Strona 59 z 74

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 8 lut 2018, o 14:35
przez Basia_Plus
rafnov,

po złożonej rezygnacji, numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę I.
Zanim nastąpi dezaktywacja numeru należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. Po dezaktywacji numeru nie ma możliwość zlecenia SMS-owo przeniesienia danych na numer prepaid.
W tej sytuacji numer należy zarejestrować. Sposoby rejestracji są opisane na naszej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 8 lut 2018, o 20:13
przez rafnov
Już zarejestrowałem przez infolinię używając innego nr, który mam w Plusie, ale dziękuję za informację. Przez chwilę byłem odcięty od świata.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 9 lut 2018, o 01:27
przez Pluszak1982
Witam jestem nowy na tym forum. Zarejestrowałem się bo jestem w trakcie przenoszenia nr z T-Mobile do plush abonament.
Kończy mi się umowa z T-Mobile i szukałem najtańszego abonamentu. Nic konkurencyjnego nie znalazłem w tej cenie. Więc czekam na przeniesienie nr do plusha.
Kurier był po 3 może i 5 dniach od chwili kiedy złożyłem zamówienie na stronie internetowej.
Teraz czekam na przeniesienie nr.
Wiedziałem podpisując umowę o nr tymczasowym. Skoro akceptuję tę umowę to zgadzam się na ten nr tymczasowy bo jest on elementem umowy. Nie wiem jaki w tym problem.
Może co niektórzy użytkownicy tego forum nie potrafią czytać albo czytać ze zrozumieniem?
Przecież można włączyć tzw. wakacje, poza tym dla przenoszących mecz innej sieci z abonamentu jest 3 miesiące za darmo.
Ludzie co wy macie z tym problem ? Problem z czytaniem ?
Czy plush ma wpływ na firmę kurierską która dostarcza umowę ? Może zadzwońcie do księdza na parafie w tej sprawie.
Jak czytam co niektóre posty to krew zalewa
Tak dla przykładu:

Lukasz85 napisał(a):Witam,
Jestem w trakcie przenoszenia numeru do PLUS w ramach PLUSH ABO. Numer ma być przeniesiony w marcu.
Wygląda na to że jestem kolejnym klientem który naciął się na problem z numerem tymczasowym. Okazuje się że opłaty naliczane są jeszcze przed przeniesieniem numeru. W efekcie przez prawie trzy miesiące miałbym utrzymywać dwa abonamenty tzn. ten u obecnego operatora oraz abonament w PLUS - przecież to kuriozalne, do czego ma mi być ten numer tymczasowy skoro nadal korzystam z usług dotychczasowego operatora? W żadnej innej sieci nie spotkałem się z czymś takim.
Co najważniejsze i chyba najgorsze w tym całym zamieszaniu że w trakcie rozmowy z konsultantem nie byłem informowany o tego rodzaju opłatach.
Złożyłem reklamację odnośnie powyższego, numer: 15967097
Miałbym prośbę o wyjaśnienie sprawy możliwie szybko, gdyż chciałbym mieć ten niemiły incydent za sobą i móc korzystać z usług PLUS w spokoju bez dalszych perturbacji.


Lukasz85 nie posiadł umiejętności czytania ze zrozumieniem.

Lukasz85 napisał(a):Dzięki patryk7588, ale niestety to nic nie zmieni bo kolejny okres rozliczeniowy w moim przypadku już się rozpoczął.

Swoją drogą tego rodzaju zlecenie może być przydatne w trakcie normalnego świadczenia usługi czyli po przeniesieniu numeru i ja tak to rozumiem. Uważam że nie powinno to służyć do kombinowania w celu doraźnej próby naprawiania nieporozumień z operatorem w trakcie okresu przejściowego.


Łukasz czytaj co podpisujesz. Okres rozliczeniowy się rozpoczął trudno plac albo reklamuje, może coś przegapiles, takie życie.

Nie kombinuj i czytaj co podpisujesz.

Ipo napisał(a):Problemów ciąg dalszy. Zamówiłem sobie abonament w Plushu po przejściu na kartę. W czwartek zadzwoniła pani chyba z firmy kurierskiej i oznajmiła, że pojawi się kurier u mnie w piątek między 10, a 12. Poinformowałem, że w tym czasie jestem w pracy i będę dopiero ok 14:30 dostępny. Pani nie przekazała. Ok 10 dzwoni kurier, że będzie u mnie za chwilę. Poinformowałem, że w tej chwili nie ma mnie w domu i będę po tej 14. Kurier stwierdził abym zadzwonił po pracy to ustalimy czy da radę jeszcze tego samego dnia wpaść. Zadzwoniłem, potem on oddzwonił i stwierdził że już dzisiaj nie da rady i że zostawimy to na poniedziałek. Jest poniedziałek, a telefonu ani żadnej informacji nie ma. Oczywiście kuriera też. I co teraz? Znając życie umowa wróci sobie do Polkomtela z informacją, że odbiorcy nie zastano. Ręce mi już opadają. Co teraz mam zrobić?


Wzruszające i ta pani chyba z firmy kurierskiej, chyba zapomniała, bezduszna.

sepe napisał(a):W polowie miesiaca posiadania abonamentu L bez zobowiazan,przenioslem numer bez 30 dniowego wypowiedzenia do innej sieci. Przed przeniesieniem wyslalem sms WAKACJE ... dzis dostalem fakture tradycyjna poczta z bilingiem i karą za przeniesienie bez wypowiedzenia 34,99. Dotychczas faktury otrzymywalem na email. Plush z premedytacja skasowal mnie jak za zboze. Powodem przeniesienia byl fatalnie dzialajacy internet na samsungu s7 . Pisze to tak dla ostrzezenia innych.


Żałosne

Więcej nie będę przytaczał przykładów ludzkiej ignorancji, głupoty, obwiniania wszystkich w koło.
Dziwię się bardzo tym co czytam.
Ja osobiście zaczynam przygodę z plusem. Póki co nie mam problemów, czytam umowę ofertę, fora. Wiem że będzie tzw numer tymczasowy.

Życzę dla administratorów forum wszystkiego najlepszego

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 9 lut 2018, o 04:45
przez Ipo
Tak poza tym wszyscy zdrowi?

Re: Taryfa Nowy Plush

PostNapisane: 12 lut 2018, o 18:29
przez tajniak
We wtorek 6 lutego był u mnie kurier i podpisałem umowę o przeniesienie numeru z Play na kartę do Plush Abo.

Do dzisiaj status na stronie to - PLUSH_DO_KURIERA
Numer zamówienia - 201802024555796

Karta sim którą otrzymałem jest również nieaktywna.

Czy to normalne, że to tyle trwa???

Re: Taryfa Nowy Plush

PostNapisane: 12 lut 2018, o 18:44
przez Plush
tajniak napisał(a):Czy to normalne, że to tyle trwa???
Proces przeniesienia numeru trwa około 10 dni roboczych.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 13 lut 2018, o 10:17
przez Basia_Plus
tajniak,

czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na aktywację karty SIM przed upływem 14 dni?

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 13 lut 2018, o 11:14
przez Plush
Basia_Plus napisał(a):tajniak,

czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na aktywację karty SIM przed upływem 14 dni?
Z informacji jakie uzyskałem od Pluszowego, cytuję:
Proces trwa około 10 dni, jeśli podpiszesz zgodę na natychmiastowe świadczenie usług.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 13 lut 2018, o 16:00
przez Ipo
Ja mam jeszcze pytanie dotyczące rabatu który jest udzielany w przypadku abonamentu za 25 zł w ofercie na czas nieokreślony dla duetow. Jak rozumiem 4,99 zł to kwota brutto więc rabat faktycznie wynosi 4,06?

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 13 lut 2018, o 16:22
przez Ewa_Plus
Ipo,
- upust wynosi 4,99 zł z VAT /m-c na każdą kartę.
Wartość abonamentu to 24,99 zł (z e-fakturą), zatem po rabacie wychodzi 20 zł.
Oznacza to, że za dwa numery zapłacisz 40 zł.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 13 lut 2018, o 16:48
przez Ipo
Dziękuję za odpowiedź. Dostałem już rachunek i jak się spodziewałem jest wyższy bowiem doliczono jeszcze tych kilka dni przed pełnym okresem rozliczeniowym. Nie mogłem tylko dojść ile ten rabat wynosi. Za pełny okres mam wartość 20,32 a przy rabacie jakieś 4,06. Trudno się połapać o co w tym chodzi. No zobaczymy jak to będzie wyglądało w przyszłym miesiącu.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 13 lut 2018, o 17:11
przez Ewa_Plus
Ipo,
- wartość netto rabatu to 4,06 zł. Wartość abonamentu netto to 20,32 zł.
Wartość brutto rabatu to 4,99 zł. Wartość abonamentu brutto to 24,99 zł.
Także wszystko się zgadza :)
Na kolejnym rachunku już będzie to lepiej widoczne :)

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 16 lut 2018, o 08:47
przez Plush
Ja mam takie pytanie: Zakończyłem już swój kontrakt w MIX Plus i chciałbym przejść na Abonament w Plush.
Nie wiem tylko w tym wypadku którą z dostępnych opcji wybrać ? Nowy numer raczej odpada ponieważ chciałbym zachować dotychczasowy więc stawiam iż będzie to opcja: przenieś numer z innej sieci ?

* Przenieś numer z innej sieci
* Nowy numer
* Zmieniam kartę w Plush na abonament


Plush.png

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 16 lut 2018, o 11:04
przez Basia_Plus
Plush,

Plush napisał(a):Zakończyłem już swój kontrakt w MIX Plus i chciałbym przejść na Abonament w Plush.

po zrealizowaniu wszystkich doładowań należy przejść do oferty Plus na Kartę, a dopiero potem w ramach konwersji do Plush ABO.
Plush napisał(a):Nie wiem tylko w tym wypadku którą z dostępnych opcji wybrać

Jesli chcesz zachować obecny numer telefonu wybierasz opcję:

Obrazek
Plush napisał(a):więc stawiam iż będzie to opcja: przenieś numer z innej sieci ?

Nie, opcję tę wybierasz jeśli przenosisz numer z innej sieci, w Twoim przypadku będzie to konwersja.

Re: Plush Abonament

PostNapisane: 16 lut 2018, o 11:23
przez Plush
Basia_Plus napisał(a):po zrealizowaniu wszystkich doładowań należy przejść do oferty Plus na Kartę, a dopiero potem w ramach konwersji do Plush ABO.
A można od razu przejść do Plush na kartę ? i w ogóle po zrealizowaniu wszystkich doładowań w MIXie do jakiej oferty przenoszony jest numer bo przecież gdzieś musi być przypisany jeśli nadal pozostaje aktywny ?