Teraz jest 17 cze 2018, o 22:43

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

jonjon

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 29 wrz 2017, o 10:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post24 sty 2018, o 17:34

Marta_Plus napisał(a):jonjon,

przykro mi bardzo, ale stanowisko w poruszonej kwestii zajął już Departament Reklamacji.


Przy trzech numerach wpisałem 3 kody - za każdym razem miałem że kod poprawny itp. Państwa sklep tego nie odnotował i już? Dyspozycję włączenia numeru przed upływem 14 dni też wasz system zmienił z NIE na TAK i też luzik z waszej strony - a tą informację mam od waszego pracownika, bo sam nawet nie wpadłem że można tak robić w konia klientów.

Fajną macie jakość obsługi klienta.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 706
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 96 razy

Re: Plush Abonament

Post26 sty 2018, o 15:04

jonjon,

poprosiłam Departament Reklamacji o ponowne zweryfikowanie Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Lukasz85

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 sty 2018, o 12:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post27 sty 2018, o 14:07

Witam,
Jestem w trakcie przenoszenia numeru do PLUS w ramach PLUSH ABO. Numer ma być przeniesiony w marcu.
Wygląda na to że jestem kolejnym klientem który naciął się na problem z numerem tymczasowym. Okazuje się że opłaty naliczane są jeszcze przed przeniesieniem numeru. W efekcie przez prawie trzy miesiące miałbym utrzymywać dwa abonamenty tzn. ten u obecnego operatora oraz abonament w PLUS - przecież to kuriozalne, do czego ma mi być ten numer tymczasowy skoro nadal korzystam z usług dotychczasowego operatora? W żadnej innej sieci nie spotkałem się z czymś takim.
Co najważniejsze i chyba najgorsze w tym całym zamieszaniu że w trakcie rozmowy z konsultantem nie byłem informowany o tego rodzaju opłatach.
Złożyłem reklamację odnośnie powyższego, numer: 15967097
Miałbym prośbę o wyjaśnienie sprawy możliwie szybko, gdyż chciałbym mieć ten niemiły incydent za sobą i móc korzystać z usług PLUS w spokoju bez dalszych perturbacji.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5292
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 344 razy
    Otrzymał podziękowań: 453 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush Abonament

Post27 sty 2018, o 14:27

Włącz usługę "Wakacje" na tym numerze.

Szczegóły:
Obrazek
Offline
Avatar użytkownika

Lukasz85

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 27 sty 2018, o 12:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post27 sty 2018, o 18:44

Dzięki patryk7588, ale niestety to nic nie zmieni bo kolejny okres rozliczeniowy w moim przypadku już się rozpoczął.

Swoją drogą tego rodzaju zlecenie może być przydatne w trakcie normalnego świadczenia usługi czyli po przeniesieniu numeru i ja tak to rozumiem. Uważam że nie powinno to służyć do kombinowania w celu doraźnej próby naprawiania nieporozumień z operatorem w trakcie okresu przejściowego.
Offline
Avatar użytkownika

misiek125

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 30 lis 2014, o 22:48
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post29 sty 2018, o 00:34

Witam, zastanawiam się nad zmianą obecnie posiadanej oferty, mam kilka pytań scalających informacje dot. Plusha ABO L (za 25 zł):

1. Prośba o wyjaśnienie RLAH:
a) jestem np. we Francji i dzwonię do Polski - połączenia/sms/mms bezpłatne?
b) jestem np. we Francji i dzwonię na komórki/stacjonarne we Francji - za połączenia/sms/mms płacę?
c) jestem np. we Francji i dzwonię na komórki/stacjonarne np. w Niemczech - za połączenia/sms/mms płacę?

2. Abonament w Plush ABO w duecie wynosi 20 zł. Czy ilość internetu w roamingu wynosi 2GB, czy 20 zł podane jest w zaokrągleniu, a w rzeczywistosci jest to 19,99 zł i wówczas wpadamy w niższy przedział pakietu internetowego?

3. Posiadając abonament w Plus najpierw muszę przejść do Plusa na kartę, potem do Plusha na kartę i dopiero na Plush ABO?

4. W którym momecie dokonać zamówienia nowej umowy, żeby okres rozliczeniowy posiadać jak mam do tej pory, tj. od 05. dnia miesiąca do. 04. dnia miesiąca kolejnego?

5. Czy w Plush ABO istnieje możliwość włączenia - jak w zwykłym abonamecie Plusa - komunikatu słyszalnego dla dzwoniącego do mnie: "Numer aktualnie jest zajęty. Aby uzyskać połączenie pozostań na linii...". Ja słyszę sygnał dźwiękowy, że ktoś do mnie próbuje się dodzwonić? Cz usługa ta jest bezpłatna jak w abonamencie Plus?

6. Czy transmisja danych z ipla zużywa transfer?

7. W związku z różnymi informacjami w sieci na temat priorytetów Plus vs. Plush (czy to ABO czy na kartę), proszę o informację czy korzystając z Plush ABO nie będę widział żadnej różnicy w prędkościach transmisji danych lub jakości połączeń względem obecnie użytkowanej oferty w Plusie? Plush to nie MVNO?

Dziękuję i pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3090
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Plush Abonament

Post29 sty 2018, o 10:09

Witaj Lukasz85,


przeniesienie numeru z innej sieci realizowane jest z numerem tymczasowym w przypadku oferty Plush ABO.
Lukasz85 napisał(a):Złożyłem reklamację odnośnie powyższego, numer: 15967097

Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Witaj misiek125,

zgodnie z zasadą "Roam like at home", połączenia/SMS-y/MMS-y w UE i krajach stowarzyszonych w roamingu działają jak w kraju. Jeśli zatem będziesz miał no-limit na połączenia, SMS-y i MMS-y, to wówczas opłaty za te usługi w UE nie będą pobierane.
misiek125 napisał(a): Czy ilość internetu w roamingu wynosi 2GB,

Tak.
misiek125 napisał(a):Posiadając abonament w Plus najpierw muszę przejść do Plusa na kartę, potem do Plusha na kartę i dopiero na Plush ABO?

Po złożeniu rezygnacji numer przejdzie do oferty na kartę i będziesz mógł dokonać konwersji numeru do Plush ABO.
misiek125 napisał(a): W którym momecie dokonać zamówienia nowej umowy, żeby okres rozliczeniowy posiadać jak mam do tej pory, tj. od 05. dnia miesiąca do. 04. dnia miesiąca kolejnego?

Numer zostanie przydzielony do najbliższego okresu rozliczeniowego następującego po złożeniu zamówienia. Jeśli złożysz zamówienie pod koniec miesiąca, to jest szansa, że otrzymasz taki cykl bilingowy.
misiek125 napisał(a):Czy w Plush ABO istnieje możliwość włączenia - jak w zwykłym abonamecie Plusa - komunikatu słyszalnego dla dzwoniącego do mnie:

Usługa jest dostępna bezpłatnie w tej ofercie.
misiek125 napisał(a): Czy transmisja danych z ipla zużywa transfer?

W ramach promocji do 31.12.2018 r. transmisja nie jest limitowana. Warunkiem korzystania z bezpłatnej transmisji jest ustawienie APN Plus.
misiek125 napisał(a):proszę o informację czy korzystając z Plush ABO nie będę widział żadnej różnicy w prędkościach transmisji danych lub jakości połączeń względem obecnie użytkowanej oferty w Plusie?

Operator umożliwia równy dostęp do sieci niezależnie od posiadanej oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post29 sty 2018, o 20:08

Problemów ciąg dalszy. Zamówiłem sobie abonament w Plushu po przejściu na kartę. W czwartek zadzwoniła pani chyba z firmy kurierskiej i oznajmiła, że pojawi się kurier u mnie w piątek między 10, a 12. Poinformowałem, że w tym czasie jestem w pracy i będę dopiero ok 14:30 dostępny. Pani nie przekazała. Ok 10 dzwoni kurier, że będzie u mnie za chwilę. Poinformowałem, że w tej chwili nie ma mnie w domu i będę po tej 14. Kurier stwierdził abym zadzwonił po pracy to ustalimy czy da radę jeszcze tego samego dnia wpaść. Zadzwoniłem, potem on oddzwonił i stwierdził że już dzisiaj nie da rady i że zostawimy to na poniedziałek. Jest poniedziałek, a telefonu ani żadnej informacji nie ma. Oczywiście kuriera też. I co teraz? Znając życie umowa wróci sobie do Polkomtela z informacją, że odbiorcy nie zastano. Ręce mi już opadają. Co teraz mam zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

sepe

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 24 kwi 2017, o 18:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush
  • Model telefonu: s7

Re: Plush Abonament

Post29 sty 2018, o 20:17

W polowie miesiaca posiadania abonamentu L bez zobowiazan,przenioslem numer bez 30 dniowego wypowiedzenia do innej sieci. Przed przeniesieniem wyslalem sms WAKACJE ... dzis dostalem fakture tradycyjna poczta z bilingiem i karą za przeniesienie bez wypowiedzenia 34,99. Dotychczas faktury otrzymywalem na email. Plush z premedytacja skasowal mnie jak za zboze. Powodem przeniesienia byl fatalnie dzialajacy internet na samsungu s7 . Pisze to tak dla ostrzezenia innych.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5292
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 344 razy
    Otrzymał podziękowań: 453 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush Abonament

Post29 sty 2018, o 20:44

I przed czym ich ostrzegasz?
Wakacje możesz wziąć od płacenia abonamentu a nie od warunków pod którymi się podpisałeś. :roll:
Skoro w umowie masz jeden okres rozliczeniowy wypowiedzenia, to z czym masz problem?
Ostatnia faktura po przeniesieniu / dezaktywacji numeru zawsze wysyłana jest pocztą.
Offline
Avatar użytkownika

Wyder90

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 15 sty 2018, o 12:46
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: PNK
  • Model telefonu: Xperia SP

Re: Plush Abonament

Post29 sty 2018, o 21:43

Witam, otrzymałem 2 faktury za 2 numery przeniesione do Plush Abo L - mam aktywowaną usługę "zielona faktura" oraz z faktury wynika, iż rabat dla duetu został naliczony, lecz za każdy z numerów dostałem fakturę o wysokości 24,84 zł.
- umowę na numery podpisałem 18.01.2018r
- numery zostały przeniesione na abonament 19.01.2018r
- faktury za dwa numery otrzymałem 26.01.2018r

Podstawowe informacje dotyczące wystawionej faktury:

Kwota wystawionej faktury: 24,84 zł
Numer faktury: xxxxxxxxxxxxxx
Data wystawienia faktury: 26.01.2018
Data płatności: 09.02.2018
Numer konta bankowego: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Suma Razem (brutto): 24,84 zł

Czyli za korzystanie z numerów od 19.01 do 26.01 muszę zapłacić po 24,84 ? dlaczego taka kwota za tak krótki okres czasu? jakaś opłata aktywacyjna? proszę o wyjaśnienie

pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3090
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Plush Abonament

Post30 sty 2018, o 10:19

Ipo,

podaj proszę numer tego zamówienia.

sepe,

zarówno w przypadku umów zawartych na czas oznaczony jak i nieoznaczony obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego.
Zgodnie z tym co napisał Patryk 7588, ostatnia faktura przychodzi w formie pisemnej i jest wysyłana pocztą.

Witaj Wyder90,

w przypadku pierwszej faktury opłata za abonament jest naliczana proporcjonalnie od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca okresu rozliczeniowego oraz abonament za kolejny miesiąc (z góry).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post30 sty 2018, o 10:22

Oto ten numer 201801244490023. Dzwoniłem dziś do kuriera który miał być w piątek. Powiedział, że przesyłkę przekazał koledze i jest zaskoczony, że nikt wczoraj się nie odezwał.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3090
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Plush Abonament

Post30 sty 2018, o 10:37

Ipo,

dziękuję za numer zgłoszenia.
Wysłałam do pracowników sklepu internetowego interwencję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

rafnov

Szalony PlusManiak

  • Posty: 223
  • Dołączył(a): 17 maja 2016, o 11:07
  • Podziękował : 23 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Plush Abo L
  • Model telefonu: LG G3

Re: Plush Abonament

Post8 lut 2018, o 13:14

Co powinno stać się z numerem Plush Abo po wypowiedzeniu umowy? Nie powinien przejść na kartę? Bo w tym momencie komunikat w słuchawce mówi mi o konieczności rejestracji numeru. Co to za absurd, żeby musieć od nowa rejestrować numer, który był już zarejestrowany?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: KamilSz i 23 gości