Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
dj.ben
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 sty 2018, o 02:55

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: dj.ben »

Jestem w sieci Plus od przeszło 20 lat, od tego czasu korzystam z poczty Plusa. Nie łatwo po przenosić wszystko teraz na inną pocztę tym bardziej że niektóre portale mają bardzo utrudnione przejście na inny adres poczty elektronicznej, a w kilku nawet musze wysyłać papierowe deklaracje o zmianie. Nawet w Urzędzie skarbowym podajemy adres przy tworzeniu profilu zaufanego. Od kilkunastu lat to że jestem w Plusie to zasługa tylko tej poczty, tak już dawno bym te sieć przegnał to był jedyny argument pozostania z wami. Teraz po spędzeniu dwóch dni na migracje na inną pocztę już nic mnie tu nie będzie trzymać, z 20 letnim dorobkiem inne sieci docenią bardziej takiego klienta, tym bardziej że po tym czasie wcale u was nie czułem się bardziej doceniony od takiego który wszedł do salonu z marszu.
Ja osobiście przechodzę na GMAIL sądzę że ta firma nie wypnie się na użytkowników jak Plus, tym bardziej że istnieje dłużej i ma o wiele większy budżet.
drui
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 4 sty 2018, o 00:46

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: drui »

Tez jestem wieloletnim uzytkownikiem poczty Plusnet, osttanio nawet zmienilem z Zielonego na Srebrny.
Super sprawa byla z tymi powiadomieniami sms na tel, czesto to wykorzystywalem w pracy do waznych powiadomien. Teraz nie wiem gdzie znajde tak fajna alternatywe.
Faktycznie po zamknieciu poczty korzystanie z sieci PLUS stoi pod znakiem zapytania. Czas chyba od Was uciekac jak tak kazda zlotowe liczycie !!!
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: sl@w_es »

[color=#00BF00]Ewa_Plus[/color] pisze:(...) nie jesteśmy w stanie zapewnić działania usługi na odpowiednim poziomie (odporność na spam, zapewnienie większej przestrzeni na e-maile) zdecydowaliśmy o jej wyłączeniu. (...)
No proszę, jak to pięknie brzmi; próba wyjścia z twarzą tylko, kto wierzy w tę bajkę? :lol:
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: zif »

Przyłączam się do głosów wyżej - proponuję usługę zostawić, co najwyżej nie pozwalać na zakładanie nowych kont. Kto od dawna używa Plusnetu, przyzwyczaił się i do poziomu działania filtra antyspamowego, i do pojemności skrzynki - i rozwiązał te problemy we własnym zakresie. A zmiana adresu używanego jako podstawowy, podanego w wielu miejscach, jest cokolwiek u*liwa.
elwi4
Początkujący PlusManiak
Posty: 17
Rejestracja: 12 gru 2008, o 16:14
Lokalizacja: Żywiec

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: elwi4 »

Równiez uzywalam plusneta od kilkunastu lat i teraz jestem wciekla!!!!!!!!!!!!!
Jak tak mozna traktowac swoich klientów? Skoro Polkomtel taki biedny i plusnet generuje im takie koszty to trzeba bylo pomyslec o oplacie a nie od razu likwidowac. Ja wolalabym wiecej zaplacic niz teraz wszedzie zmieniac adres!!!!!!!!!!!!!
kowal2200
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 10 sie 2016, o 23:20

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: kowal2200 »

Polkomtelu, prosimy jeszcze raz o przemyślenie swojej chybionej decyzji i udzielenie nam odpowiedzi czy jest możliwe zachowanie usługi oraz kont.
A może alternatywnie byście chcieli komuś odsprzedać domenę, kto by chciał usługę świadczyć komercyjnie np Onet, WP, Interia, Nazwa?
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: asandrzej »

Gdyby priorytetem dla Plusa byliby Klienci domena zostałaby sprzedana, oddana albo usługa pozostawiona na dotychczasowym poziomie. A tak tylko tabelki i cięcie kosztów ponad miarę. Pazerny dwa razy traci... Polkomtelu, opamietaj się. Proszę o przekazanie sugestii "wyżej".
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: Marta_Plus »

Witajcie,

Wasze sugestie i uwagi przekazałam do odpowiedniej komórki naszej firmy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maczala1
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 6 lut 2017, o 13:49

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: maczala1 »

Zmiana adresu mailowego to spory kłopot, bo tego jest cała masa - banki, sklepy, strony rezerwacyjne, programy lojalnościowe, portale, itp. itd. W niektórych przypadkach zmiana adresu bywa mocno uciążliwa, a czasami wręcz niemożliwa.
Mam nadzieję, że likwidację plusnet odczują wyraźnie i to na minus.
Brawo ty :(
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: largo »

z likwidacja poczty PLUSNET zostaną wygaszone lub przeniesione nr telefonu a co za tym idzie Plus zaoszczędzi na obsłudze poczty elektronicznej a straci na opłatach abonamentowych - w takiej firmie to wpadł na taki "kreatywny" pomysł !!! Aż szkoda stanowiska dla takiej osoby dla której liczą się "słupki" niż REALNE korzyści. Pseudo analitycy rynku !!!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: Marta_Plus »

Bardzo nam przykro, ale nie ma możliwości zachowania domeny. Zgodnie z Regulaminem poczty elektronicznej PlusNet (pkt. IV ppkt. 10) zdecydowaliśmy o wyłączeniu usługi. Przepraszamy najmocniej za utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kowal2200
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 10 sie 2016, o 23:20

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: kowal2200 »

Czyli jednak tniemy. Ja głosuję nogami. Rezygnacje złożone. Tyle na początek, a wy dalej oszczędzajcie. Proszę bardzo ARPU minus 200 zł netto/m-c:
6911913x3
6911914x9
6911915x6
6911916x6
adamtower
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 8 sie 2013, o 14:31

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: adamtower »

ŻENADA !!! Brawo plus. Jak już pisałem, od 20 lat jestem u Was, ostatnie kilkanaście lat trzymał mnie plusnet, mimo fatalnych ofert lojalnościowych. Obecnie w firmie mam 3 numery, internet oraz kilka na kartę. Właśnie straciliście kolejne kilkaset złotych miesięcznie.

I teraz pytanie: czy zaprzestanie usługi PLUSNET da furtkę do rozwiązania umowy lojalnościowej przed terminem bez kar? Bo dla mnie jest to zdecydowane pogorszenie usługi jaką świadczycie dla mnie !!!!
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: Basia_Plus »

adamtower,
adamtower pisze:czy zaprzestanie usługi PLUSNET da furtkę do rozwiązania umowy lojalnościowej przed terminem bez kar?
rozwiązanie umowy przed zakończeniem okresu promocyjnego spowoduje naliczenie kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kpecak
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 sty 2018, o 19:53

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post autor: kpecak »

Ciekawe zatem jest to, gdzie trafi moja faktura, którą Plus wysyła na adres mail-owy @plusnet.pl?
Jeśli jej nie otrzymam, to oznaczać będzie, że Plus jej nie wystawił a ja nie będę musiał jej opłacać?

Z jednej strony fajnie, że nie będę musiał już płacić rachunków ale z drugiej- mam sporo ceregieli związanych ze zmianą adresu e-mail w różnych instytucjach, portalach itd.
Najgorzej jest w WizzAir- tam musiałem zadzwonić na ich infolinię i zgłosić problem. Zapłaciłem za tę "przyjemność" ponad 5 zł. Plusik jest gotowy na pokrycie kosztów?
ODPOWIEDZ