Witam,
W zeszłym tygodniu zmarła moja Mama, mieliśmy 3 telefony na jej imię i nazwisko 2 x abonament + 1 mix, podjechałem do punktu plus w żeby dowiedzieć się jak wygląda sprawa przepisania 2 numerów na Tate i mnie oraz rezygnacji z jednej umowy abonamentowej. W trakcie wizyty obsługiwała mnie stażystka która poinformowała mnie ze na może rozwiązać jedną umowę abonamentową ze skutkiem natychmiastowym z powodu zgonu abonenta, pozostałą umowę możemy przepisać w dowolnym momencie kiedy tylko Tata będzie dostępny żeby odwiedzić punkt plus a umowę na MIX się nie przepisuje i mam po prostu doładowywać konto a po ostatnim doładowaniu kiedy umowa zmieni się na prepaid mam zarejestrować kartę na siebie.
Niestety to co powiedziała stażystka okazało się nie prawdą w dzień po wypełnieniu wniosku o rozwiązaniu umowy z powody zgonu abonenta wszystkie 3 numery (umowy) zostały rozłączone(rozwiązane).
Moje pytanie jest następujące jak możemy z tata odzyskać swoje numery telefonów, mieliśmy te numery od co najmniej 10 lat i bardzo nam na nich zależy.
Zgon abonenta, błąd stażystki w punkcie.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lis 2017, o 16:27
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zgon abonenta, błąd stażystki w punkcie.
Witaj newusher ,
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Prośba o złożenie reklamacji z opisem całej sprawy. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Prośba o złożenie reklamacji z opisem całej sprawy. Informacje jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1. Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jej rozpatrzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ