Teraz jest 17 sty 2018, o 10:04

Zostaw Kontakt





Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Prawie PlusManiak

  • Posty: 48
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+39/29
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post11 sty 2018, o 21:13

Tu kolego się mylisz. W twojej gestii jest podać poprawny i aktywny adres poczty elektronicznej lub pobranie jej z Plus OnLine. To że nie odbierzesz poczty elektronicznej przez operatora usługi czy przez co kol wiek nie zwalnia cię z opłaty za usługi w tym wypadku telekomunikacyjne. Plus tu dał dość długi okres na zmianę danych jak i oficjalnie cię poinformował o tym.

Co do pokrywania kosztów, rekompensaty czy nawet odszkodowania nie ma szans na cokolwiek bo i z jakiej racji na jakiej podstawie jak udostępniali usługę bezpłatną a jeżeli wybrałeś profil płatny również w pewnym sensie zachowali okres wypowiedzenia umowy-usługi.


Też mi to nie na rękę fakt faktem jak i problemów mam dużo z tym ale co zrobić zachłanność firm nie zna granic co za tym idzie rozważam zmianę operatora przy najbliższej możliwości tak jak innych trzymała mnie poczta wraz z telefonem.
Offline
Avatar użytkownika

grzesty

Nowy

  • Posty: 7
  • Dołączył(a): 22 kwi 2016, o 10:01
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: na karte
  • Model telefonu: nokia 301

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post13 sty 2018, o 18:23

Dodam od siebie, podobnie jak przedpiścy, że jak ostatnio zastanawiałem się nad zmianą operatora, to jak przypomniałem sobie o poczcie - plusnet to przestałem się zastanawiać.
Jeśli pocztę zamkniecie i podejrzewam, że za tym pójdzie email na sms, to Plus nie będzie niczym się odróżniał od innych.
Offline
Avatar użytkownika

vod

Moderator

  • Posty: 1062
  • Dołączył(a): 24 lut 2009, o 19:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Firmowa
  • Model telefonu: HTC,Galaxy Note3

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post13 sty 2018, o 20:58

Doskonale rozumiem Twoje rozczarowanie .Ja także jestem zaniepokojony taki przebiegiem zdarzeń.
Wielka szkoda ,tym bardziej że od lat ,była to moja poczta główna.
""... życie upiornym oddechem pluskiew
pisz ten aforyzm i noś na bluzce ..."

http://www.youtube.com/watch?v=SV0IPygR ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=7fU59FeRg2A
Offline
Avatar użytkownika

PawelWarszawa

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 22
  • Dołączył(a): 23 maja 2013, o 19:09
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post16 sty 2018, o 07:13

Ja też dołączam do osób niezadowolonych z tej decyzji. Poczta, w moim przypadku, Simplusnet, towarzyszy mi od wielu lat. Swój adres mailowy w domenie simplusnet.pl mam już od prawie 16 lat. Nie ukrywam, że liczę na to, że pod naporem osób niezadowolonych z takiego stanu rzeczy Plus jeszcze zmieni swoje zdanie i Plusnet pozostanie, jednak mam świadomość, że szanse na to są nieduże. Niejednokrotnie miałem okazję się przekonać o sile tego forum i pracujących tu przedstawicieli Plusa do załatwiania spraw trudnych i czasami nawet niemożliwych, dlatego mam następującą prośbę. Czy byłaby możliwość, aby po okresie wyłączenia Plusnetu wprowadzić jeszcze okres przejściowy? Miałoby to polegać na tym, że kiedy nie działałyby już właściwe skrzynki mailowe, działałoby jeszcze przez jakiś czas przekierowanie przychodzących wiadomości na inną, wskazaną skrzynkę. Dzięki temu użytkownicy będą mieli większą pewność, że nie ominie ich żadna ważna wiadomość. Wynika to z tego, że trzy miesiące, to nie jest dużo na poinformowanie wszystkich o zmianie adresu mailowego, którego się ma od wielu lat. Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojej prośby.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 445
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 54 razy

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post16 sty 2018, o 10:17

PawelWarszawa,

przekazałam Twoje uwagi oraz pytania dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Nikita_Bennet

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 10 sty 2014, o 11:00
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: inna
  • Model telefonu: inny

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post16 sty 2018, o 20:26

largo napisał(a):....a przy okazji w miarę dobrą i stabilną pocztę...
......
Mnie już wiele nie trzyma bo oferty drogie na przedłużenie odbieracie e-maile wiec...wiec...

No i przede wszystkim prostą, bez wodotrysków i pierdół, bezproblemowo współpracującą z programem pocztowym (the bat gdzie poczta z home.pl robiła problemy). Wchodziłeś przez WWW to miałeś pocztę a jakieś pierdoły, reklamy po bokach itp.

Pytanie raczej do użytkowników tego tematu - czy znacie jakiś inny serwis dzięki któremu można ustawić sobie przekierowanie powiadomienia o otrzymanym e-mailu na nr telefonu (przychodzi mi e-mail, przekierowuję go na serwis który wyśle smsa i nadawcę i tematem)?
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: pawel_f, sylwek73 i 24 gości