Brak opłaty

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lestattt07
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 25 lut 2018, o 19:31

Brak opłaty

Post autor: lestattt07 »

Witam.
Dość długo z 3 msc nie płaciłem za abonament w telefonie, mieszkam za granicą, telefonu nie używałem i olałem sprawę.
Dziś zadzwoniłem do biura obsługi z prośbą o przysłanie mi faktur na e-mail, konsultant powiedział, że mój nr jest już "nieaktywny"? Umowa została tak jakby anulowana i mam 90 dni na ponowną aktywację umowy w przeciwnym razie zapłacę karę. Konsultant dodał, że żeby reaktywować umowę muszę zjawić się osobiście co w moim przypadku jest niemożliwe.
Czy macie może jakieś porady jak to załatwić? Czy ktoś za mnie może aktywować ponownie umowe? Czy mozna to telefonicznie zrobić?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 25 lut 2018, o 19:59 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak opłaty

Post autor: Basia_Plus »

Witaj lestattt07,
lestattt07 pisze: Czy ktoś za mnie może aktywować ponownie umowe?
w tym przypadku wymagane będzie pełnomocnictwo pisemne lub upoważnienie notarialne.
Pełnomocnictwo powinno zostać sporządzone w formie pisemnej i zawierać:

- datę oraz miejsce sporządzenia pełnomocnictwa,
- dane Pełnomocnika (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu)
- PESEL Klienta,
- dane Klienta (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu),
- szczegółowe określenie czynności, do której Pełnomocnik został upoważniony przez Klienta (np: do podpisania umowy reaktywacyjnej),
- podpis Klienta.
Spełnione muszą zostać również warunki umożliwiające zawarcie takiej umowy: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Master0000
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 27 lut 2018, o 12:20

Abonament zaległy

Post autor: Master0000 »

Witam. Dziś no dosłownie 30 minut temu dzwoniła do mnie pani z Plusa. Nie powiedziała nic konkretnego ale wiem ze chodziło o to że nie zapłaciłem faktury za ten miesiąc. Miałem czas do 12 lutego. Niestety nie było mnie w Polsce do wczoraj. Czy to będzie duży problem jak zapłacę jutro/pojutrze? Ponieważ leżę z grypa a dziś odwiedza mnie lekarz w domu nie mam nawet jak skoczyć do plusa a przelewem nie zapłacę bo wszystkie pieniądze mam w domu. Duzy problem będzie jeśli zapłacę np. 1 marca? Zdążę?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2018, o 13:20 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki- podobny temat
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak opłaty

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Master0000,
Master0000 pisze:wiem ze chodziło o to że nie zapłaciłem faktury za ten miesiąc.
w tej sprawie skontaktuj się proszę z naszym Działem Windykacji i Należności http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Abonament zaległy

Post autor: zif »

Master0000 pisze:Miałem czas do 12 lutego. Niestety nie było mnie w Polsce do wczoraj. Czy to będzie duży problem jak zapłacę jutro/pojutrze?
Mam znajomego, któremu chyba nie zdarzyło się zapłacić faktury w terminie. Ogólnie - możesz się wyluzować, trzytygodniowe przekroczenie to nie tragedia (choć oczywiście nie zachęcam do takiego postępowania). Na kolejnej fakturze dostaniesz parę groszy odsetek, i to całe konsekwencje.
michal198
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 14 sty 2016, o 08:32

Plus zablokowanie numeru i naliczenie kary.

Post autor: michal198 »

Hej proszę o pomoc.
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.

EDYCJA:
michal198 napisał(a):
Hej proszę o pomoc.
Dzisiaj rano na telefonie mam "tylko połączenia alarmowe"
Umowa na firmę faktury płatne zawsze w terminie koniec umowy w 2020 roku.
Dzwonie na bok Pani nie widzi numeru przypisanego do żadnego konta, ale mówi że jest naliczona kara w wysokości 960 złotych nie wiadomo za co. DZisiaj dział windykacji nieczynny. Będę dzwonił jutro.
Spotkaliście się z czym takim?
Pomocy.
w systemie nie widzą aneksu do umowy, był podpisany jakies 7 miesiecy temu, i nie anulowało się wypowiedzenie umowy. co radzicie?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2018, o 10:06 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono posty- post pod postem, połączono wątki, podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Brak opłaty

Post autor: Basia_Plus »

Witaj michal198,

w celu wyjaśnienia poruszanej przez Ciebie kwestii proszę o kontakt z Działem Windykacji i Należności. Dane kontaktowe znajdują się tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
michal198 pisze: DZisiaj dział windykacji nieczynny
Kontakt z Działem Windykacji i Należności jest możliwy od poniedziałku do soboty w godzinach od 8:00-20:00.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ