Plush Internet LTE - internet L
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2018, o 20:29
Plush Internet LTE - internet L
Witam Wszystkich bardzo serdecznie. :)
Jako, że bardzo spodobała mnie się oferta internetu w Plushu zacząłem czytać regulamin Promocji „Plush Internet LTE-tylko SIM” i znalazłem tam jeden wg mojej oceny dość nieciekawy dla abonenta zapis. Wydaje mnie się, że oferta przedstawiona na stronie nie do końca przedstawia stan jaki jest zarysowany przez zapisy w regulaminie.
A mianowicie, zapis w regulaminie brzmi (par. 6, ust.7) "W przypadku obniżenia prędkości transmisji danych na skutek przekroczenia podstawowego limitu transmisji danych, prędkość transmisji danych w ramach zwiększonego Pakietu Internetowego jest również obniżona".
Oferta widniejąca na stronie sugeruje iż "zwiększony Pakiet Internetowy" jest przyznawany na zasadach identycznych jak "podstawowy limit transmisji danych", lecz wyżej cytowany zapis sugeruje, że jednak tak nie jest i po zużyciu "podstawowego limitu transmisji danych" dla abonenta jest włączany lejek i nie wiadomo jaką prędkość transmisji danych będzie mógł wykorzystać abonent ze "zwiększonego Pakietu Internetowego".
Tutaj link do regulaminu
Chyba, że źle rozumiem zapisy regulaminu, które jednak jakiś prawnik musiał widzieć.
Byłbym bardzo wdzięczy za wyprowadzenie mnie z błędu, bądź na skierowanie na odpowiednie tory.
Pozdrawiam bardzo serdecznie .
#Edit jeżeli admin stwierdzi, iż pytanie powinno zostać zadane w temacie "Regulamin Promocji „Plush Internet LTE - tylko SIM”" proszę o przeniesienie.
Jako, że bardzo spodobała mnie się oferta internetu w Plushu zacząłem czytać regulamin Promocji „Plush Internet LTE-tylko SIM” i znalazłem tam jeden wg mojej oceny dość nieciekawy dla abonenta zapis. Wydaje mnie się, że oferta przedstawiona na stronie nie do końca przedstawia stan jaki jest zarysowany przez zapisy w regulaminie.
A mianowicie, zapis w regulaminie brzmi (par. 6, ust.7) "W przypadku obniżenia prędkości transmisji danych na skutek przekroczenia podstawowego limitu transmisji danych, prędkość transmisji danych w ramach zwiększonego Pakietu Internetowego jest również obniżona".
Oferta widniejąca na stronie sugeruje iż "zwiększony Pakiet Internetowy" jest przyznawany na zasadach identycznych jak "podstawowy limit transmisji danych", lecz wyżej cytowany zapis sugeruje, że jednak tak nie jest i po zużyciu "podstawowego limitu transmisji danych" dla abonenta jest włączany lejek i nie wiadomo jaką prędkość transmisji danych będzie mógł wykorzystać abonent ze "zwiększonego Pakietu Internetowego".
Tutaj link do regulaminu
Chyba, że źle rozumiem zapisy regulaminu, które jednak jakiś prawnik musiał widzieć.
Byłbym bardzo wdzięczy za wyprowadzenie mnie z błędu, bądź na skierowanie na odpowiednie tory.
Pozdrawiam bardzo serdecznie .
#Edit jeżeli admin stwierdzi, iż pytanie powinno zostać zadane w temacie "Regulamin Promocji „Plush Internet LTE - tylko SIM”" proszę o przeniesienie.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2018, o 13:37 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Internet LTE - internet L
Witaj kamys24,
zweryfikuję tę kwestię i wrócę z odpowiedzią.
zweryfikuję tę kwestię i wrócę z odpowiedzią.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Internet LTE - internet L
Witam serdecznie ponownie, czy udało się Pani czegoś dowiedzieć ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Internet LTE - internet L
Witaj kamys24,
sprawa jest jeszcze w toku, najmocniej przepraszamy za czas oczekiwania na odpowiedź. Przypomniałam się z tematem.
sprawa jest jeszcze w toku, najmocniej przepraszamy za czas oczekiwania na odpowiedź. Przypomniałam się z tematem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Internet LTE - internet L
Czy udało się już ustalić co oznacza zapis w regulaminie, o który pyta autor tematu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Internet LTE - internet L
asdws, kamys24,
w opisanym przypadku, prędkość transmisji danych zostanie obniżona dopiero po wykorzystaniu pakietu podstawowego oraz benefitu stażowego (zwiększonego pakietu Internetowego).
w opisanym przypadku, prędkość transmisji danych zostanie obniżona dopiero po wykorzystaniu pakietu podstawowego oraz benefitu stażowego (zwiększonego pakietu Internetowego).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Przejście z internetu w Plus do Plush
Posiadam w Plus abonament internetowy: „Ja+ Internet LTE”, okres umowy zakończył się.
Zamierzam przejść na Plush internet mobilny 25zł/20G/czas nieokreślony.
Jak należy postąpić?
MikolaOla
Zamierzam przejść na Plush internet mobilny 25zł/20G/czas nieokreślony.
Jak należy postąpić?
MikolaOla
Ostatnio zmieniony 2 sty 2019, o 18:24 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Internet LTE - internet L
MikolaOla,
W tej sytuacji należy rozwiązać obecną umowę. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku. Następnie możesz podpisać nową umowę w ofercie Plush Internet LTE. Więcej info tutaj: https://www.plushbezlimitu.pl/internet? ... gK4AfD_BwE.
niestety nie będzie możliwości przejścia z obecnej oferty do Plush Internet LTE, promocja dostępna jest tylko dla nowych aktywacji.MikolaOla pisze:Zamierzam przejść na Plush internet mobilny 25zł/20G/czas nieokreślony.
Jak należy postąpić?
W tej sytuacji należy rozwiązać obecną umowę. Obowiązuje 30 dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku. Następnie możesz podpisać nową umowę w ofercie Plush Internet LTE. Więcej info tutaj: https://www.plushbezlimitu.pl/internet? ... gK4AfD_BwE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Negatywnie rozpatrzona reklamacja
Dnia 12.03.2019r. otrzymałam sms'a z informacją blokady połączeń w związku z przekroczeniem limitu kredytowego. Kwota bieżącego użycia dla mojego numeru telefonu wynosiła 249,93 zł netto. Sms był dla mnie szokujący ponieważ , jestem klientką Plusa od wielu lat i nigdy wcześniej nie zdażyło mi się uzyskac aż tak wysokich rachunków .
Opłatę uiściłam tego samego dnia , a telefon został odblokowany.
Trzy dni później 15.03.2019 r. otrzymałam kolejnego sms'a z wiadomością że bieżace użycie dla mojego numeru wynosi 424,24 zł netto. Było to dla mnie ponownym zaskoczeniem , ponieważ nie korzystam z żadnych płatnych aplikacji , nie wysyłam płatnych sms'ów , a z transmisji danych korzystam tylko wówczas kiedy nie mam możliwości korzystania z Wifi , czyli bardzo rzadko. Następnego dnia udałam się do punktu Plusa , gdzie Pani konsultantka poinformowała mnie , że nie jest w stanie określić skąd biorą się tak wysokie rachunki i , że najlepiej poczekać aż otrzymam fakturę . Sprawdziła również , czy mam jakieś płatne subskrypcje , jednak niczego takiego nie miałam aktywnego.
Od tego czasu całkowicie przestałam korzystać z telefonu.
17.03.2019r. otrzymałam informację , że bieżące użycie dla mojego numeru wynosi już 612,79 zł . Skontaktowałam się z Biurem Obsługi Konsumenta , gdzie Pan konsultant poinformował mnie o aktywnej usłudze " Wakacje od Internetu " , co musiałam aktywować przypadkiem. Dostałam również informację , że najlepszym rozwiązaniem byłoby złożenie reklamacji , co też uczyniłam. Jednak wcześniej udałam się do punktu Plusa w celu otrzymania ,szczegółowego bilingu. Z rachunku wynika , że koszty te związane są z transmisją pakietową - dane odebrane , których było aż 784580 KB ,co jest niemożliwe , ponieważ ograniczam korzystanie z transmicji danych do minimum.
Uwzględniając to wszystko w reklamacji , otrzymałam odpowiedź ,że moja reklamacja nie została przyjęta .
Czy można się odwołać od tej decyzji ?
Opłatę uiściłam tego samego dnia , a telefon został odblokowany.
Trzy dni później 15.03.2019 r. otrzymałam kolejnego sms'a z wiadomością że bieżace użycie dla mojego numeru wynosi 424,24 zł netto. Było to dla mnie ponownym zaskoczeniem , ponieważ nie korzystam z żadnych płatnych aplikacji , nie wysyłam płatnych sms'ów , a z transmisji danych korzystam tylko wówczas kiedy nie mam możliwości korzystania z Wifi , czyli bardzo rzadko. Następnego dnia udałam się do punktu Plusa , gdzie Pani konsultantka poinformowała mnie , że nie jest w stanie określić skąd biorą się tak wysokie rachunki i , że najlepiej poczekać aż otrzymam fakturę . Sprawdziła również , czy mam jakieś płatne subskrypcje , jednak niczego takiego nie miałam aktywnego.
Od tego czasu całkowicie przestałam korzystać z telefonu.
17.03.2019r. otrzymałam informację , że bieżące użycie dla mojego numeru wynosi już 612,79 zł . Skontaktowałam się z Biurem Obsługi Konsumenta , gdzie Pan konsultant poinformował mnie o aktywnej usłudze " Wakacje od Internetu " , co musiałam aktywować przypadkiem. Dostałam również informację , że najlepszym rozwiązaniem byłoby złożenie reklamacji , co też uczyniłam. Jednak wcześniej udałam się do punktu Plusa w celu otrzymania ,szczegółowego bilingu. Z rachunku wynika , że koszty te związane są z transmisją pakietową - dane odebrane , których było aż 784580 KB ,co jest niemożliwe , ponieważ ograniczam korzystanie z transmicji danych do minimum.
Uwzględniając to wszystko w reklamacji , otrzymałam odpowiedź ,że moja reklamacja nie została przyjęta .
Czy można się odwołać od tej decyzji ?
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2019, o 14:34 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Negatywnie rozpatrzona reklamacja
kolo909,
co dokładnie masz na myśli? Czy reklamacja została złożona w trakcie okresu rozliczeniowego?kolo909 pisze:otrzymałam odpowiedź ,że moja reklamacja nie została przyjęta .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Internet LTE - internet L
Basia_Plus
Reklamacja została złożona od razu po otrzymaniu faktury ,
i dostałam odpowiedź o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji .
Reklamacja została złożona od razu po otrzymaniu faktury ,
i dostałam odpowiedź o negatywnym rozpatrzeniu reklamacji .
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Internet LTE - internet L
kolo909,
jeśli odpowiedź, którą otrzymałaś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
jeśli odpowiedź, którą otrzymałaś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza. Prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL). Podaj nam potem numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plush stary program stażowy vs nowy
Dzień dobry
Posiadam umowę z plush internet na starym programie stażowym gdzie po 7 miesiącu powinno być 100GB a po 12 120GB, obecnie jest już u mnie 7 miesiąc rozliczeniowy a pakiet wynosi nadal 80GB, faktura pewnie jutro przyjdzie, chciałbym się dowiedzieć czy zostanie mi zwiększony internet do 100GB?, według umowy którą podpisywałem jeśli nie nie mylę w sierpniu ubiegłego roku. Z tego co zauważyłem nowy program stażowy został trochę okrojony ale chyba nie powinien on wpływać na starsze umowy i programy stażowe.
Z góry dziękuje za pomoc
Posiadam umowę z plush internet na starym programie stażowym gdzie po 7 miesiącu powinno być 100GB a po 12 120GB, obecnie jest już u mnie 7 miesiąc rozliczeniowy a pakiet wynosi nadal 80GB, faktura pewnie jutro przyjdzie, chciałbym się dowiedzieć czy zostanie mi zwiększony internet do 100GB?, według umowy którą podpisywałem jeśli nie nie mylę w sierpniu ubiegłego roku. Z tego co zauważyłem nowy program stażowy został trochę okrojony ale chyba nie powinien on wpływać na starsze umowy i programy stażowe.
Z góry dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 19 mar 2021, o 13:05 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie postów do istniejącego wątku z poruszaną tematyką.
Powód: przeniesienie postów do istniejącego wątku z poruszaną tematyką.
Re: Plush stary program stażowy vs nowy
Warunki zostaną zachowane zgodnie z podpisaną Umową i Regulaminem promocji, który jest integralna częścią umowy, czyli z sierpnia 2020.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush stary program stażowy vs nowy
Witaj pablo945,
tak jak napisał Ron, obowiązują warunki z umowy, którą zawarłeś.
Prześlij proszę swoje pytanie, podając numer telefonu i dane (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Pracownik BOK, mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje aktualną sytuację związaną z przyznawanymi GB za staż. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
tak jak napisał Ron, obowiązują warunki z umowy, którą zawarłeś.
Prześlij proszę swoje pytanie, podając numer telefonu i dane (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Pracownik BOK, mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje aktualną sytuację związaną z przyznawanymi GB za staż. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ