Teraz jest 23 cze 2018, o 07:22

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Franek_Kimono

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 28 lut 2018, o 15:08
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PlushAbo L+ Duet
  • Model telefonu: Motorola Moto G3

Re: Plush Abonament - aplikacja PlusOnline problemy

Post5 mar 2018, o 10:43

No to jeszcze pytanie o PlusOnline. Oczywiście jak większość pisze faktycznie nie można się zalogować. Komunikat Błędne dane logowania - mimo, że wszystko wpisane prawidłowo numer tel i 4 ostatnie cyfry PUK. I nic...:-( tutaj spory minus. Ale co ciekawe podobnie nie mogę się zalogować na mój tymczasowy numer na stronie Plusa na kompie :-( i tutaj drugi minus.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3596
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 273 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Plush Abonament - aplikacja PlusOnline problemy

Post5 mar 2018, o 10:59

Franek_Kimono napisał(a):(...) Oczywiście jak większość pisze faktycznie nie można się zalogować. Komunikat Błędne dane logowania - mimo, że wszystko wpisane prawidłowo numer tel i 4 ostatnie cyfry PUK. I nic...:-( tutaj spory minus. (...)

Ten sposób logowania dotyczy ofert na kartę i Mix. W abonamencie do logowania potrzebny jest Plus kod 5 lub e-hasło.

Za ten post autor sl@w_es otrzymał podziękowanie od
Franek_Kimono(5 mar 2018, o 12:51)
Offline
Avatar użytkownika

kiziormizior

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 8 kwi 2014, o 16:13
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plush ABO Duet
  • Model telefonu: LUMIA 950

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 11:00

Czesio napisał(a):Tak, rozmawiałem z UKE i proponują zacząć od tego, że każdy kto ma tego typu problem proszony jest o wypełnienie formularza:
https://pue.uke.gov.pl/#/ConsumerForm
Im więcej wniosków wpłynie tym lepiej, dlatego proszę o dotarcie do jak największej ilości abonentów, którzy dostają zawyżone rachunki. Należy tam opisać problem i najlepiej załączyć w pliku taką fakturę.
Proszę, żeby Wam się chciało.

Za kilka dni bede miał nowy rachunek. Jezeli nie przyjdą korekty i nadal bedzie problem zaczynam działać.
Na reklamację czekam od 26.02 NABRALI WODY W USTA
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 12:04

"abyś mógł przejść do oferty Plush ABO, zachowując swój dotychczasowy numer, należy złożyć rezygnację z obecnej umowy,
...
Po złożonej rezygnacji, Twój numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać zasilenia.
Pamiętaj też, by jeszcze przed dezaktywacją wysłać bezpłatną wiadomość o treści PRZENIES pod nr 80107
...
Następnie zachowując dotychczasowy numer możesz śmiało przejść do oferty Plush ABO, na przykład realizując zamówienie poprzez stronę: https://www.plushbezlimitu.pl/abo/z-karty-abo. ;-)""


Witam, rowniez chce przejsc z abonamentu Plus, ktory konczy mi sie 21.04, na Plush ABO.
Dzis zamierzam zlozyc rezygnacje w salonie. Wobec tego od 22.04 numer przeszedlby do oferty na karte. Oczywiscie wysle sms PRZENIES, aby nie stracic przypisania numeru do moich danych.
PYTANIE:
Czy musze robic zasilenie karty (pogrubiony fragment cytatu), jezeli od 22.04 zaczynalaby sie umowa podpisana z PlushABO?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 12:37

kiziormizior,
- jeśli podasz numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie Twojej reklamacji.

Ps. prośba o nie zamieszczanie we wpisach obrazów nie mających związku z poruszanymi sprawami.

Witaj typiarzz,
- po dezaktywacji numeru w abonamencie konieczne będzie zasilenie konta. Numer w momencie konwersji musi mieć dodatnie saldo i znajdować się w okresie ważności dla usług wychodzacych.
Jeśli dezaktywacja numeru nastąpi 21 kwietnia - czyli w sobotę - to przejście na Plush ABO na pewno nie będzie na drugi dzień 22 kwietnia (niedziela).
Najbezpieczniej będzie więc zasilić konto za 10 zł, wtedy ważność konta będziesz miał na 10 dni. W tym czasie powinno udać się zrealizować zamówienie i aktywować numer w Plush ABO.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

typiarzz

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 4 mar 2018, o 18:44
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 12:46

@Ewa_Plus
Dziekuje za szybka odpowiedz.
Myslalem, ze jesli podpisze umowe o PlushABO w terminie od dzis do 21.04 (zakonczenie umowy Plus) to PlushABO "zazebi" sie i usluga bedzie dostepna od razu od dnia nastepujacego po zakonczeniu umowy w Plusie. Skad wynika przerwa (na czas ktorej musialbym dokupic zasilenie konta), o ktorej Pani mowi?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4721
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 83 razy
    Otrzymał podziękowań: 517 razy

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 14:38

typiarzz,
- nie uda złożyć Ci się zamówienia wcześniej, ponieważ jak numer będzie jeszcze działał w abonamencie, to nie będzie możliwe wybranie opcji konwersji (przejścia z karty na abonament). Dlatego też zamówienie w sklepie internetowym będziesz mógł złożyć dopiero wtedy, gdy numer będzie już aktywny w ofercie na kartę.

Termin w jakim przyjeżdża kurier to zwykle ok. 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Aktywacja numeru w ofercie abonamentowej następuje ok. 3-4 dni od momentu podpisania umowy u kuriera (jest to czas na powrót dokumentów do Polkomtel).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Shlizer

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 5 mar 2018, o 15:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 15:14

Dzień dobry.
Mam pytanie odnośnie abonamentu Abo. Mam obecnie numer w innej sieci i chciałbym przejść do Plusha z przeniesieniem numeru. Problem jest taki, że w godzinach pracy kurierów pracuję i to także nie zawsze pod jednym adresem, stąd chciałbym się dowiedzieć czy w punktach stacjonarnych (np. inMedio) lub salonach Plusa jest możliwość przeniesienia numeru na ww. abonament?
Oraz jak sprawa wygląda, gdybym chciał taką umowę podpisać na firmę?
Offline
Avatar użytkownika

Ipo

PlusManiak

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): 30 cze 2013, o 00:04
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Gadasz bez limitu 29
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S4

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 17:03

Otrzymałem właśnie pismo z nadpłatą z poprzedniego konta w Plusie. Czy środki mogę przelać na obecne konto w Plushu?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 707
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 97 razy

Re: Plush Abonament

Post5 mar 2018, o 17:38

Witaj Shlizer,

Shlizer napisał(a):chciałbym się dowiedzieć czy w punktach stacjonarnych (np. inMedio) lub salonach Plusa jest możliwość przeniesienia numeru na ww. abonament?
Oferta Plush ABO nie jest dostępna w salonach Plusa, ale przeniesienie numeru możesz właśnie zrealizować w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio. Informacje na temat najbliższego punktu znajdziesz na tej stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#.
Shlizer napisał(a):Oraz jak sprawa wygląda, gdybym chciał taką umowę podpisać na firmę?
Jeśli chodzi o realizację umowy na firmę w powyższych kioskach, to dla stuprocentowej pewności potwierdzę to info i dam Ci znać. EDYCJA: będzie taka możliwość.

Ipo,
Ipo napisał(a):Czy środki mogę przelać na obecne konto w Plushu?
Tak. Informacje na temat sposobu zlecenia takiej nadpłaty znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

paconte

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 mar 2018, o 11:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post8 mar 2018, o 11:17

Dzień dobry

Mam w tej chwili 2 numery zarejestrowane na siebie w Plusie na kartę, chcę przejść na Plush Abo i skorzystać z rabatu dla Duetu, po przejściu do Plush Abo chciałbym także 2 numery będące w tej chwili oddzielnymi kontami abonenckimi połączyć w jedno konto, aby otrzymywać jedną fakturę za 2 numery i tu pytanie, czy po połączeniu kont abonenckich w jedno nadal będę mógł skorzystać z rabatu dla Duetu w Plush Abo?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Plush Abonament

Post8 mar 2018, o 12:28

Witaj paconte,

paconte napisał(a):czy po połączeniu kont abonenckich w jedno nadal będę mógł skorzystać z rabatu dla Duetu w Plush Abo?

rabat z Promocji „Duet w Plush ABO” zostanie naliczony, jeśli dokonasz konsolidacji kont i numery będą na jednym koncie abonenckim.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Franek_Kimono

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 28 lut 2018, o 15:08
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PlushAbo L+ Duet
  • Model telefonu: Motorola Moto G3

Re: Plush Abonament - aplikacja mobilna i plus online

Post8 mar 2018, o 14:00

Witam,

Czy po zmianie numeru z tymczasowego, na docelowy przenoszony z Orange aplikacja mobilna i plus online zachowa hasło które ustaliłem przy logowaniu na numerze tymczasowym? Wszystko odbędzie się automatycznie, czy będzie potrzebna jeszcze jakaś dodatkowa weryfikacja i zmiana hasła.

Pozdrawiam,
Nowy Zadowolony Klient
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3107
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 278 razy

Re: Plush Abonament

Post8 mar 2018, o 14:10

Franek_Kimono,

Franek_Kimono napisał(a):Czy po zmianie numeru z tymczasowego, na docelowy przenoszony z Orange aplikacja mobilna i plus online zachowa hasło które ustaliłem przy logowaniu na numerze tymczasowym?

tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Franek_Kimono(8 mar 2018, o 14:22)
Offline
Avatar użytkownika

Franek_Kimono

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 28 lut 2018, o 15:08
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: PlushAbo L+ Duet
  • Model telefonu: Motorola Moto G3

Re: Plush Abonament - czemu nie widać pakietu social free

Post9 mar 2018, o 06:15

Witam,

Na infolinii od konsultanta uzyskałem informację że pakiet social free mam na pewno aktywny. Dlaczego ten pakiet social free nie jest widoczny w żadnej zakładce plus on-line i w aplikacji mobilnej? Proszę o pomoc.

Pozdrawiam,
Nowy zadowolony klient :-)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości