Witam jestem nowy na tym forum. Zarejestrowałem się bo jestem w trakcie przenoszenia nr z T-Mobile do plush abonament.
Kończy mi się umowa z T-Mobile i szukałem najtańszego abonamentu. Nic konkurencyjnego nie znalazłem w tej cenie. Więc czekam na przeniesienie nr do plusha.
Kurier był po 3 może i 5 dniach od chwili kiedy złożyłem zamówienie na stronie internetowej.
Teraz czekam na przeniesienie nr.
Wiedziałem podpisując umowę o nr tymczasowym. Skoro akceptuję tę umowę to zgadzam się na ten nr tymczasowy bo jest on elementem umowy. Nie wiem jaki w tym problem.
Może co niektórzy użytkownicy tego forum nie potrafią czytać albo czytać ze zrozumieniem?
Przecież można włączyć tzw. wakacje, poza tym dla przenoszących mecz innej sieci z abonamentu jest 3 miesiące za darmo.
Ludzie co wy macie z tym problem ? Problem z czytaniem ?
Czy plush ma wpływ na firmę kurierską która dostarcza umowę ? Może zadzwońcie do księdza na parafie w tej sprawie.
Jak czytam co niektóre posty to krew zalewa
Tak dla przykładu:
Lukasz85 pisze:Witam,
Jestem w trakcie przenoszenia numeru do PLUS w ramach PLUSH ABO. Numer ma być przeniesiony w marcu.
Wygląda na to że jestem kolejnym klientem który naciął się na problem z numerem tymczasowym. Okazuje się że opłaty naliczane są jeszcze przed przeniesieniem numeru. W efekcie przez prawie trzy miesiące miałbym utrzymywać dwa abonamenty tzn. ten u obecnego operatora oraz abonament w PLUS - przecież to kuriozalne, do czego ma mi być ten numer tymczasowy skoro nadal korzystam z usług dotychczasowego operatora? W żadnej innej sieci nie spotkałem się z czymś takim.
Co najważniejsze i chyba najgorsze w tym całym zamieszaniu że w trakcie rozmowy z konsultantem nie byłem informowany o tego rodzaju opłatach.
Złożyłem reklamację odnośnie powyższego, numer: 15967097
Miałbym prośbę o wyjaśnienie sprawy możliwie szybko, gdyż chciałbym mieć ten niemiły incydent za sobą i móc korzystać z usług PLUS w spokoju bez dalszych perturbacji.
Lukasz85 nie posiadł umiejętności czytania ze zrozumieniem.
Lukasz85 pisze:Dzięki patryk7588, ale niestety to nic nie zmieni bo kolejny okres rozliczeniowy w moim przypadku już się rozpoczął.
Swoją drogą tego rodzaju zlecenie może być przydatne w trakcie normalnego świadczenia usługi czyli po przeniesieniu numeru i ja tak to rozumiem. Uważam że nie powinno to służyć do kombinowania w celu doraźnej próby naprawiania nieporozumień z operatorem w trakcie okresu przejściowego.
Łukasz czytaj co podpisujesz. Okres rozliczeniowy się rozpoczął trudno plac albo reklamuje, może coś przegapiles, takie życie.
Nie kombinuj i czytaj co podpisujesz.
Ipo pisze:Problemów ciąg dalszy. Zamówiłem sobie abonament w Plushu po przejściu na kartę. W czwartek zadzwoniła pani chyba z firmy kurierskiej i oznajmiła, że pojawi się kurier u mnie w piątek między 10, a 12. Poinformowałem, że w tym czasie jestem w pracy i będę dopiero ok 14:30 dostępny. Pani nie przekazała. Ok 10 dzwoni kurier, że będzie u mnie za chwilę. Poinformowałem, że w tej chwili nie ma mnie w domu i będę po tej 14. Kurier stwierdził abym zadzwonił po pracy to ustalimy czy da radę jeszcze tego samego dnia wpaść. Zadzwoniłem, potem on oddzwonił i stwierdził że już dzisiaj nie da rady i że zostawimy to na poniedziałek. Jest poniedziałek, a telefonu ani żadnej informacji nie ma. Oczywiście kuriera też. I co teraz? Znając życie umowa wróci sobie do Polkomtela z informacją, że odbiorcy nie zastano. Ręce mi już opadają. Co teraz mam zrobić?
Wzruszające i ta pani chyba z firmy kurierskiej, chyba zapomniała, bezduszna.
sepe pisze:W polowie miesiaca posiadania abonamentu L bez zobowiazan,przenioslem numer bez 30 dniowego wypowiedzenia do innej sieci. Przed przeniesieniem wyslalem sms WAKACJE ... dzis dostalem fakture tradycyjna poczta z bilingiem i karą za przeniesienie bez wypowiedzenia 34,99. Dotychczas faktury otrzymywalem na email. Plush z premedytacja skasowal mnie jak za zboze. Powodem przeniesienia byl fatalnie dzialajacy internet na samsungu s7 . Pisze to tak dla ostrzezenia innych.
Żałosne
Więcej nie będę przytaczał przykładów ludzkiej ignorancji, głupoty, obwiniania wszystkich w koło.
Dziwię się bardzo tym co czytam.
Ja osobiście zaczynam przygodę z plusem. Póki co nie mam problemów, czytam umowę ofertę, fora. Wiem że będzie tzw numer tymczasowy.
Życzę dla administratorów forum wszystkiego najlepszego