Windykacja na numerze
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 16:51
Windykacja na numerze
Witam. Otrzymałam propozycje z plus aby przejść z mi a na abonament. Niestety na moim numerze jest jakiś problem. Windykacja. Czy to ze zalegam że spłata pożyczki może mieć wpłyyw na to że na numerze jest windykacja?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Windykacja na numerze
Witaj Bogusia1421@o2.pl,
trudno nam powiedzieć, z czego wynika taka sytuacja. Czy chodzi może o zamówienie w sklepie internetowym?
trudno nam powiedzieć, z czego wynika taka sytuacja. Czy chodzi może o zamówienie w sklepie internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 mar 2018, o 16:51
Re: Windykacja na numerze
Witam,
Nie, było to w salonie Plus.
Nie, było to w salonie Plus.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Windykacja na numerze
Witaj Bogusia1421@o2.pl,
ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od właśnie zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
ostateczną decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji. W przypadku negatywnej weryfikacji wyznaczana jest kaucja. Przyczyny jej naliczenia mogą być różne; od właśnie zaległości w płatnościach po niezgodność w danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Niezapłacony abonament
Mam niezplacony abonament przez co nie mogę dzwonić, sms'ować itp. To mi nie przeszkadza, jednak od dziś (połączenia mam wyłączone od ok. 2 - 3tyg.) nikt nie może dzwonić do mnie. Gdy ktoś do mnie dzwoni jest tylko 'abonent chwilowo niedostępny'. Gdy ja do kogoś dzwoniłam było mówione o windykacji, teraz pokazuje się komunikat, że 'nie zarejestrowano w sieci'. To jest przez to, że mam niezapłacone czy coś innego?
Ostatnio zmieniony 9 lip 2019, o 17:10 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam post z wątkiem o poruszanej tematyce.
Powód: połączyłam post z wątkiem o poruszanej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Windykacja na numerze
Wik12,
w przypadku nieopłacanych rachunków, pierwszym etapem jest blokada połączeń wychodzących, następnie przychodzących. Jeśli nie minęło 90 dni od stałej blokady, możesz podpisać umowę reaktywacyjną. Szczegóły znajdziesz tutaj. W razie wątpliwości, proszę o kontakt z Działem Windykacji Należności.
w przypadku nieopłacanych rachunków, pierwszym etapem jest blokada połączeń wychodzących, następnie przychodzących. Jeśli nie minęło 90 dni od stałej blokady, możesz podpisać umowę reaktywacyjną. Szczegóły znajdziesz tutaj. W razie wątpliwości, proszę o kontakt z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
2x Abonament wypowiedzenie umowy
Witam mam problem wyjechałem na wakacje na prawie 2 miesiące i kazałem mamie pieniądze żeby zapłaciła rachunki ale zapomniała to zrobić gdy wrzuciłem 2 dni temu powiedziała mi i wręczyła listy. Okazało się że nie zapłaciła za 2 miesciace i odcieto mi 2 numery całkowicie a w listach wyczytałem że nałożono na mnie chorą karę pieniężna po aż łącznie 2kzl oraz wypowiedzenie umowy i czy zawsze po 2 miesiącach wypowiadać umowe oraz da radę to jakoś na raty rozłożyć po nie mam pojęcia jak to spłacić a chciałbym mieć czyste konto :)
Edycja:
Numer konta klienta mogę wysłać na pw!
Edycja:
Numer konta klienta mogę wysłać na pw!
Ostatnio zmieniony 30 lip 2019, o 10:05 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat + połączono posty.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat + połączono posty.
Re: 2x Abonament wypowiedzenie umowy
Jeżeli nie minęło 90 dni od całkowitej blokady numerów możesz podpisać tzw. umowe reaktywacyjną .W tym celu musisz udać się do salonu.Po podpisaniu takiej umowy ,opłaceniu zaległości odblokują ci numery i anulują karę.Do następnego rachunku doliczą tylko 30 zł.za taką umowę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Windykacja na numerze
Witaj Dudek6669,
my z pozycji forum, nie mamy dostępu do kont.
my z pozycji forum, nie mamy dostępu do kont.
Marta_Plus pisze:Jeśli nie minęło 90 dni od stałej blokady, możesz podpisać umowę reaktywacyjną. Szczegóły znajdziesz tutaj. W razie wątpliwości, proszę o kontakt z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 9 paź 2019, o 21:06
Windykacja Plusa - pytania
Moje pytania: czy windykacja Plusa pracuje i może dzwonić także w niedziele? Czy pisze smsy do użytkowników (typu ,,proszę o pilny kontakt")? Z góry dzięki za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2019, o 09:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Windykacja na numerze
scarlett91,
dział Windykacji Należności pracuje od poniedziałku do soboty w godzinach 8-20. Więcej info tutaj.scarlett91 pisze:czy windykacja Plusa pracuje i może dzwonić także w niedziele?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Telefony z windykacji
Czy w sieci Plus jest już tak źle, że dwa dni po terminie wydzwaniają windykatorzy na dwa numery co 10 min? Jestem z Plusem juz prawie 8 lat i moze mi sie zdarzyło przekroczyć termin z dwa razy i nigdy tak nie było. Mam 3 numery opłacone (oczywiście te o który dzwonili też już został opłacony) Czy nie wystarczy wysłać wiadomości sms z przypomnieniem???? Pan z windykacji tonem rozkazującym wypytuje mnie o rzeczy które nie powinny go interesować np z jakiego banku wysłałem pieniądze jaki to był przelew jaką kwotę o której godzinie i że będą odseteki i żebym mówił prawdę bo rozmowa jest nagrywana. Szok. Nie dziwie się że numer z którego dzwonił został oznaczony jako spam. Ja po takiej rozmowie dziękuje sieci Plus.
Ostatnio zmieniony 5 cze 2020, o 10:22 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Windykacja na numerze
BAss25,
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta więc trudno mi się odnieść do opisanej sytuacji.
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta więc trudno mi się odnieść do opisanej sytuacji.
Przepraszam za zaistniałą sytuację.BAss25 pisze: Pan z windykacji tonem rozkazującym
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Windykacja na numerze
Ja się podepnę. Jak większość jestem z Plusem od XX lat(jeszcze na szczęście niespełna rok)
Przeglądając skrzynkę mailową czy nie wisza mi rachunki zauważyłam w SPAMIE maila od Plusa z zaległą rata i informacja ze rozwiązujecie umowę jak nie wpłacę należności w ciągu 3 dni. Wpłaciłam dopiero dzisiaj. Dwa tygodnie po terminie. Adres korespondencyjny jest nieprawidłowy, żadnego listu więc nie odbiorę. Czy zostanę mailowo poinformowana o rozwiązaniu umowy? Czy jest szansa mediacji aby jej nie zamykać (jest w miarę świeża więc finalny koszt będzie wysoki)
Dodam, że to umowa internetowa, a pierwotny termin spłaty był na początku lipca.
Przeglądając skrzynkę mailową czy nie wisza mi rachunki zauważyłam w SPAMIE maila od Plusa z zaległą rata i informacja ze rozwiązujecie umowę jak nie wpłacę należności w ciągu 3 dni. Wpłaciłam dopiero dzisiaj. Dwa tygodnie po terminie. Adres korespondencyjny jest nieprawidłowy, żadnego listu więc nie odbiorę. Czy zostanę mailowo poinformowana o rozwiązaniu umowy? Czy jest szansa mediacji aby jej nie zamykać (jest w miarę świeża więc finalny koszt będzie wysoki)
Dodam, że to umowa internetowa, a pierwotny termin spłaty był na początku lipca.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Windykacja na numerze
aniawawa,
powyższa sprawa również wymaga wglądu w konto numeru, tym samym proszę skontaktuj się z Działem Windykacji Należności. Tam pracownik zweryfikuję aktualną sytuację i ewentualnie zaproponuje możliwe rozwiązania.
powyższa sprawa również wymaga wglądu w konto numeru, tym samym proszę skontaktuj się z Działem Windykacji Należności. Tam pracownik zweryfikuję aktualną sytuację i ewentualnie zaproponuje możliwe rozwiązania.
Tutaj znajdziesz informację jak dokonać jego aktualizacji.aniawawa pisze:Adres korespondencyjny jest nieprawidłowy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ