Windykacja na numerze

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Bogusia1421@o2.pl
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 14 mar 2018, o 16:51

Windykacja na numerze

Post autor: Bogusia1421@o2.pl »

Witam. Otrzymałam propozycje z plus aby przejść z mi a na abonament. Niestety na moim numerze jest jakiś problem. Windykacja. Czy to ze zalegam że spłata pożyczki może mieć wpłyyw na to że na numerze jest windykacja?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Bogusia1421@o2.pl,

trudno nam powiedzieć, z czego wynika taka sytuacja. Czy chodzi może o zamówienie w sklepie internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bogusia1421@o2.pl
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 mar 2018, o 16:51

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Bogusia1421@o2.pl »

Witam,

Nie, było to w salonie Plus.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Bogusia1421@o2.pl,

ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od właśnie zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wik12
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 lip 2019, o 16:14

Niezapłacony abonament

Post autor: Wik12 »

Mam niezplacony abonament przez co nie mogę dzwonić, sms'ować itp. To mi nie przeszkadza, jednak od dziś (połączenia mam wyłączone od ok. 2 - 3tyg.) nikt nie może dzwonić do mnie. Gdy ktoś do mnie dzwoni jest tylko 'abonent chwilowo niedostępny'. Gdy ja do kogoś dzwoniłam było mówione o windykacji, teraz pokazuje się komunikat, że 'nie zarejestrowano w sieci'. To jest przez to, że mam niezapłacone czy coś innego?
Ostatnio zmieniony 9 lip 2019, o 17:10 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam post z wątkiem o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Marta_Plus »

Wik12,

w przypadku nieopłacanych rachunków, pierwszym etapem jest blokada połączeń wychodzących, następnie przychodzących. Jeśli nie minęło 90 dni od stałej blokady, możesz podpisać umowę reaktywacyjną. Szczegóły znajdziesz tutaj. W razie wątpliwości, proszę o kontakt z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dudek6669
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2019, o 15:54

2x Abonament wypowiedzenie umowy

Post autor: Dudek6669 »

Witam mam problem wyjechałem na wakacje na prawie 2 miesiące i kazałem mamie pieniądze żeby zapłaciła rachunki ale zapomniała to zrobić gdy wrzuciłem 2 dni temu powiedziała mi i wręczyła listy. Okazało się że nie zapłaciła za 2 miesciace i odcieto mi 2 numery całkowicie a w listach wyczytałem że nałożono na mnie chorą karę pieniężna po aż łącznie 2kzl oraz wypowiedzenie umowy i czy zawsze po 2 miesiącach wypowiadać umowe oraz da radę to jakoś na raty rozłożyć po nie mam pojęcia jak to spłacić a chciałbym mieć czyste konto :)

Edycja:
Numer konta klienta mogę wysłać na pw!
Ostatnio zmieniony 30 lip 2019, o 10:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat + połączono posty.
kamilek89
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 24 sie 2018, o 13:23

Re: 2x Abonament wypowiedzenie umowy

Post autor: kamilek89 »

Jeżeli nie minęło 90 dni od całkowitej blokady numerów możesz podpisać tzw. umowe reaktywacyjną .W tym celu musisz udać się do salonu.Po podpisaniu takiej umowy ,opłaceniu zaległości odblokują ci numery i anulują karę.Do następnego rachunku doliczą tylko 30 zł.za taką umowę
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Dudek6669,

my z pozycji forum, nie mamy dostępu do kont.
Marta_Plus pisze:Jeśli nie minęło 90 dni od stałej blokady, możesz podpisać umowę reaktywacyjną. Szczegóły znajdziesz tutaj. W razie wątpliwości, proszę o kontakt z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
scarlett91
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 paź 2019, o 21:06

Windykacja Plusa - pytania

Post autor: scarlett91 »

Moje pytania: czy windykacja Plusa pracuje i może dzwonić także w niedziele? Czy pisze smsy do użytkowników (typu ,,proszę o pilny kontakt")? Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2019, o 09:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Basia_Plus »

scarlett91,
scarlett91 pisze:czy windykacja Plusa pracuje i może dzwonić także w niedziele?
dział Windykacji Należności pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20. Więcej info tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BAss25
Prawie PlusManiak
Posty: 33
Rejestracja: 6 wrz 2015, o 07:27
Lokalizacja: Kraków

Telefony z windykacji

Post autor: BAss25 »

Czy w sieci Plus jest już tak źle, że dwa dni po terminie wydzwaniają windykatorzy na dwa numery co 10 min? Jestem z Plusem juz prawie 8 lat i moze mi sie zdarzyło przekroczyć termin z dwa razy i nigdy tak nie było. Mam 3 numery opłacone (oczywiście te o który dzwonili też już został opłacony) Czy nie wystarczy wysłać wiadomości sms z przypomnieniem???? Pan z windykacji tonem rozkazującym wypytuje mnie o rzeczy które nie powinny go interesować np z jakiego banku wysłałem pieniądze jaki to był przelew jaką kwotę o której godzinie i że będą odseteki i żebym mówił prawdę bo rozmowa jest nagrywana. Szok. Nie dziwie się że numer z którego dzwonił został oznaczony jako spam. Ja po takiej rozmowie dziękuje sieci Plus.
Ostatnio zmieniony 5 cze 2020, o 10:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Basia_Plus »

BAss25,

z pozycji forum nie mamy wglądu do konta więc trudno mi się odnieść do opisanej sytuacji.
BAss25 pisze: Pan z windykacji tonem rozkazującym
Przepraszam za zaistniałą sytuację. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aniawawa
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 5 sie 2020, o 22:33

Re: Windykacja na numerze

Post autor: aniawawa »

Ja się podepnę. Jak większość jestem z Plusem od XX lat(jeszcze na szczęście niespełna rok)

Przeglądając skrzynkę mailową czy nie wisza mi rachunki zauważyłam w SPAMIE maila od Plusa z zaległą rata i informacja ze rozwiązujecie umowę jak nie wpłacę należności w ciągu 3 dni. Wpłaciłam dopiero dzisiaj. Dwa tygodnie po terminie. Adres korespondencyjny jest nieprawidłowy, żadnego listu więc nie odbiorę. Czy zostanę mailowo poinformowana o rozwiązaniu umowy? Czy jest szansa mediacji aby jej nie zamykać (jest w miarę świeża więc finalny koszt będzie wysoki)

Dodam, że to umowa internetowa, a pierwotny termin spłaty był na początku lipca.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Windykacja na numerze

Post autor: Joanna_Plus »

aniawawa,

powyższa sprawa również wymaga wglądu w konto numeru, tym samym proszę skontaktuj się z Działem Windykacji Należności. Tam pracownik zweryfikuję aktualną sytuację i ewentualnie zaproponuje możliwe rozwiązania.
aniawawa pisze:Adres korespondencyjny jest nieprawidłowy
Tutaj znajdziesz informację jak dokonać jego aktualizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ