Zwrot
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 153
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 15:20
Zwrot
Witam chciałbym się dowiedzieć ile czasu trwa postępowanie podczas gdy odstapilem od umowy z powodu nie zgodności zamówienia (umowa była zawarta przez tel po czym kurier dostarczył wszystko razem z tel i cała reszta) niestety nie zgadzało się NIC po za stawka abonamentu (39,99). Biorąc pod uwagę że paczka zostanie dostarczona w poniedziałek to kiedy mógł bym zabrać się za podpisanie normalnej umowy o ile będe chciał jeszcze ja podpisać. Bo to nie jest normalne że stałego klienta się tak traktuje i wciska się coś czego nie chciał. A po za tym chciałbym dowiedzieć się gdzie mogę złożyć zażalenie na tą osobę tak namieszala? Gdyby to chociaż kolor tel się różnił od ustalonego a tu wszystko było inaczej (nie ten tel, kolor, cena, rata,dzień dostawy,a do głosu dopuścić wgl)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zwrot
Witaj nfs141,
przesyłka musi zostać do nas zwrócona, zaksięgowana a następnie będzie można przygotować nową umowę.
przesyłka musi zostać do nas zwrócona, zaksięgowana a następnie będzie można przygotować nową umowę.
Możesz złożyć reklamację z opisem tej sytuacji. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.nfs141 pisze:chciałbym dowiedzieć się gdzie mogę złożyć zażalenie na tą osobę tak namieszala?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zwrot
nfs141,
Basia_Plus pisze:Możesz złożyć reklamację z opisem tej sytuacji. Info jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ