Problem z transmisją danych
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Problem z transmisją danych
Wyświetla się 'brak połączenia z internetem'. Na innym telefonie jest to samo.
Re: Problem z transmisją danych
IzabelaR88,
- czy MMS-y możesz wysyłać?
Sprawdź też (w aplikacji Plus online), czy pakiet internetowy nie został wyczerpany.
Jeśli są jeszcze w nim jednostki, to prośba o ponowną konfigurację telefonu, najlepiej przez tę stronę. Po zapisaniu konfiguracji, wyłącz i włącz telefon.
Jeżeli problem nie ustąpi, to podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz.
- czy MMS-y możesz wysyłać?
Sprawdź też (w aplikacji Plus online), czy pakiet internetowy nie został wyczerpany.
Jeśli są jeszcze w nim jednostki, to prośba o ponowną konfigurację telefonu, najlepiej przez tę stronę. Po zapisaniu konfiguracji, wyłącz i włącz telefon.
Jeżeli problem nie ustąpi, to podeślij mi swój numer telefonu przez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Problem z transmisją danych
Pakiet internetowy nie został wyczerpany, tego jestem pewna. MMS'a również nie mogę wysłać. Podeślę Pani mój numer telefonu.
Re: Problem z transmisją danych
IzabelaR88 ,
- dziękuję, mail dotarł. Przekazałam sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
- dziękuję, mail dotarł. Przekazałam sprawę do weryfikacji przez dział techniczny.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Problem z transmisją danych
IzabelaR88,
prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania transmisji danych.
prośba o przelogowanie telefonu (wył./wł.) i weryfikację działania transmisji danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Problem z transmisją danych
Nie bardzo rozumiem co mam zrobić ;)
Edit:
Wyłączyłam i włączyłam telefon i dalej nic, wyciągałam również kartę sim i dalej nic.
Edit:
Wyłączyłam i włączyłam telefon i dalej nic, wyciągałam również kartę sim i dalej nic.
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2018, o 10:25 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Powód: Połączyłam Twoje posty.
Re: Problem z transmisją danych
IzabelaR88,
- spróbuj ponownie skonfigurować swój telefon korzystając z tej strony.
Po zapisaniu ustawień zerknij, jaki APN jest wpisany (powinien być APN: Plus), a następnie wyłącz i włącz telefon.
Czy po tej czynności dalej nie udaje się nawiązać żadnego połączenia z Internetem?
- spróbuj ponownie skonfigurować swój telefon korzystając z tej strony.
Po zapisaniu ustawień zerknij, jaki APN jest wpisany (powinien być APN: Plus), a następnie wyłącz i włącz telefon.
Czy po tej czynności dalej nie udaje się nawiązać żadnego połączenia z Internetem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 maja 2016, o 19:44
Re: Problem z transmisją danych
Dziękuję, już działa. Pozdrawiam :)
Re: Problem z transmisją danych
IzabelaR88,
- cieszę się, że mogłam pomóc
- cieszę się, że mogłam pomóc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
bardzo wolna transmisja danych
Witam
Od kilku dni jestem użytkownikiem telefonu Huawei p20 LITE i mam problem z transmisją danych pomimo posiadania zasięgi LTE.
Od kilku dni jestem użytkownikiem telefonu Huawei p20 LITE i mam problem z transmisją danych pomimo posiadania zasięgi LTE.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z transmisją danych
Witaj pawelpiwo,
jaki APN masz ustawiony w telefonie?
jaki APN masz ustawiony w telefonie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak połączenia z Internetem po cesji.
Jak w temacie numer który dzisiaj rano byl przeniesiony na innego użytkownika, od kilku godzin nie ma dostępu do internetu, tj nie ma transmisji danych, konfiguracja oraz sprzęt na pewno sprawny, kwestia leży raczej w sieci.
Co możne być przyczyną?
Co możne być przyczyną?
Ostatnio zmieniony 8 paź 2018, o 07:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Brak podpisu też jest podpisem
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Problem z transmisją danych
mruwa88,
czy transmisja danych jest włączona w telefonie?
Spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs lub skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
czy transmisja danych jest włączona w telefonie?
Spróbuj aktywować usługę GPRS, wysyłając SMS-a na bezpłatny numer 2601 o treści: dodaj PlusKod5 gprs lub skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Billing transmisji danych
Patrząc na billing z transmisji danych dość często widzę że po północy czy nawet wczoraj o 18 pobranych zostało dużo danych np. 650 MB czy 300 MB gdzie w tym czasie nic takiego nadzwyczajnego nie robiłem z telefonem. Czy można sprawdzić co powoduje pobieranie takich danych z pakietu? Czy jest możliwość wglądu w bardziej szczegółowy billing?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3135
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z transmisją danych
emarti,
zużycie danych może być związane na przykład z aplikacjami działającymi w tle lub aktualizacją tych aplikacji.
zużycie danych może być związane na przykład z aplikacjami działającymi w tle lub aktualizacją tych aplikacji.
Niestety nie posiadamy wglądu do takich informacji. Za co została naliczona transmisja danych możesz orientacyjnie weryfikować z pozycji telefonu, na przykład przez menu "Licznik danych".emarti pisze:Czy można sprawdzić co powoduje pobieranie takich danych z pakietu? Czy jest możliwość wglądu w bardziej szczegółowy billing?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ