Abonament problem opłata aktywacyjna
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 gru 2017, o 09:07
Abonament problem opłata aktywacyjna
Witam, dnia 05.12.2017r przeniosłem swój obecny numer na abonament, który dotychczas też był w sieci Plus. Dodatkowo wziąłem dwa nowe numery dla moich rodziców również na abonament. Przez 3 miesiące faktury mają być na 0zł. Lecz dostałem wiadomość o nowej e-fakturze na kwotę 49zł, domyśliłem się że jest to opłata aktywacyjna, na numery rodziców również przyszły takie wiadomości, lecz tylko na mój numer przyszła wiadomość w której jest numer faktury. Dostałem również kod poprzez który zalogowałem się na plus online, rodzice tego kodu nie dostali. Adres e-mail jest również jeden, wszystko jest zarejestrowane na mnie. Na numery rodziców nie przyszły żadne wiadomość z kodami do zalogowania. Czy ta opłata jest za wszystkie 3 numery ? Czy opłaty za te 3 numery będą wystawiane na jednej e-fakturze, czy będzie każda oddzielnie ? Nigdzie nie mam możliwości aby sprawdzić czy wiadomości które dostali moi rodzice dotyczą tej samej e-faktury.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Abonament problem opłata aktywacyjna
Witaj Łukasz25,
Czy przy zawieraniu umów zaznaczyłeś, że wszystkie numery mają być na jednym koncie?
na fakturze, którą otrzymałeś jest podany tylko Twój numer telefonu czy też zostały wyszczególnione pozostałe numery?Łukasz25 pisze: Czy opłaty za te 3 numery będą wystawiane na jednej e-fakturze, czy będzie każda oddzielnie ?
Czy przy zawieraniu umów zaznaczyłeś, że wszystkie numery mają być na jednym koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Abonament problem opłata aktywacyjna
na fakturze widnieje tylko mój numer telefonu, wchodząc na plus online saldo konta wynosi 0zł,wpłaciłem kwotę 49zł z mojego numeru lecz nie wiem czy dotyczy to pozostałych dwóch numerów, nie mam możliwości zalogowania sie na plus online z pozostałych numerów ponieważ nie otrzymałem kodów, przy sporządzaniu umów nie było rozmowy czy opłata będzie na jednej fakturze, myślałem, że tak będzie skoro wszystko jest na mnie, nie wiem gdzie szukać tych faktur, rozliczenie za e-fakture miałem do dnia dzisiejszego
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Abonament problem opłata aktywacyjna
Łukasz25,
e-hasło uzyskasz pisząc maila na bok@plus.pl lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.Łukasz25 pisze:nie mam możliwości zalogowania sie na plus online z pozostałych numerów ponieważ nie otrzymałem kodów,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ