Teraz jest 21 kwi 2018, o 01:08

Zostaw Kontakt





Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

dj.ben

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 01:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post3 sty 2018, o 02:18

Jestem w sieci Plus od przeszło 20 lat, od tego czasu korzystam z poczty Plusa. Nie łatwo po przenosić wszystko teraz na inną pocztę tym bardziej że niektóre portale mają bardzo utrudnione przejście na inny adres poczty elektronicznej, a w kilku nawet musze wysyłać papierowe deklaracje o zmianie. Nawet w Urzędzie skarbowym podajemy adres przy tworzeniu profilu zaufanego. Od kilkunastu lat to że jestem w Plusie to zasługa tylko tej poczty, tak już dawno bym te sieć przegnał to był jedyny argument pozostania z wami. Teraz po spędzeniu dwóch dni na migracje na inną pocztę już nic mnie tu nie będzie trzymać, z 20 letnim dorobkiem inne sieci docenią bardziej takiego klienta, tym bardziej że po tym czasie wcale u was nie czułem się bardziej doceniony od takiego który wszedł do salonu z marszu.
Ja osobiście przechodzę na GMAIL sądzę że ta firma nie wypnie się na użytkowników jak Plus, tym bardziej że istnieje dłużej i ma o wiele większy budżet.
Offline
Avatar użytkownika

drui

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 3 sty 2018, o 23:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+
  • Model telefonu: P8

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post3 sty 2018, o 23:50

Tez jestem wieloletnim uzytkownikiem poczty Plusnet, osttanio nawet zmienilem z Zielonego na Srebrny.
Super sprawa byla z tymi powiadomieniami sms na tel, czesto to wykorzystywalem w pracy do waznych powiadomien. Teraz nie wiem gdzie znajde tak fajna alternatywe.
Faktycznie po zamknieciu poczty korzystanie z sieci PLUS stoi pod znakiem zapytania. Czas chyba od Was uciekac jak tak kazda zlotowe liczycie !!!
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3579
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 271 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post4 sty 2018, o 07:09

Ewa_Plus napisał(a):(...) nie jesteśmy w stanie zapewnić działania usługi na odpowiednim poziomie (odporność na spam, zapewnienie większej przestrzeni na e-maile) zdecydowaliśmy o jej wyłączeniu. (...)

No proszę, jak to pięknie brzmi; próba wyjścia z twarzą tylko, kto wierzy w tę bajkę? :lol:
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 97
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 12 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post4 sty 2018, o 19:00

Przyłączam się do głosów wyżej - proponuję usługę zostawić, co najwyżej nie pozwalać na zakładanie nowych kont. Kto od dawna używa Plusnetu, przyzwyczaił się i do poziomu działania filtra antyspamowego, i do pojemności skrzynki - i rozwiązał te problemy we własnym zakresie. A zmiana adresu używanego jako podstawowy, podanego w wielu miejscach, jest cokolwiek u*liwa.
Offline
Avatar użytkownika

elwi4

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 12 gru 2008, o 15:14
  • Lokalizacja: Żywiec
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post5 sty 2018, o 07:18

Równiez uzywalam plusneta od kilkunastu lat i teraz jestem wciekla!!!!!!!!!!!!!
Jak tak mozna traktowac swoich klientów? Skoro Polkomtel taki biedny i plusnet generuje im takie koszty to trzeba bylo pomyslec o oplacie a nie od razu likwidowac. Ja wolalabym wiecej zaplacic niz teraz wszedzie zmieniac adres!!!!!!!!!!!!!
Offline
Avatar użytkownika

kowal2200

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 10 sie 2016, o 22:20
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Biznes konto 10
  • Model telefonu: S6 EDGE

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post5 sty 2018, o 13:50

Polkomtelu, prosimy jeszcze raz o przemyślenie swojej chybionej decyzji i udzielenie nam odpowiedzi czy jest możliwe zachowanie usługi oraz kont.
A może alternatywnie byście chcieli komuś odsprzedać domenę, kto by chciał usługę świadczyć komercyjnie np Onet, WP, Interia, Nazwa?
Offline
Avatar użytkownika

asandrzej

Szalony PlusManiak

  • Posty: 284
  • Dołączył(a): 29 wrz 2010, o 05:54
  • Lokalizacja: Polska
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy
  • Moja taryfa: Prestiż dla firm
  • Model telefonu: S7 i A5 (2017)

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post6 sty 2018, o 18:09

Gdyby priorytetem dla Plusa byliby Klienci domena zostałaby sprzedana, oddana albo usługa pozostawiona na dotychczasowym poziomie. A tak tylko tabelki i cięcie kosztów ponad miarę. Pazerny dwa razy traci... Polkomtelu, opamietaj się. Proszę o przekazanie sugestii "wyżej".
Kiedy umrę pochowajcie mnie do góry nogami, żeby świat mógł mnie pocałować w d**ę
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post8 sty 2018, o 13:43

Witajcie,

Wasze sugestie i uwagi przekazałam do odpowiedniej komórki naszej firmy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maczala1

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 6 lut 2017, o 12:49
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post8 sty 2018, o 18:06

Zmiana adresu mailowego to spory kłopot, bo tego jest cała masa - banki, sklepy, strony rezerwacyjne, programy lojalnościowe, portale, itp. itd. W niektórych przypadkach zmiana adresu bywa mocno uciążliwa, a czasami wręcz niemożliwa.
Mam nadzieję, że likwidację plusnet odczują wyraźnie i to na minus.
Brawo ty :(
Offline
Avatar użytkownika

largo

PlusManiak

  • Posty: 97
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja+25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post8 sty 2018, o 20:28

z likwidacja poczty PLUSNET zostaną wygaszone lub przeniesione nr telefonu a co za tym idzie Plus zaoszczędzi na obsłudze poczty elektronicznej a straci na opłatach abonamentowych - w takiej firmie to wpadł na taki "kreatywny" pomysł !!! Aż szkoda stanowiska dla takiej osoby dla której liczą się "słupki" niż REALNE korzyści. Pseudo analitycy rynku !!!
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 619
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 4 razy
    Otrzymał podziękowań: 86 razy

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post9 sty 2018, o 10:05

Bardzo nam przykro, ale nie ma możliwości zachowania domeny. Zgodnie z Regulaminem poczty elektronicznej PlusNet (pkt. IV ppkt. 10) zdecydowaliśmy o wyłączeniu usługi. Przepraszamy najmocniej za utrudnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kowal2200

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 10 sie 2016, o 22:20
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus Biznes konto 10
  • Model telefonu: S6 EDGE

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post10 sty 2018, o 12:26

Czyli jednak tniemy. Ja głosuję nogami. Rezygnacje złożone. Tyle na początek, a wy dalej oszczędzajcie. Proszę bardzo ARPU minus 200 zł netto/m-c:
6911913x3
6911914x9
6911915x6
6911916x6
Offline
Avatar użytkownika

adamtower

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 8 sie 2013, o 13:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Bez Limitu
  • Model telefonu: Galaxy S7

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post10 sty 2018, o 12:50

ŻENADA !!! Brawo plus. Jak już pisałem, od 20 lat jestem u Was, ostatnie kilkanaście lat trzymał mnie plusnet, mimo fatalnych ofert lojalnościowych. Obecnie w firmie mam 3 numery, internet oraz kilka na kartę. Właśnie straciliście kolejne kilkaset złotych miesięcznie.

I teraz pytanie: czy zaprzestanie usługi PLUSNET da furtkę do rozwiązania umowy lojalnościowej przed terminem bez kar? Bo dla mnie jest to zdecydowane pogorszenie usługi jaką świadczycie dla mnie !!!!
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2971
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 261 razy

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post10 sty 2018, o 13:54

adamtower,

adamtower napisał(a):czy zaprzestanie usługi PLUSNET da furtkę do rozwiązania umowy lojalnościowej przed terminem bez kar?

rozwiązanie umowy przed zakończeniem okresu promocyjnego spowoduje naliczenie kary umownej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
woj_tec(20 lut 2018, o 13:42)
Offline
Avatar użytkownika

kpecak

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 sty 2018, o 18:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Likwidacja usługi Plusnet/Simplusnet

Post11 sty 2018, o 18:20

Ciekawe zatem jest to, gdzie trafi moja faktura, którą Plus wysyła na adres mail-owy @plusnet.pl?
Jeśli jej nie otrzymam, to oznaczać będzie, że Plus jej nie wystawił a ja nie będę musiał jej opłacać?

Z jednej strony fajnie, że nie będę musiał już płacić rachunków ale z drugiej- mam sporo ceregieli związanych ze zmianą adresu e-mail w różnych instytucjach, portalach itd.
Najgorzej jest w WizzAir- tam musiałem zadzwonić na ich infolinię i zgłosić problem. Zapłaciłem za tę "przyjemność" ponad 5 zł. Plusik jest gotowy na pokrycie kosztów?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości