Nowy okres rozliczeniowy i nowe faktury w CP i Plus GSM: w CP - brak naliczonego 50% rabatu, w Plus GSM - brak naliczonego rabatu; w obu przypadkach - reklamacje ! Czy tak będzie już co miesiąc przez długość trwania umów ?friedel pisze:Niestety, muszę ponownie prosić o pomoc. Rozpatrzenie tej reklamacji spowodowało utracenie rabatowania telewizji CP w wysokości 50%!Marta_Plus pisze:friedel,
cieszę się, że znów mogłam Ci pomóc.
Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.2018
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 23
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 4 kwie 2017, o 21:33
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
friedel,
Twoją sprawę przekazałam dalej.
Twoją sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
Gdzie można sprawdzić czy mam aktywne lte bez limitu ?
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
andrejj,
- możesz to sprawdzić np. w Plus online (www.online.plus.pl). Po zalogowaniu się na konto, wybierz zakładkę "Pakiety". Tam powinieneś znaleźć taką pozycję jak "LTE bez limitu danych".
- możesz to sprawdzić np. w Plus online (www.online.plus.pl). Po zalogowaniu się na konto, wybierz zakładkę "Pakiety". Tam powinieneś znaleźć taką pozycję jak "LTE bez limitu danych".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
No właśnie NIe widziałem tam czegoś takiego, czyli znaczy że nie mam lte bez limitu ? Można jakos aktywować i ew jakie koszta i na jakiej zasadzie to działa
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
andrejj,
- jaką masz taryfę na tym numerze? Podaj jeszcze proszę pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa.
- jaką masz taryfę na tym numerze? Podaj jeszcze proszę pełną nazwę promocji, w której podpisana była umowa.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
Ja+ moja firma 29
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
andrejj,
wyślij proszę zgłoszenie na adres: bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę zgłoszenie na adres: bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
Tylko że co ja mam zgłaszać... Jak ja nie wiem czy powinienem mieć ta usługę czy nie...według tej taryfy powinna być ? Może podam nr telefonu i Pani sprawdzi ?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
andrejj,
konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku.
konsultant mający wgląd w konto, mógłby zweryfikować, jak dana kwestia wygląda w Twoim przypadku.
Z pozycji forum nie mam dostępu do konta.andrejj pisze:Może podam nr telefonu i Pani sprawdzi ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
Wysłałem na maila ;)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
andrejj,
podaj proszę numer zgłoszenia.
podaj proszę numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
Jak tylko będę miał numer zgłoszenia napiszę.
Dokupienie drugiego abonamentu
Witam, mam telefon na abonament w wysokości 60 zł brutto zrabatowany do 50 złotych brutto za wyrażenie zgody na zieloną fakturę. Jestem w trakcie okresu gratisowego na opłatę abonamentową przez okres 6 miesięcy. Chcę wziąć drugi abonament dla bliskiej osoby o takich samych zasadach jak mój. Będąc w punkcie Plusa dowiedziałem się że "nie łapię" się na promocję Drugi abonament za 50% oraz na promocję Pół roku za darmo. Jedyne co mogę dostać to 3 miesiące za darmo na ten drugi numer. Czy to jest faktycznie prawda?
Ostatnio zmieniony 14 lis 2018, o 12:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie postów do wątku z poruszonym tematem.
Powód: połączenie - przeniesienie postów do wątku z poruszonym tematem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Abonament / Plus dla Firm - nowa oferta od 14.02.20
Witaj emarti,
oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. Jeśli pozostawisz swoje dane przez baner w moim podpisie, wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi szczegóły oferty.
oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży, w jakim jest realizowana. Jeśli pozostawisz swoje dane przez baner w moim podpisie, wówczas oddzwoni nasz pracownik i przedstawi szczegóły oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ