Teraz jest 18 cze 2018, o 19:52

Zostaw Kontakt





Brak opłaty

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

lestattt07

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 25 lut 2018, o 18:31
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak opłaty

Post25 lut 2018, o 18:37

Witam.
Dość długo z 3 msc nie płaciłem za abonament w telefonie, mieszkam za granicą, telefonu nie używałem i olałem sprawę.
Dziś zadzwoniłem do biura obsługi z prośbą o przysłanie mi faktur na e-mail, konsultant powiedział, że mój nr jest już "nieaktywny"? Umowa została tak jakby anulowana i mam 90 dni na ponowną aktywację umowy w przeciwnym razie zapłacę karę. Konsultant dodał, że żeby reaktywować umowę muszę zjawić się osobiście co w moim przypadku jest niemożliwe.
Czy macie może jakieś porady jak to załatwić? Czy ktoś za mnie może aktywować ponownie umowe? Czy mozna to telefonicznie zrobić?
Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 25 lut 2018, o 18:59 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Brak opłaty

Post26 lut 2018, o 11:14

Witaj lestattt07,

lestattt07 napisał(a): Czy ktoś za mnie może aktywować ponownie umowe?

w tym przypadku wymagane będzie pełnomocnictwo pisemne lub upoważnienie notarialne.
Pełnomocnictwo powinno zostać sporządzone w formie pisemnej i zawierać:

- datę oraz miejsce sporządzenia pełnomocnictwa,
- dane Pełnomocnika (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu)
- PESEL Klienta,
- dane Klienta (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu),
- szczegółowe określenie czynności, do której Pełnomocnik został upoważniony przez Klienta (np: do podpisania umowy reaktywacyjnej),
- podpis Klienta.
Spełnione muszą zostać również warunki umożliwiające zawarcie takiej umowy: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Master0000

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 27 lut 2018, o 11:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: LG Q6

Abonament zaległy

Post27 lut 2018, o 11:25

Witam. Dziś no dosłownie 30 minut temu dzwoniła do mnie pani z Plusa. Nie powiedziała nic konkretnego ale wiem ze chodziło o to że nie zapłaciłem faktury za ten miesiąc. Miałem czas do 12 lutego. Niestety nie było mnie w Polsce do wczoraj. Czy to będzie duży problem jak zapłacę jutro/pojutrze? Ponieważ leżę z grypa a dziś odwiedza mnie lekarz w domu nie mam nawet jak skoczyć do plusa a przelewem nie zapłacę bo wszystkie pieniądze mam w domu. Duzy problem będzie jeśli zapłacę np. 1 marca? Zdążę?
Ostatnio edytowano 27 lut 2018, o 12:20 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Brak opłaty

Post27 lut 2018, o 12:27

Witaj Master0000,

Master0000 napisał(a):wiem ze chodziło o to że nie zapłaciłem faktury za ten miesiąc.

w tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Windykacji i Należności http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 102
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Abonament zaległy

Post1 mar 2018, o 14:31

Master0000 napisał(a):Miałem czas do 12 lutego. Niestety nie było mnie w Polsce do wczoraj. Czy to będzie duży problem jak zapłacę jutro/pojutrze?


Mam znajomego, któremu chyba nie zdarzyło się zapłacić faktury w terminie. Ogólnie - możesz się wyluzować, trzytygodniowe przekroczenie to nie tragedia (choć oczywiście nie zachęcam do takiego postępowania). Na kolejnej fakturze dostaniesz parę groszy odsetek, i to całe konsekwencje.
Offline
Avatar użytkownika

michal198

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 14 sty 2016, o 07:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Plus zablokowanie numeru i naliczenie kary.

Post19 mar 2018, o 07:33

Hej proszę o pomoc.
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.

EDYCJA:

michal198 napisał(a):
Hej proszę o pomoc.
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.


w systemie nie widzą aneksu do umowy, był podpisany jakies 7 miesiecy temu, i nie anulowało się wypowiedzenie umowy. co radzicie?
Ostatnio edytowano 19 mar 2018, o 09:06 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: połączono posty- post pod postem, połączono wątki, podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3093
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 276 razy

Re: Brak opłaty

Post19 mar 2018, o 10:34

Witaj michal198,

w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
michal198 napisał(a): DZisiaj dział windykacji nieczynny

Kontakt z Działem Windykacji i Należności jest możliwy od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00-20:00.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości