Abonament problem opłata aktywacyjna

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Łukasz25
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 gru 2017, o 09:07

Abonament problem opłata aktywacyjna

Post autor: Łukasz25 »

Witam, dnia 05.12.2017r przeniosłem swój obecny numer na abonament, który dotychczas też był w sieci Plus. Dodatkowo wziąłem dwa nowe numery dla moich rodziców również na abonament. Przez 3 miesiące faktury mają być na 0zł. Lecz dostałem wiadomość o nowej e-fakturze na kwotę 49zł, domyśliłem się że jest to opłata aktywacyjna, na numery rodziców również przyszły takie wiadomości, lecz tylko na mój numer przyszła wiadomość w której jest numer faktury. Dostałem również kod poprzez który zalogowałem się na plus online, rodzice tego kodu nie dostali. Adres e-mail jest również jeden, wszystko jest zarejestrowane na mnie. Na numery rodziców nie przyszły żadne wiadomość z kodami do zalogowania. Czy ta opłata jest za wszystkie 3 numery ? Czy opłaty za te 3 numery będą wystawiane na jednej e-fakturze, czy będzie każda oddzielnie ? Nigdzie nie mam możliwości aby sprawdzić czy wiadomości które dostali moi rodzice dotyczą tej samej e-faktury.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Abonament problem opłata aktywacyjna

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Łukasz25,
Łukasz25 pisze: Czy opłaty za te 3 numery będą wystawiane na jednej e-fakturze, czy będzie każda oddzielnie ?
na fakturze, którą otrzymałeś jest podany tylko Twój numer telefonu czy też zostały wyszczególnione pozostałe numery?
Czy przy zawieraniu umów zaznaczyłeś, że wszystkie numery mają być na jednym koncie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Łukasz25
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 gru 2017, o 09:07

Re: Abonament problem opłata aktywacyjna

Post autor: Łukasz25 »

na fakturze widnieje tylko mój numer telefonu, wchodząc na plus online saldo konta wynosi 0zł,wpłaciłem kwotę 49zł z mojego numeru lecz nie wiem czy dotyczy to pozostałych dwóch numerów, nie mam możliwości zalogowania sie na plus online z pozostałych numerów ponieważ nie otrzymałem kodów, przy sporządzaniu umów nie było rozmowy czy opłata będzie na jednej fakturze, myślałem, że tak będzie skoro wszystko jest na mnie, nie wiem gdzie szukać tych faktur, rozliczenie za e-fakture miałem do dnia dzisiejszego
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Abonament problem opłata aktywacyjna

Post autor: Basia_Plus »

Łukasz25,
Łukasz25 pisze:nie mam możliwości zalogowania sie na plus online z pozostałych numerów ponieważ nie otrzymałem kodów,
e-hasło uzyskasz pisząc maila na bok@plus.pl lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ