Zwrot

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Zwrot

Post autor: nfs141 »

Witam chciałbym się dowiedzieć ile czasu trwa postępowanie podczas gdy odstapilem od umowy z powodu nie zgodności zamówienia (umowa była zawarta przez tel po czym kurier dostarczył wszystko razem z tel i cała reszta) niestety nie zgadzało się NIC po za stawka abonamentu (39,99). Biorąc pod uwagę że paczka zostanie dostarczona w poniedziałek to kiedy mógł bym zabrać się za podpisanie normalnej umowy o ile będe chciał jeszcze ja podpisać. Bo to nie jest normalne że stałego klienta się tak traktuje i wciska się coś czego nie chciał. A po za tym chciałbym dowiedzieć się gdzie mogę złożyć zażalenie na tą osobę tak namieszala? Gdyby to chociaż kolor tel się różnił od ustalonego a tu wszystko było inaczej (nie ten tel, kolor, cena, rata,dzień dostawy,a do głosu dopuścić wgl)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zwrot

Post autor: Basia_Plus »

Witaj nfs141,

przesyłka musi zostać do nas zwrócona, zaksięgowana a następnie będzie można przygotować nową umowę.
nfs141 pisze:chciałbym dowiedzieć się gdzie mogę złożyć zażalenie na tą osobę tak namieszala?
Możesz złożyć reklamację z opisem tej sytuacji. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Re: Zwrot

Post autor: nfs141 »

Tzn paczka według śledzenia jest już prawie na miejscu więc dziś powinna dotrzeć jeśli tak się stanie to kiedy będzie możliwość podpisania kolejnej?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zwrot

Post autor: Basia_Plus »

nfs141,

po powrocie przesyłki, umowa zostanie anulowana i będzie można ją ponownie przedłużyć. Może to potrwać kilka dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
nfs141
Starszy Plusmaniak
Posty: 153
Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20

Re: Zwrot

Post autor: nfs141 »

A co z pracownikiem który zawinił?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zwrot

Post autor: Basia_Plus »

nfs141,
Basia_Plus pisze:Możesz złożyć reklamację z opisem tej sytuacji. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ