Mój Iphone nie gubił zasięgu itd, nie wiem dlaczego wysłano 100 sms... Dodatkowo nowy okres rozliczeniowy i już jest 9 zł do zapłaty za te smsy... Czy można jakoś zaprzestać tej czynności?!
Przeczytałem, że jest to aktywacja usuługi Imessage i Facetime, tylko czemu ta usługa sama się aktywuje co kilka godzin?! Przecież to jest niemożliwe... Czytałem, że aktywacja powinna odbyć się raz. Dodatkowo żaden operator nie pobiera za to pieniedzy... tylko Plus
Dodatkowo znalazłem informację, że
źróło : https://mojmac.pl/2016/12/05/iphonea-si ... z-myslisz/"Chociaż sieć Plus nie posiada w swojej ofercie iPhone’a (nie mają umowy z Apple) to również chciałem się dowiedzieć jak wygląda sprawa użytkowników którzy w tej sieci używają tego aparatu. Odpowiedzi udzielił mi Arkadiusz Majewski (Starszy Specjalista Dział Komunikacji Korporacyjnej):
Nie mamy takich usług billingowych, więc nie ma odrębnych opłat z tego tytułu, natomiast usługi te wykorzystują pakiety internetow"
Chciałbym zglosić reklamację, bo nie mam zamiaru płacić dodatkowej sumy pieniędzy. Ktoś może mi pomóc?!