Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 13 cze 2018, o 16:54
Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Witam,
Po powrocie z pobytu USA otrzymałem fakturę (PLUSH ABO) na prawie 700 zł (faktura wskazuje na połączenia roamingu). Niestety nie mam dostępu do szczegółowego rachunku ale wiem co miało miejsce. Otóż otrzymałem wiadomość głosową od telemarketera (która nie przekroczyła minuty długości). Następnie gdy spałem mój nr (domyślam się, że to właśnie poczta) dzwonił do mnie kilkukrotnie zostawiając wiadomości głosowe o tej samej treści (5 kilkuminutowych wiadomości w przeciągu niecałej godziny - absurd!) - oczywiście o każdej wiadomości byłem dodatkowo informowany smsem. Nie mam problemu z zapłaceniem rachunku dotyczącego otrzymanej wiadomości z zewnątrz (mogłem pocztę wyłączyć, mimo że kod do deaktywacji wskazany na stronie plusa nie działa) ale płacenie kilkaset złotych za wiadomości nagrane przez własną pocztę uważam za niezasadne.
Chciałbym złożyć reklamację przez Plus Online i tu pojawiają się pytania - czy muszę zapłacić ten rachunek by uniknąć ewentualnych odsetek? Jakie są szanse pozytywnego rozpatrzenia reklamacji?
Po powrocie z pobytu USA otrzymałem fakturę (PLUSH ABO) na prawie 700 zł (faktura wskazuje na połączenia roamingu). Niestety nie mam dostępu do szczegółowego rachunku ale wiem co miało miejsce. Otóż otrzymałem wiadomość głosową od telemarketera (która nie przekroczyła minuty długości). Następnie gdy spałem mój nr (domyślam się, że to właśnie poczta) dzwonił do mnie kilkukrotnie zostawiając wiadomości głosowe o tej samej treści (5 kilkuminutowych wiadomości w przeciągu niecałej godziny - absurd!) - oczywiście o każdej wiadomości byłem dodatkowo informowany smsem. Nie mam problemu z zapłaceniem rachunku dotyczącego otrzymanej wiadomości z zewnątrz (mogłem pocztę wyłączyć, mimo że kod do deaktywacji wskazany na stronie plusa nie działa) ale płacenie kilkaset złotych za wiadomości nagrane przez własną pocztę uważam za niezasadne.
Chciałbym złożyć reklamację przez Plus Online i tu pojawiają się pytania - czy muszę zapłacić ten rachunek by uniknąć ewentualnych odsetek? Jakie są szanse pozytywnego rozpatrzenia reklamacji?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Witam soadk,
Do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego nie musisz opłacać kwestionowanej kwoty. Informacje na temat wszystkich sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj. Podaj mi później numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć rozpatrzenie.soadk pisze:Chciałbym złożyć reklamację przez Plus Online i tu pojawiają się pytania - czy muszę zapłacić ten rachunek by uniknąć ewentualnych odsetek? Jakie są szanse pozytywnego rozpatrzenia reklamacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Dziękuję za odpowiedź. Reklamację złożyłem poprzez Plus Online niestety nie mogę nigdzie znaleźć numeru zgłoszenia? Otrzymalem tylko komunikat, że zostało przyjęte do rozpatrzenia.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
soadk,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Wysłane. Dzięki za pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
soadk,
wiadomość dotarła - dziękuję. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia reklamacji.soadk pisze:Wysłane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 paź 2018, o 11:21
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Witam, czy powyższa sprawa skończyła sie z korzyścią dla klienta?
Mam bardzo podobną sytuacje w Tajlandii. Znajomy zadzwonił do mnie, a ja nie chcąć ponosić kosztów za rozmowę odrzuciłem połączenie. Następnie poczta głosowa dzwoniła do mnie 3x krotnie w przeciągu 2 godzin.
Posiadam szczegółowa fakturę w ktorej naliczono mi 3 połączenia przychodzace i 3 połaczenia wychodzace, wszystkie o długości 6,5 min i łaczy koszt to ponad 330 zł.
Uważam ze czas ponad 6 min nagrania na poczte glosowa jest wyjety z kosmosu i 3 proby oddzwonienia poczty to tez spora przesada. Czy mam szanse na pozytywne rozpatrzenie tej reklamacji?
Mam bardzo podobną sytuacje w Tajlandii. Znajomy zadzwonił do mnie, a ja nie chcąć ponosić kosztów za rozmowę odrzuciłem połączenie. Następnie poczta głosowa dzwoniła do mnie 3x krotnie w przeciągu 2 godzin.
Posiadam szczegółowa fakturę w ktorej naliczono mi 3 połączenia przychodzace i 3 połaczenia wychodzace, wszystkie o długości 6,5 min i łaczy koszt to ponad 330 zł.
Uważam ze czas ponad 6 min nagrania na poczte glosowa jest wyjety z kosmosu i 3 proby oddzwonienia poczty to tez spora przesada. Czy mam szanse na pozytywne rozpatrzenie tej reklamacji?
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Witam - złożona przeze mnie reklamacja została przez Plus pozytywnie rozpatrzona, także warto próbować
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 paź 2018, o 11:21
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Ciesze sie ;) sama reklamacje zgłaszałeś telefonicznie, mailowo czy w placowce? Jakich argumentów urzyłeś że przyznali Ci racje?
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Reklamacja złożona przez konto Plus Online zgodnie z rekomendacją reprezentanta Plus udzielającego się na forum. Nie wiem czy interweniowali w tej sprawie ale wszystko poszło bardzo szybko (szybciej niż ustawowe 30 dni) - wpierw powiadomienie SMSem o rozpatrzeniu sprawy, kilka dni później list z decyzją. Co do argumentów, to podkreśliłem (podobnie jak Ty zresztą), że prawie cała kwota na rachunku została nabita przez oddzwaniającą wielokrotnie pocztę głosową, podczas gdy sama wiadomość głosowa trwała mniej niż minutę. Powodzenia.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 19 paź 2018, o 11:21
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Złożyłem reklamacje przez Plus Online, 2 dni temu otrzymałem sms-a z informacją, że sprawa została rozpatrzona. Szczegóły decyzji wyślą do mnie listem. Niestety jestem na wakacjach jeszcze 2 tygodnie, a płatność przypada na 1 listopada. Czy któryś ze spacjalistów jest w stanie sprawdzić czy decyzja została rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
mauryc1990,
z poziomu Forum nie mamy wglądu na konta Klientów. Informacje na temat reklamacji uzyskasz, kontaktując się z Działem Obsługi Klienta lub wyślij pytanie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us.mauryc1990 pisze:Czy któryś ze spacjalistów jest w stanie sprawdzić czy decyzja została rozpatrzona pozytywnie czy negatywnie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
U mnie też doszło do sytuacji, gdzie poczta nagrywała się po dwie minuty, sześć i pół itd., zgłosiłam reklamację, ale otrzymałam odpowiedź, że nie ma podstaw do reklamacji. Czy mogłabym się dowiedzieć, dlaczego?
Mam naliczone ponad 700 zł.
Mam naliczone ponad 700 zł.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Hania27,
prześlij proszę swoje pytanie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL/NIP). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę swoje pytanie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL/NIP). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zawyżona faktura - roaming i poczta głosowa
Wysłałam formularz :)