srix pisze: Tak na numerze zastepczym aktywowałem wakacje, mój numer już działa od wczoraj.
Usługa WAKACJE OD ABONAMENTU jest aktywna do końca okresu rozliczeniowego, niezależnie od zmiany numeru na właściwy w procesie przeniesienia (MNP).
Czyli do kiedy:> i dwa co teraz mam robić i czy coś zaplacę ? druga sprawa jak wakacje mogą działać, jak mogę dzwonic itp

Re: Plush Abonament

: 23 sty 2018, o 23:54
autor: Ron
@srix, musisz sprawdzić jaki masz okres rozliczeniowy w umowie. Oczywiście, że możesz dzwonić, ponieważ usługa WAKACJE OD ABONAMENTU jak mówi Regulamin, powoduje zawieszenie opłaty za abonament i korzystanie z promocyjnego Planu, ale wszelkie aktywności są płatne zgodnie z Cennikiem.

REGULAMIN § 11
W Okresie rozliczeniowym, w którym aktywna jest Usługa Wakacje do Abonamentu Abonent może korzystać z Usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Polkomtel zgodnie z Cennikiem.


Pozostaje złożyć Reklamację i może zostanie uznana, ale nie musi. :-(

Re: Plush Abonament

: 24 sty 2018, o 11:07
autor: Basia_Plus
Witaj srix,

zgodnie z tym, co napisał Ron, usługa Wakacje włączana jest na jeden okres rozliczeniowy, jeśli w tym czasie nastąpi zmiana numeru, usługa jest aktywna do końca cyklu rozliczeniowego. Opłaty za usługi telekomunikacyjne w tym okresie rozliczane są zgodnie z cennikiem taryfy. Informacje, jaki posiadasz okres rozliczeniowy uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

Ipo,

jak obecnie wygląda sytuacja? Numer już działa?

Re: Plush Abonament

: 24 sty 2018, o 11:23
autor: 22jurek
Witam, mam takie pytanie. Kończy mi się umowa abonamentowa. Zamierzam przejść na plus na kartę a następnie do plush abo L. Czy w razie wymiany karty sim na nową będzie pobrana opłata (25 zł) czy będzie to traktowane jako zawarcie nowej umowy i wymiana karty sim będzie bezpłatna?

Re: Plush Abonament

: 24 sty 2018, o 12:10
autor: Basia_Plus
Witaj 22jurek,

w przypadku konwersji numeru z karty na abonament przysługuje bezpłatna wymiana karty SIM w ciągu 90 dni od daty zawarcia umowy.

Re: Plush Abonament

: 24 sty 2018, o 15:35
autor: Ipo
@Basia_Plus numer nadal nie jest aktywny. Zmieniło się to, że widzę teraz jakbym był w sieci bo wyskakuje mi na ekranie "Plus 3G", ale przy próbie połączenia jest informacja abym numer zarejestrował. Czynilem to już dwukrotnie. Jak pisalem smsem 9 stycznia orsz dla pewności wczoraj przez konto bankowe. Niestety nadal nic.

Re: Plush Abonament

: 24 sty 2018, o 16:21
autor: jonjon
jonjon pisze:
Marta_Plus pisze:patryk7588,
patryk7588 pisze:Działa ten kod w Plushu czy nie działa?
tak - działa. ;-)
Po ponad 3 miesiącach czekania napisałem reklamację (Zagadnienie: 180110-000695) z powodu braku zniżki za kody Ja i Ty. Otrzymałem odpowiedź, że "że nie odnotowano użycia kodów otrzymanych od osoby polecającej, tym samym bonus nie został przyznany" - to są jaja z tym waszym sklepem internetowym Plush. Na samym początku przy składaniu zamówienia dałem że cała procedura przeniesienia ma się rozpocząć dopiero po 14 dniach - i tak zaznaczyłem w systemie. A w papierach wyszło że TAK - i mam potwierdzenie z bok że faktycznie system przeinaczył dyspozycje (Nr odwołania - 171003-000609), Dobra - pal licho te 2 tygodnie. No ale teraz się okazuje że 3 kody które podałem w sklepie plush nie zostały przez Wasz system odnotowane - "Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi!". Oczywiście 3 razy miałem że kod poprawny no ale żadnego potwierdzenia nie mam bo system nic takiego nie generował, a nie sądziłem że trzeba robić screen shot.
Można prosić o jakiś komentarz?

Re: Plush Abonament

: 24 sty 2018, o 17:03
autor: Ipo
Mój numer właśnie został odblokowany.