Teraz jest 23 lip 2018, o 10:46

Zostaw Kontakt





Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

autmik

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 28 lip 2014, o 07:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowie

Post12 lip 2018, o 09:23

Witam,

Posiadałem 2 numery - jeden w abonamencie Plus, drugi w Mix Plus. Chciałem te 2 numery konwertować do Plush ABO. Musiałem je najpierw przenieść do oferty na kartę Plus i tak zrobiłem. Następnie przez stronę internetową Plusha zamówiłem konwersję moich 2 numerów z karty na Plush ABO. Umowy otrzymałem i podpisałem, a numery zostały aktywowane w pierwszych dniach czerwca 2018 r. Z racji tego, że potrzebowałem karty SIM w rozmiarze nano poszedłem do salonu Plusa z zamiarem PŁATNEJ wymiany karty SIM. Pan z salonu Plusa powiedział, że jeżeli jest to nowa umowa, to w ciągu 7 dni od aktywacji przysługuje mi bezpłatna wymiana karty SIM. Pan z salonu Plusa osobiście zadzwonił jeszcze na infolinię Plusa, aby to potwierdzić i konsultant potwierdził, że w takim przypadku przysługuje bezpłatna wymiana karty SIM. Rzeczywiście tak się stało - po około 1 godzinie od wydania nowej karty SIM, karta została aktywowana i przyszedł SMS z Plusa, że została dokonana bezpłatna wymiana karty SIM. Pomyślałem, że skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany karty SIM, to wymienię też drugą kartę SIM, na której aktywowałem usługę Plush ABO. Chciałem ją wymienić, ponieważ ręcznie ją przycinałem do rozmiaru nano, więc skoro jest możliwość bezpłatnej wymiany, to również poszedłem do salonu Plusa to uczynić. Z racji tego, że załatwiałem to z Panem, który obsługiwał mnie w przypadku pierwszej karty SIM, to Pan z salonu Plusa wiedział o co chodzi i przyjął zgłoszenie na darmową wymianę karty SIM. Nadmienię, że załatwiałem to wszystko w ciągu 7 dni od aktywacji. Niestety bezpłatna wymiana drugiej karty SIM się nie udała - dostałem SMS z Plusa, że bezpłatna wymiana nie została zrealizowana. Zgłosiłem się do salonu Plusa i dokonałem płatnej wymiany karty SIM, ale Pan z salonu powiedział, że jak dostanę fakturę z naliczoną wymianą karty SIM, to żeby zgłosić reklamację. Wczoraj dostałem fakturę i rzeczywiście została naliczona opłata za wymianę karty SIM. Reklamacji jeszcze nie zgłosiłem, ale postanowiłem napisać tutaj na forum, aby ktoś ze Specjalistów Plusa wyjaśnił z czego wynika taka dziwna sytuacja, że jedna karta SIM została wymieniona bezpłatnie a druga nie.
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post12 lip 2018, o 09:32

Powód może być raczej tylko jeden, przekroczone 7 dni.
Na pierwszej fakturze jaką masz datę aktywacji tego numeru w ofercie Plus abo, czyli od kiedy jest naliczany abonament? Kiedy próbowałeś wymienić?
Offline
Avatar użytkownika

autmik

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 28 lip 2014, o 07:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post12 lip 2018, o 09:40

2 moje numery zostały aktywowane 5.06.2018 r. Wymianę pierwszej karty SIM zrealizowałem 5.06.2018 r. - była to udana bezpłatna wymiana karty SIM. Wniosek na bezpłatną wymianę drugiej karty SIM składałem 6.06.2018 r. (ten wniosek został odrzucony). Mam oryginał tego wniosku - i widnieje tam data złożenia 6.06.2018 r. Jak widać wszystko mieście się w 7 dniach od aktywacji.
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post12 lip 2018, o 09:43

autmik napisał(a):2 moje numery zostały aktywowane 5.06.2018 r

To data z faktury rozumiem? Od tej daty masz naliczany abonament? Jaki masz cykl?
Offline
Avatar użytkownika

autmik

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 28 lip 2014, o 07:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post12 lip 2018, o 09:48

Abonament mam naliczany od 5.06.2018 r. a cykl rozliczeniowy zaczyna się 9 dnia każdego miesiąca.
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 197
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 16 razy

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post12 lip 2018, o 10:13

No to bardzo dziwne, składaj reklamacje, podaj wszystkie daty i raczej nie powinno być problemu z anulowaniem opłaty. Najlepiej zgłoś na bok@plus.pl i numer zgłoszenia podaj do jakiegoś Specjalisty na forum by przyspieszył rozwiązanie.
Offline
Avatar użytkownika

autmik

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 28 lip 2014, o 07:50
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post12 lip 2018, o 11:55

Reklamację złożyłem. Numer sprawy to #164704. Jeżeli ktoś ze specjalistów Plusa mógłby przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji, to byłbym bardzo wdzięczny.
Ostatnio edytowano 12 lip 2018, o 12:43 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: W związku z prośbą autora wątku (przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji) temat przeniosłem do oficjalnego działu.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 769
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 105 razy

Re: Plush ABO - bezpłatna wymiana karty SIM przy nowej umowi

Post12 lip 2018, o 13:12

Witaj autmik,
autmik napisał(a):Reklamację złożyłem. Numer sprawy to #164704.
Dziękuję za numer i już przekazałam Twoją sprawę do szybszej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości